2014-05-28, 10:24
Medlem
Är det fler än jag som har upptäckt att den bastu/designad friggebod samt brygga som han byggde i Äntligen hemma, det var tydligen i sin egen stuga....

nu när programmet Timells skärgårdskök visas, så filmas det i martins stuga och där visas bryggan och bastun/lusthuset... (som byggdes i äntligen hemma)

en tanke som har slagit mig, undra hur detta har gått till rent ekonomiskt.... jag menar vem har betalat?? TV4 eller martin själv.
förmånsbeskattning??
hur funkar detta?? nån som vet mer om skatteregler/förmån som kan svara på detta, eller hur har detta gått till???
2014-05-28, 13:18
Medlem
Brutes avatar
Igår handlade programmet om att bygga ett reningsverk.
Även det sprängdes ner och byggdes vid sommarställe som liknar MT:s.

//Brute
2014-05-28, 15:29
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svempa2014
Martin T har ju psykiska problem blandat med medfött storhetsvansinne. Pappan var tydligen märklig och barnen blir ofta likadana. Dock verkar ju brorsan vettig.

Öööh...det känns som att du höftar till det lite nu. De "psykiska problemen" har han ju dolt bra de senaste 20 åren i så fall och om någon av Martin och hans brorsa är vettig så är det nog faktiskt Martin - brorsan är ju en dampig typ som av många sägs gå på amfetamin...

Tror såna här trådar bygger på 99% avundsjuka för att han har en bra karriär och tjänar riktigt bra med pengar.
2014-05-29, 17:47
Medlem
jag tror hans problem beror på att han har en väldigt liten tumme,fast han verkar ju inte ha tummen mitt i handen
2014-05-29, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bea67
jag tror hans problem beror på att han har en väldigt liten tumme,fast han verkar ju inte ha tummen mitt i handen
..Jag tror vi har en liten skojare här......
2014-06-02, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brute
Igår handlade programmet om att bygga ett reningsverk.
Även det sprängdes ner och byggdes vid sommarställe som liknar MT:s.

//Brute

hmmmm är det bara vi som upptäckt detta??
undrar egentligen hur detta har gått till.... kanske janne J vore intresserad
2014-06-02, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Öööh...det känns som att du höftar till det lite nu. De "psykiska problemen" har han ju dolt bra de senaste 20 åren i så fall och om någon av Martin och hans brorsa är vettig så är det nog faktiskt Martin - brorsan är ju en dampig typ som av många sägs gå på amfetamin...

Tror såna här trådar bygger på 99% avundsjuka för att han har en bra karriär och tjänar riktigt bra med pengar.

Inget fan av bröderna Timell men sina problem har de inte dolt utan varit öppna i media om sina depressioner och panikångest mm. Det ska de ha heders för.
2014-07-10, 23:08
Medlem
Isnatts avatar
Hur bor Anders? Jag trodde att han bodde ute på nån skärgårdsö.
I den här krönikan som är knappt ett år gammal så står det att han bor i hyresrätt med hyra á 14 000:-/mån.

http://www.hemhyra.se/kronikor/jag-h...na-hyresratter
2014-07-11, 00:25
Medlem
yooiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Hur bor Anders? Jag trodde att han bodde ute på nån skärgårdsö.
I den här krönikan som är knappt ett år gammal så står det att han bor i hyresrätt med hyra á 14 000:-/mån.

http://www.hemhyra.se/kronikor/jag-h...na-hyresratter
Nu handlar ju den där artikeln om Martin, inte Anders. Ironiskt nog så ombildades fastigheten som Martin bor i till en brf förra året. Känns som att det gjordes en hel del klipp bland grannskapet då..
2014-11-10, 00:34
Medlem
VoldsamKnarkares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snaidisten
Hörde från en person på TV4 att det där är ett välkänt faktum at MT´s fru får sig en vinge ibland.
Skulle inte förvåna mig ett dugg faktiskt.

Hört detta med, från en person som hade kontakt med Timells fru.
2014-11-30, 04:09
Medlem
Martin Timell slår sin fru?

Enligt säkra källor har Martin Timell slagit sin fru(?) under flera års tid.
Detta har blivit värre med tiden, i November 2012 fick Martin reda på att ha inte skulle bli utsedd till Julvärd, som han tidigare blivit lovad. Efter det började Martin förändras, till det sämre.

Har hört detta från en nära väninna till hans fru.

Tänk riktigt noga nu, visst fan slår Martin Timell sin fru..?
Senast redigerad av MrKoreander 2014-11-30 kl. 04:16.
2014-11-30, 04:15
Medlem
Koprofilias avatar
alltså vad har detta med anders att göra och varför skulle martin bli förändrad efter broderns lilla nederlag?
jag försvarar inte martin men trådstarten är tunn jävligt tunn.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in