2017-10-21, 05:42
Medlem
Av alla drägg som fallit den senaste veckan är nog Timell den bästa.
En klassisk mobbartyp. Jag har sagt det i många år, långt innan bilan
äntligen föll. Bara om man tittar på den där sport-showen
han ledde för några år sen; Så fort någon drog ett (återkommande)
skämt om att "Göran Persson är tjock", så skrattade vederbörande
kvalster så han nästintill kvävdes.
2017-10-21, 05:50
Medlem
klitterss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norrlandsiesta
Såg honom suga kuk och bli påsatt i prutten på Järva krog (hotellet) på sent 80-tal

LOL! Älskar den här typen av inlägg. Inga referenser eller bevis, bara rena rama sanningen.
2017-10-21, 06:09
Medlem
apskeletts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norrlandsiesta
Såg honom suga kuk och bli påsatt i prutten på Järva krog (hotellet) på sent 80-tal

Fast för några dagar sedan växte du upp med Trailer Park Boys så hur gammal var du egentligen när du upplevde denna världshändelse i slutet av 80-talet..?
2017-10-21, 06:21
Medlem
thabitas avatar
Och där kom den. Fler lär det bli.
Det var Caroline Giertz han visade könet för.

https://www.expressen.se/noje/tv-pro...mig-sitt-kon-/
2017-10-21, 06:48
Medlem
NiccoJs avatar
Mest undrar man hur det står till med smaken, Caroline Giers, Lulu Carter, och krull pysslerskan i hans program...
Ganska äckliga kärringar i mitt tycke.
Om man jämför Anders o Martin så saknar Martin helt humor och förmågan att driva med sig själv.
Lustigt att Megapol morgon inte tog upp dreven varken i nyheter eller skvaller...
2017-10-21, 07:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hursomhelsting
För tio år sedan på byggfirma så snackade vi Timell. Chefen menade att Timell är en sopa som harvade i bygg o städ branschen med kontoret på fickan och körde ett antal av sina projekt i botten.
Att Timell är fartblind kan ligga i att han vad som kommit fram knappt varit nykter en dag i veckan allt sedan tonåren, "garvet" är typiskt efter många års röka...vilket jag har två källor på att så har hen gjort i alla tider och är därför lite...så paj i huvudet, visat upp snasen och sådant annat pubertalt trams och inte bara en gång enligt källorna.
Nu har väl gubben nått nivån "Knocking on heaven`s door", tvingad till att avstå av hälsoskäl, ser sliten ut av bara helvete på kort tid, ingen kul längre och nu dubbelt så lynnig dessutom.
Lite fel dock att ge sig på Timell för sådant som skett tio år bak i tiden...de är ju samma kålsupare hela bunten i princip, de är inga helgon i nöjes branschen och hur de nu kommit upp sig, samma fritids intressen antar jag, aaaa du verkar ju cool!

"Jag har hört". Hela tråden är en massa jag har hört och en massa manshatande feminister. Man ser ju flera olika konton med exakt samma meningsbyggnad. Tror att LC har mobiliserat alla hennes vänner. Väldigt få inlägg med objektiva läsvärda kommentarer.
2017-10-21, 07:11
Medlem
Kosmos.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Josegomorron
Att snygga brudar knullar till sig positioner kan väl för fan inte ha undgått någon som är vid sina sinnens fulla bruk?

Att med det sagt hävda att alla gör det eller att det är moraliskt rätt tillåter sig icke.

Att det sen slår tillbaka mot ett icke oansenligt antal är högst troligt.
Borde det inte då också slå tillbaka på tjejer( som Lulu) som knullar sig fram i karriären?
2017-10-21, 07:21
Medlem
AvaChloes avatar
Vilken chock att Martin Timell var en sån liten råtta. Vilket äckel.

Min fråga är: varför i helvetes jävla rövhelvete har inte TV4 ledningen lite mer stake? Flatheten är slående.
Avskeda skitarna som inte har tagit det här på allvar.

Jag hade så gärna velat ta i rodret på TV4 och visa hur saker skall gå till.

Fega jävla kollegor som håller käften.

Jag har varit med om sexuella trakasserier på en arbetsplats. Då löste jag det på följande exemplariska sätt: Jag gick upp till högste VDn på företaget, smällde igen dörren och sa att vi ska snacka. Fick till svar att jag egentligen inte fick prata med honom, men för helvete. Ska man få något gjort så måste det göras ordentligt.
Människor är så fega.

Sen fattar jag fan inte varför dessa kvinnor måste gå ut i media och grina. Vafan är vitsen med att böla i media? Är vitse att få igång artilleriet så att något händer?

I Sverige har vi något som kallas för rättegång. Ingen är skyldig förrän denne har dömts i rätten.

JAG FÅR KRUPP!!

PS. Jag är kvubbs
2017-10-21, 07:28
Medlem
AvaChloes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kosmos.
Borde det inte då också slå tillbaka på tjejer( som Lulu) som knullar sig fram i karriären?

Hur FAN vet du att Lulu knullar sig fram i karriären?
Nä, precis.. du har inte en jävla aning så HÅLL KÄFT!

Lägg ner med sånt där skitsnack. Var lite mer nyanserad.
2017-10-21, 07:32
Medlem
Sub---Zeros avatar
Inget av det som skrivits i media är några direkta nyheter, allting finns att läsa i just den här tråden i samband med inlägg som gjordes för över 10 år sedan.

På tiden att det kom fram. Om Mys-Martin i själva verket är en hycklande, tafsande, hustrumisshandlande, kukvisande, divig och vidrig person att umgås med så förtjänar han sitt straff och att verkligheten kommer ifatt honom.
2017-10-21, 07:33
Medlem
AvaChloes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ansar-al-Bundy
Martin Timell är en psykopat, TV4s chefer borde skaka galler och alla som tror på den bortom räddning sjuke Martin Timell borde själva söka hjälp.

TV4s chefer borde få en falukorv uppkörd i varderas brunöga.
SKÄMS, SKÄMS, SKÄMS på chefer och kollegor som har hållit käft om detta.

Ynkrygg!!!
2017-10-21, 07:37
Medlem
Han visade könet för Caroline giertz...Trodde han att andarna skulle uppenbara sig

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in