2017-10-21, 03:15
Medlem
rex144s avatar
tafsade Timell på Lulu? Jag trodde att Timell gillade unga tjejer typ 15-16-17 år och tafsade kanske på 25-åringar, jag skulle inte bli förvånad om Timell hade tafsat på Lulus 13-åriga dotter (om hon har en) , men denna Lulu är väl 40+ , uppåt 50 ?
för mig låter Lulu som ett artistnamn från porrbranschen

Hon har gjort diverse plastikoperationer, läppar, brösten, rynkor, fettsugning och de syns på henne att hon levt ett hårt liv, mycket supande, troligen även droger, så jag blev mäkta förvånad att Timell stötte just på henne, troligen var det en makt grej, då Timell är jo en psykopat, han ville knäcka henne mentalt, men å andra sidan så reagerar hon som om hon vore en 18 årig nunna som aldrig fått kuk,. så kränkt, hon har väl fått i sig en massa kukar, varför så känslig och så lättkränkt och känslig som en 15-17 årig flicka, hon ser ut som en erfaren bitch, den djävulske Timell lekte mentor med henne, hjälpte henne och sedan kränkte henne inför andra, förlöjligade henne, kan det vara så att hon en gång knullat med Timell för att få jobbet och sedan blivit efterklok och vägrat vilket har gjort Timell rasande,
hans glada kvittrande passar inte ihop med ett maskulint yrke som snickare, han passar mer som förskolelärare, nördig scoutledare i korta byxor eller kanske fritidsledare.
Senast redigerad av rex144 2017-10-21 kl. 03:19.
2017-10-21, 03:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eroticon6
Martin kommer i alla fall kunna visa offentligt ute till skillnad från Virtanen.
Mycket beroende på att han ser lite snällare och trevligare ut, men också för att han vågade uttala sig i media, samma sak för Anders Borg. Politiker uttalar sig också dumt oärligt och slingrar sig vid intervjuer, varför skulle Martin göra anorlunda?

Virtanen där emot ser ju ut som en person man vill hoppa på, oavsätt vad han har gjort. Att nu han sitter hemma och trycker gör ju inte saken bättre, ögon kommer vara på honom vart han än går.

Det där satte press på Virtanen, Bylund och de fega kräk som vill smita undan sitt ansvar. Bra gjort av Martin trots att det egentligen inte var något bra han gjort.
2017-10-21, 03:29
Medlem
rex144s avatar
Timell har fuckat up den arge snickaren , de är ett radarpar i TV4 Fuskbyggarna, ska den tas bort även från PLAY? man kanske tvungen att köpa "Fuskbyggarna" på svarta marknaden,

vad ska han göra framöver? gå på A-kassa? Jag tror inte det räcker med time out i hans fall,
kanske startar han en egen skickarfirma?
2017-10-21, 03:58
Medlem
lindemanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smokes-Lets-go
Haha, precis som om Martin Timell nånsin "inhämtat godkännande" från sin fru? Hon vet att det blir en höger vänster kombination om hon ens öppnar truten oombedd.
Fru Timell har en bred samling stora solglasögon kan jag säga.
Haha, det där var jäkligt roligt skrivet.

Men för att försöka vara lite seriös. Finns det överhuvudtaget något mer än hörsägen som tyder på att det ligger någon sanning bakom de här misshandelsryktena? Inte för att jag skulle bli förvånad om det visade sig stämma.

Ni som ifrågasätter de utsatta kvinnornas vittnesutsagor här i tråden är för övrigt utmärkta bevis på varför många som utsätts för kränkningar aldrig berättar om det eller väntar i tio år innan de vågar säga något. Sida upp och sida ner skuldbelägger och kastar ni skit på dem utan att blinka och tar det här jävla praktarslet i försvar - trots att han själv medgett att han betett sig illa. Beklämmande.
2017-10-21, 04:02
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
Timell har fuckat up den arge snickaren , de är ett radarpar i TV4 Fuskbyggarna, ska den tas bort även från PLAY? man kanske tvungen att köpa "Fuskbyggarna" på svarta marknaden,

vad ska han göra framöver? gå på A-kassa? Jag tror inte det räcker med time out i hans fall,
kanske startar han en egen skickarfirma?

Närmare till hands är väl att Martin blir utköpt för några mille, sedan har Martin tjänat
ihop en hel del så han lider nog ingen nöd på.
Ja, om han nu skulle bli utköpt,men då hoppas jag att Bonniers har stake att
Skicka ut tv4 cheferna Åsa,Carsten, Fredrik och Anna.
Åsa har ju funnits med sedan tv4 startade.
Hon skulle vara programledare för ett sexpratprogram, i tv4 barndom men hoppade av.
2017-10-21, 04:02
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av patajavel
Det borde ha nämnts tidigare. Omöjligt att hänga med i tråden när man har ett jobb.
Men, det är ju lite karma att herr Timell får känna på hur det är att vara jagad utav journalister som kräver svar framför mikrofoner och kameror.

Han kallar fuskbyggarna för krakar som inte vill svåra på hans frågor angående deras byggen.

Nu så är han inte lika pigg på att själv svara på allt när han själv sitter med svarta Petter.

Jag ogillar alla som gör ett dåligt jobb iö.

Det där var riktigt sant. Och folk som säger att han är modig och rakryggad som uttalar sig i media - han slingrar sig, det är vad han gör. Han erkänner att han "har gjort fel", vilket låter harmlöst i jämförelse med att säga "ja, jag ringde och sexstalkade lulu carter på fyllan, vilket slutade med att hon skar sig i armarna", eller "jag tog tag i hennes bröst och sa att dom kommer sälja bra", eller "jag körde in handen innanför hennes bikini och körde upp ett finger" osv. Förstå skillnaden. Han är väldigt manipulativ den här mannen, mycket på grund av att han har ett sånt självförtroende. Man börjar plötsligt tro honom efter ett tag tills man ruskar om sig själv och inser att det är skitsnack.

Grabbsnack med bögskämt och halvrasistiska skämt bryr jag mig inte om, sånt förekommer nästan överallt på arbetsplatser. Och visst, det kanske är fel egentligen men det är inget unikt med Martin Timell. Men hans sexuella övergrepp vägrar han stå för.

Borg, som flera jämfört med är för övrigt inte ens att jämföra med. Det var vad som verkar vara en snedfylla och mer eller mindre engångsföreteelse. Det är glömt om ett halvår, då kommer folk skratta åt det och han kommer vara närmast folkkär. Tvärtom blir det med Timell, kan vi hoppas.
Senast redigerad av populopidus 2017-10-21 kl. 04:05.
2017-10-21, 04:11
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Det där var riktigt sant. Och folk som säger att han är modig och rakryggad som uttalar sig i media - han slingrar sig, det är vad han gör. Han erkänner att han "har gjort fel", vilket låter harmlöst i jämförelse med att säga "ja, jag ringde och sexstalkade lulu carter på fyllan, vilket slutade med att hon skar sig i armarna", eller "jag tog tag i hennes bröst och sa att dom kommer sälja bra", eller "jag körde in handen innanför hennes bikini och körde upp ett finger" osv. Förstå skillnaden. Han är väldigt manipulativ den här mannen, mycket på grund av att han har ett sånt självförtroende. Man börjar plötsligt tro honom efter ett tag tills man ruskar om sig själv och inser att det är skitsnack.

Grabbsnack med bögskämt och halvrasistiska skämt bryr jag mig inte om, sånt förekommer nästan överallt på arbetsplatser. Och visst, det kanske är fel egentligen men det är inget unikt med Martin Timell. Men hans sexuella övergrepp vägrar han stå för.

Borg, som flera jämfört med är för övrigt inte ens att jämföra med. Det var vad som verkar vara en snedfylla och mer eller mindre engångsföreteelse. Det är glömt om ett halvår, då kommer folk skratta åt det och han kommer vara närmast folkkär. Tvärtom blir det med Timell, kan vi hoppas.

När säger Lulu att han ringer och sexststalkar? Hon skar sig väl för att hon fick
Information om att tv4 inte ville ha kvar henne på arbetsplatsen.
2017-10-21, 04:48
Medlem
Ansar-al-Bundys avatar
Martin Timell är en psykopat, TV4s chefer borde skaka galler och alla som tror på den bortom räddning sjuke Martin Timell borde själva söka hjälp.
2017-10-21, 05:07
Medlem
Profanitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ansar-al-Bundy
Martin Timell är en psykopat, TV4s chefer borde skaka galler och alla som tror på den bortom räddning sjuke Martin Timell borde själva söka hjälp.

Glöm honom & sin lika sjuke bror. Bägge är borta på måndag.
2017-10-21, 05:16
Medlem
Ansar-al-Bundys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Profanity
Glöm honom & sin lika sjuke bror. Bägge är borta på måndag.
Men TV4 lever kvar dessvärre. Förmodligen med samma chefer.
2017-10-21, 05:29
Medlem
Undrar hur hans bror kommer vara på måndag, sne tjack munnen kanske blir tystare. Mysiga farbrorn timell, ite konstigt att flera slutat under åren. bara så jäkla pinsamt att mysfarbrorn och producenter ...
samtidigt tyker ja me 2 kan missbrukas på ett oroväckande sätt. det finns manliga könet också som
blivit "våldtagna" i vuxen ålder.
2017-10-21, 05:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrlandsiesta
Såg honom suga kuk och bli påsatt i prutten på Järva krog (hotellet) på sent 80-tal
Skojar du?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in