Citat:
Ursprungligen postat av
patajavel
Det borde ha nämnts tidigare. Omöjligt att hänga med i tråden när man har ett jobb.
Men, det är ju lite karma att herr Timell får känna på hur det är att vara jagad utav journalister som kräver svar framför mikrofoner och kameror.
Han kallar fuskbyggarna för krakar som inte vill svåra på hans frågor angående deras byggen.
Nu så är han inte lika pigg på att själv svara på allt när han själv sitter med svarta Petter.
Jag ogillar alla som gör ett dåligt jobb iö.
Det där var riktigt sant. Och folk som säger att han är modig och rakryggad som uttalar sig i media - han slingrar sig, det är vad han gör. Han erkänner att han "har gjort fel", vilket låter harmlöst i jämförelse med att säga "ja, jag ringde och sexstalkade lulu carter på fyllan, vilket slutade med att hon skar sig i armarna", eller "jag tog tag i hennes bröst och sa att dom kommer sälja bra", eller "jag körde in handen innanför hennes bikini och körde upp ett finger" osv. Förstå skillnaden. Han är väldigt manipulativ den här mannen, mycket på grund av att han har ett sånt självförtroende. Man börjar plötsligt tro honom efter ett tag tills man ruskar om sig själv och inser att det är skitsnack.
Grabbsnack med bögskämt och halvrasistiska skämt bryr jag mig inte om, sånt förekommer nästan överallt på arbetsplatser. Och visst, det kanske är fel egentligen men det är inget unikt med Martin Timell. Men hans sexuella övergrepp vägrar han stå för.
Borg, som flera jämfört med är för övrigt inte ens att jämföra med. Det var vad som verkar vara en snedfylla och mer eller mindre engångsföreteelse. Det är glömt om ett halvår, då kommer folk skratta åt det och han kommer vara närmast folkkär. Tvärtom blir det med Timell, kan vi hoppas.