2017-10-20, 23:26
Medlem
swimp78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Hur svårt är det att fatta. Jag lägger ingen skuld på något offer. Jag säger endast att det är en mycket olycklig samhällsutveckling där vi får fler och fler pöbeldomstolar. Om du inte ser faran med det kan jag bara beklaga. I övrigt anser jag att ledningen ska gå om de inte haft förmåga att se igenom det som skett.
På vilket sätt är det pöbelmentalitet när flera personer vittnar om att en person trakasserat och begått övergrepp mot sin omgivning ? Det verkar ju inte ogrundat i detta fall eftersom alla jobbat nära honom. Du tvivlar kanske på de som vittnar om hans beteende? Isåfall förstår jag talet om pöbelmentalitet.
2017-10-20, 23:27
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allwaysmisbehavin
vilka hardevidence har 50+ horan ???

Video?
Ljud?
Citat:
Timell har också anklagats för att ha tafsat på en kvinna i samband med produktionen "Deal or no deal".
En tidigare redaktionsassistent på "Äntligen hemma"-redaktionen har berättat om en incident där Timell rört vid henne på ett extremt kränkande vis i en badtunna under en sommarfest 2008
.
https://www.expressen.se/noje/anklag...martin-timell/

Hon ville lämna ett simkort till chefen Sjöberg för många år sedan redan men chefen på TV4 var inte intresserad, så jag tippar på att hon sparat simkortet med hans vidriga sexfilmer. Det är länge sedan och redan känt det är däremot nya anklagelser som dykt upp som tvingade TV4 att agera. Hora är man om man tar betalt för sex, så har du bevis för det? Nej, men sluta vara en finnig fjortis och väx upp. Du har bevisligen svårt att uttrycka dig normalt.
2017-10-20, 23:28
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Är du lite efter? Det här har varit känt länge och hon har tagit upp detta för länge sedan . Det var en annan incident som fick ledningen att stryka Timell ur tablån. Du kanske ska hänga med istället för att svamla? Det var länge sedan ledningen kände till Timells jargong och brott. Men nu blev trycket för hårt helt enkelt och Timell gråter ut och erkänner

Efter?? Det som man tagit upp handlar om lastgamla saker.
Har du exempel på något som hänt nyss???
Senaste 2 åren ?
Annars är det nog du som svamlar mest.
https://www.svt.se/kultur/metoo-tar-...s-samsta-sidor
Stämmer tyvärr bra.
2017-10-20, 23:28
Medlem
Ska Timell lämna så måste ledningen såklart också lämna. Finns inget annat alternativ.
2017-10-20, 23:29
Medlem
bra, nu kan han supa sönder.. martin kommer aldrig störa er mer, tjejer/kvinnor. det maktmissbruk han har besuttit finns inte längre. martin kommer att behöva sälja sina sommarställen osv. han kommer bo i en resväska inom kort
Medlem
DanielDemuyncks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allwaysmisbehavin
vilka hardevidence har 50+ horan ???

Video?
Ljud?

Ja, hon har tydligen filmer som Martin skickat till henne...
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ja eftersom han erkänt går det fint tycker jag. Däremot är det annat i ämnet som inte är erkänt så vad ville du säga? Att Timell påstår att allt som sagts om honom inte är sant ? Han ska inte söka hjälp för sina problem? Är det något du missat ? Timell är utlagd av TV4 med namn och han har uttalat sig idag. Så vi kan diskutera det helt utan skrupler.

Jag pratar om dömd i domstol, vad snackar du om?
Har ingenstans snackat om att vi inte får yttra oss här!
Herregud, jag vet om allt som stått i tidningar, varför hoppar du på mig?
2017-10-20, 23:31
Medlem
perVers2.1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Håller helt med dig. Det har länge varit känt vilket ärkesvin han är och ÄNTLIGEN kommer det ut på allvar i media. Nu får han vad han förtjänar.

Just så!
Fast som en av landets besiktningsmän ligger nöjet mest i att det äntligen blir slut på hans snickerilurendrejeri på bästa sändningstid. En period kallade vi och försäkringsbolagen honom för "Läckan"
-Jamen Martin sa att man skulle göra så. Arrggh!

Vilse i pannkakan och Äntligen hemma..
Medlem
Var inte speciellt längesen Anders Timell var självmordsbenägen och gick i terapi. Verkar vara en psykisk instabil familj det där.
Bannlyst
Citat:
.
https://www.expressen.se/noje/anklag...martin-timell/

Hon ville lämna ett simkort till chefen Sjöberg för många år sedan redan men chefen på TV4 var inte intresserad, så jag tippar på att hon sparat simkortet med hans vidriga sexfilmer. Det är länge sedan och redan känt det är däremot nya anklagelser som dykt upp som tvingade TV4 att agera. Hora är man om man tar betalt för sex, så har du bevis för det? Nej, men sluta vara en finnig fjortis och väx upp. Du har bevisligen svårt att uttrycka dig normalt.

Sluta svamla pajas!!

Har +50 horan bevis är det bara att gå raka vägen fram undersökningsledaren så får han bestämma om det är värt att dra igång en förundersökning...., det skall varken du eller jag göra Moosky.
Medlem
nickomyras avatar
https://www.expressen.se/noje/timell...-lulu-carter-/

L C var rätt för Timell
2017-10-20, 23:32
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Jag pratar om dömd i domstol, vad snackar du om?
Har ingenstans snackat om att vi inte får yttra oss här!
Herregud, jag vet om allt som stått i tidningar, varför hoppar du på mig?

Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Jag kan ju tycka att man är oskyldig till annat bevisats, men visst döma honom här går väl bra?

Behövs inte då han erkänt. Är det svårt tycker du? Timell erkände i dag och ska ta hjälp för sina problem. Således avsatt bortraderad från TV4, så vad trodde du vi skulle vänta på? Ett domslut för att avgöra om han är skyldig? Bwahhahh.hahahhaha.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in