2017-10-20, 20:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Jag blir mörkrädd när jag lyssnar på Lulu i Aftonbladets intervju,
där hon säger att Martin är manipulativ.. jo jag tackar,men Lulu
är fan så mycket mer manipulativ.
Det är ju hon som startat upp det hela.
Trams att ingen vågar säga något, om Martin har svårt att läsa av
andra så blir det inte lätt att förstå om alla garvsr med.
Det trams Lulu missar är att alla djävla vuxna är lika ansvariga att säga
ifrån om någon drar opassande skämt.
Här sitter Lulu utan att rodna och avsäger sig ansvar för henne och .
kollegerna.För de var "rädda" för Martin som inte ens var chef.

Vad har Lulu att vinna på det här tjaa, hämnd mot en man som
hon ser som ansvarig för att hon blev sparkad från jobbet.
En man som hon flirtat mycket med,kollegorna har säkerligen
känt av vibbarna...

Precis, Att en solklar hämndaktion skall ligga till grund för denna hysteri. Vem fn litar på Lulu Carter. Bittra människor skall inte kunna få utrymme. Däremot skall händelsen i badtunnan kollas upp..
2017-10-20, 20:19
Citat:
Ursprungligen postat av Schlesien
Jaha, "grejen" med Timells beteende och omgivningens hanterande av det är sverigedemokraterna. Du stackars kränkta jävel.
Nej, grejen är att det är skönt att se dem riva varandra i stycken med sina egna vapen över saker de reserverat för Sverigedemokraterna. Man kunde ju tänka sig att ett fittnylle som du skulle förstå tankegången men det var att begära för mycket.
2017-10-20, 20:20
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twocko
Några av mina bästa vänner när jag var yngre var lite av skitstövlar. De var de bästa vänner jag haft och kvinnor fanns alltid i överflöd runt dem. Var inte en mes med kvinnor är väl en slutsats vid umgänge med dem.

Precis, det är en stor del kvinnor som möjliggjort att mansrollen utvecklats som den gjort.
2017-10-20, 20:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Jag blir mörkrädd när jag lyssnar på Lulu i Aftonbladets intervju,
där hon säger att Martin är manipulativ.. jo jag tackar,men Lulu
är fan så mycket mer manipulativ.
Det är ju hon som startat upp det hela.
Trams att ingen vågar säga något, om Martin har svårt att läsa av
andra så blir det inte lätt att förstå om alla garvsr med.
Det trams Lulu missar är att alla djävla vuxna är lika ansvariga att säga
ifrån om någon drar opassande skämt.
Här sitter Lulu utan att rodna och avsäger sig ansvar för henne och .
kollegerna.För de var "rädda" för Martin som inte ens var chef.

Vad har Lulu att vinna på det här tjaa, hämnd mot en man som
hon ser som ansvarig för att hon blev sparkad från jobbet.
En man som hon flirtat mycket med,kollegorna har säkerligen
känt av vibbarna...

Hon säger att han tryckte upp henne i en hiss och tog på hennes bröst..under andra inspelningen.

Lulu stannade i 18 SÄSONGER eller i NIO ÅR..

Vad säger detta om Lulu? Rimligt att sticka efter andra inspelningen men hon stannar med någon hon hatar i 9 år., Ellerär det verkligen så eller luktar det hämnd..
2017-10-20, 20:25
Medlem
dialektikers avatar
Jag tror absolut att Martin Timell gjort sig skyldig till mansplaining. Där är det ingen tvekan om att han är skyldig,
men att han ska kölhalas i media på det här sättet för det ?
Jo, varför inte Nu är det ju GIRLPOWER som gäller. Nu ska karlarna få igen!
2017-10-20, 20:26
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Easy-Lee
Nej, grejen är att det är skönt att se dem riva varandra i stycken med sina egna vapen över saker de reserverat för Sverigedemokraterna.
Det där är ditt tankemonster. Det är fullt möjligt och även naturligt att fördöma både härskartekniker från ett stort varumärke som Martin Timell och våldtäktsmäns brott.
2017-10-20, 20:27
Medlem
cromos avatar
[quote=svampsson|62110012]Det där bevisar att han är ett jävla svin. Riktigt otäck respons[/QUOTE

Kan inte annat än att hålla med. Alla varningslampor blinkar. En människa med ett normalt känsloliv (icke-psykopat) skulle aldrig svart så. Alla dessa rovdjur som lägger en sån enorm energi på att framstå som charmiga och helylle och så är de helt själlösa rovdjur.

Komikerns Albin Olssons (?) Youtube-klipp med MT:s hot inspelat på telefonsvararen säger också allt.
2017-10-20, 20:28
Medlem
supreme100s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freddiekrueger2
Vore jävligt intressant om det finns något på hans bror?

Tro mig, det gör det, sett det live och det är jag långtifrån ensam om. I broderns fall är det dock en viss skillnad. Han är lite mer sorglig, folk skrattar mest bakom hans rygg och himlar med ögonen när han står och berättar historier, bjuder på drinkar och försöker ta för sig (ofta så full att han garanterat inte minns). Med det sagt är det garanterat många tjejer som fått händer och fingrar på ställen de helst hade sluppit.
2017-10-20, 20:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Precis, det är en stor del kvinnor som möjliggjort att mansrollen utvecklats som den gjort.

Dock bra att det ventileras ut nu så kanske folk uppför sig bättre mot varandra. Sedan måste chefer för hvete ta tag i ett problem med en gång och våga säga ifrån. Att Tv 4 NU går ut och säger att de inte står för detta är pinsamt och bara ett sätt att rädda sig. De har känt till detta under lång tid.
2017-10-20, 20:34
Medlem
populopiduss avatar
Martin Timell är så sjukt jäkla ADHD-stirrig. Typisk personlighet som helt plötsligt brister ut i vredesmod.
2017-10-20, 20:38
Medlem
ascHacks avatar
Tycker att Martin Timell har drag som påminner om Peter Madsen, både till sätt att uttrycka sig och till utseendet. Obehaglig ulv i fårakläder.
2017-10-20, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejsan1212
Jag kommer inte ihåg vad jag gjorde i en kö för 11 år sen. Så jag tror på vad han säger. Han säger ju mer eller mindre att han inte tror att kvinnan ljuger och han kan ha gjort det men inte minns för det är över 11 år sedan tycker det e ganska troligt att han inte minns.

Spelar ingen roll vad många år som gått.. Klart han minns det o har säkert dragit ett flertal trallor med fantasin om vad han kunde ha fått. Därav finns det i minnet, men att han påstår att han inte minns är en ren lögn. Frågan som får mig att fundera lite extra är, har han gjort det mot kvinnor som idag inte vill gå ut med det p.g.av deras livssituation för tillfället. De kanske har barn o familj o inte vill exponera sig i media e.t.c i dagsläget. Dessa faller ju då mellan stolarna och försvinner. Nej bort med grisen, Gör om gör rätt!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in