2017-10-20, 18:27
Medlem
Kukar hit och kukar dit är det allt ni tänker på
2017-10-20, 18:30
Medlem
Duerfs avatar
Timell är inte ledsen för sitt beteende. Han är ledsen för att det uppmärksammats och kommer ha konsekvenser för honom. Sådana som han kommer alltid tycka synd om sig själva när deras svineri inte kan fortgå i det tysta. Ynkliga män med lite makt i arbetlivet.
2017-10-20, 18:30
Medlem
Kalle81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Toolman
Imponerande mediahantering av MT. Pudlar fullständigt, lägger sig helt flat. "Har de upplevt detta så har jag gjort det". Jag behöver hjälp. Enda sättet att överleva denna PK-storm. Ingen överlever ett PK-drev på att försvara sig. Här är det sluga medierådgivare inkopplade.

väldigt imponerande faktiskt. Man grips av hans öde och vill hjälpa honom.

"jag har en oro i kroppen"

Jahaaaaa! Det är därför, självklart.

Denna oro i kroppen tycker jag fler kriminella ska hänvisa till, kan legitimera allt från rån våldtäkt till mord, och ja, allting. Det va oron i kroppen, kunde inte göra annat.
2017-10-20, 18:34
Medlem
boskapsgardens avatar
armen av feminister, pissfittor och lebborna har tvingat timell att erkänna, det var enklare så än att bevisa sin oskuld............................................ .............
2017-10-20, 18:34
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duerf
Timell är inte ledsen för sitt beteende. Han är ledsen för att det uppmärksammats och kommer ha konsekvenser för honom. Sådana som han kommer alltid tycka synd om sig själva när deras svineri inte kan fortgå i det tysta. Ynkliga män med lite makt i arbetlivet.

Ungefär där kan jag hålla med. Funkar ofta så. Mest synd om dom själva.
2017-10-20, 18:37
Medlem
Sooks avatar
Citat:
Men det är väl klart? Det är ju bara synd om en ifall man åker fast. Det är ju då man pngrar sig. Iofs kan man ju ha lite ångest när man gör bort sig på fyllan men det går ju rätt fort över. Men när man blir anmäld, det är ju då det rullar igång. Och när det gäller sexuella grejer så kommer man ju undan 99 gånger av 100. Det handlar ju bara om att man göra det på fel tjej.

Jag raggade en gång på en tjej som anmälde mig till polisen. Jag gjorde inget annorlunda på henne än på andra tjejer. Skillnanden var bara att hon var en psykiskt sjuk feminist som givetvis är lesbisk. polisen var dock inte intresserade eftersom hon hade lite svårt att bevisa det (vilket inte var så konstigt i just det fallet).

Men hade jag varit en kändis hade jag antagligen fått stora problem ändå. Ingen rök utan eld brukar man ju säga.
2017-10-20, 18:38
Medlem
Citat:
Hur vet du det då?
2017-10-20, 18:40
Medlem
Har inte hängt med i tråden så jag höftar ut en fråga: finns det några chanser att detta mynnar ut i någon form av juridisk påföljd? Att man blir hatad av det svenska folket och av med jobbet är ju en påföljd och inte ett straff.
2017-10-20, 18:45
MT är känd för att bli rejält på fyllan, å andra sidan är ju TV4 väldigt alkoholliberala med div vin och sprit provningar flera ggr i veckan.
Karma...
2017-10-20, 18:55
Medlem
Bodickers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonPaul2008
Martin ska tydligen gå i TERAPI efter vad han gjort. Fattar ingen att allt detta är för Sveriges befolkning i framtiden och inte för honom? Kulturrevolution mitt framför ögonen och ingen fattar någonting, herregud alltså.

Terapi biter inte på psykopater/narcissister
2017-10-20, 19:05
Medlem
rich1s avatar
Inte direkt skvaller men går det att titta på gamla avsnitt på Tv 4 Play. Med allas våran helyllekille. Hade ju inte Blivit förvånad om det hade vart hans dampbror.Har en kvinnlig vän som jobbade som frisör vid Stureplan. Dit brodern går ngn gång i veckan uppspeedad som en duracellkanin
2017-10-20, 19:08
Medlem
svampssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sook
Men det är väl klart? Det är ju bara synd om en ifall man åker fast. Det är ju då man pngrar sig. Iofs kan man ju ha lite ångest när man gör bort sig på fyllan men det går ju rätt fort över. Men när man blir anmäld, det är ju då det rullar igång. Och när det gäller sexuella grejer så kommer man ju undan 99 gånger av 100. Det handlar ju bara om att man göra det på fel tjej.

Jag raggade en gång på en tjej som anmälde mig till polisen. Jag gjorde inget annorlunda på henne än på andra tjejer. Skillnanden var bara att hon var en psykiskt sjuk feminist som givetvis är lesbisk. polisen var dock inte intresserade eftersom hon hade lite svårt att bevisa det (vilket inte var så konstigt i just det fallet).

Men hade jag varit en kändis hade jag antagligen fått stora problem ändå. Ingen rök utan eld brukar man ju säga.

Jo visst, men sedan är det ju nu bekräftat att tv4 har vetat om och känt till i flera år att MT betett sig tveksamt(milt uttryckt) och själva har försökt att dölja/släta över det. Lyssna på telefonsamtalen som finns på AB t.ex. Läs artiklarna. Tv4 kryper verkligen till korset, vilket är bra men gör hela situationen om möjligt ännu vidrigare. Kan vi för helvete bara komma överens om att MT under "gud vet hur länge" utnyttjat sin roll och relativa maktposition som folkkär mediaprofil till att trakassera och antasta kvinnor utan rädsla att åka dit för det? Jag förstår verkligen inte var protesterna kommer ifrån förutom från män som tycker det är jobbigt när andra män blir fullständigt avslöjade. Är vi män en jävla primitiv mafia där vi in i det sista måste försvara andra män som betett sig som svin. Varför måste vi bagatellisera varandras rövaktiga beteenden? Vad fan gör att vi känner oss så hotade?

Dock blir jag glad över att majoriteten i den här tråden faktiskt verkar ha en hjärna och en hygglig verklighetsuppfattning och således inte "står upp" för MT. Han har "erkänt" med många tvivelaktiga sidospår och försök till att förminska sin roll, och även tv4 har erkänt sin del i problemet. Det torde sig vara alldeles glasklart att MT är ett arsle som borde avlägsnas från all positiv medial exponering för all framtid.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in