2017-10-20, 15:52
Medlem
svampssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Timell kan vara en fullblodspsykopat. Då är den här taktiken med att gråta ut klockren.

Man kan aldrig vinna över en psykopat.

Kolla bara in frågan han svarade på för en stund sedan i Aftonbladet:

Får jag fråga hur du känner?

– Det var inte ens en bra fråga.
Det kan du nästan lista ut. Om man är utsatt för en hetsjakt så gör det jävligt ont.

Knappast en som lägger sig platt ärligt. Martin Timell maktar reflexmässigt som en giftorm.

Det där bevisar att han är ett jävla svin. Riktigt otäck respons
2017-10-20, 15:53
Medlem
eternussermos avatar
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...-tv4-skandalen
Martin Timell ber även om ursäkt till den kvinnliga kollega som anklagat honom för sexuella trakasserier.
– Vad jag har läst där så är det att jag tydligen har tagit henne på rumpan i någon frukostkö. Det här är 11 år sedan. Jag har inga som helst minnen här, men det är hennes upplevelse som stämmer. Även om inte jag minns det. Det är klart som fan jag ber om ursäkt för det också. Jag har gjort saker som jag inte har menat något illa med.

Ångern är stor, alltså, verkligen
2017-10-20, 15:54
Medlem
Norrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magiul
Ha ha... Den där Timell är hal som en ål. Skulle inte bli förvånad ifall programmet är tillbaka nästa år.

Nej det skulle inte förvåna alls !

Men det är helt säkert mer än han som betett sig vidrigt inom den branchen så
det kanske kommer fler personer som hängs ut.

Äckliga typer som inte kan visa respekt!
2017-10-20, 15:55
Medlem
Var med på en programinspelning en gång för ca nio år sedan. Timell står under inspelning och småpratar med en tjej strax över tjugo angående ett smycke hon egenhändigt tillverkat. Då utbrister Timell -En stor kuk skänker även glädje i liten stuga.

Lite förvånande, men det var bortklippt tills programmet sändes.
2017-10-20, 15:55
Medlem
svampssons avatar
Skulle inte förvåna mig om Martin, som någon tidigare nämnt, kan vara en riktig jävla psykopat eller bara så jävla korkad och uppslukad av sin egen person att han helt enkelt inte förstår vad det innebär att vara en bra och vettig medmänniska.
2017-10-20, 15:56
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrik & Panik
Det är exakt det han gör. Mitt i denna soppan så känner jag redan nu mer sympati för honom.
Gör han vad han ska och ser till att stå för det fortsättningsvis så är det inte försent att rädda situationen.
Han om någon ar mycket att förlora. Han har haft en fet inkomst och lever därefter, och det går vansinnigt fort att förbruka sina tillgångar när lönen uteblir.

En bikt och ett avlatsbrev så är saken biff.

Du tror han är genuin i sin ånger också?
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Profanity
Hmm, glöm inte direkt.

https://www.youtube.com/watch?v=RvhBsfUsmmY

Bara detta är ju speciellt.
Får alltid rysningar av obehag och äckelkänslor när han väser: "Om du tror att du ska komma undan med det här så kan jag bara säga till dig; då tror du fel. Du kommer ALDRIG komma undan med att ljuga om mig."

Som någon filmskurk.. usch. Hans ilska var i och för sig befogad.
Senast redigerad av BaronVonHelsing 2017-10-20 kl. 15:58.
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampsson
Det där bevisar att han är ett jävla svin. Riktigt otäck respons
Iskall beräknande narcissist, det är ju så synd om honom. Han har en oro i kroppen, han kan inte rå för att han tafsar och mobbar. Snyft 😭
Medlem
twockos avatar
Ja vad fan skull han göra efter denna häxjakt. Det kan få folk att bekänna saker som är triviala, eller att beskylla andra. Inget är nytt under solen, vi upplever just nu en häxjakt på dessa män. Det är inte utan att man mår lite illa att behöva uppleva detta i ett s.k modernt västerländskt upplyst samhälle. Vad ska vi män söka oss till i framtiden?
2017-10-20, 15:57
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Timell kan vara en fullblodspsykopat. Då är den här taktiken med att gråta ut klockren.

Man kan aldrig vinna över en psykopat.

Kolla bara in frågan han svarade på för en stund sedan i Aftonbladet:

Får jag fråga hur du känner?

– Det var inte ens en bra fråga.
Det kan du nästan lista ut. Om man är utsatt för en hetsjakt så gör det jävligt ont.

Knappast en som lägger sig platt ärligt. Martin Timell maktar reflexmässigt som en giftorm.

Precis så. Timell kommer såklart inte förlora på detta.
2017-10-20, 15:57
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NorthernAngel
När lagen inte ger rättvisa så kommer folk ta lagen i egna händer.

Precis, därför att folk är ryggradslösa svin till väldigt stor del. Finns inget värre än människor som gräver fram saker som »hänt« för flera år sedan. Tycka vad man vill om polis och rättsväsende, men sämre än godtyckliga folkdomstolar blir de aldrig.
2017-10-20, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NorthernAngel
När lagen inte ger rättvisa så kommer folk ta lagen i egna händer.

När fok tar lagen i egnahänder kommer andra att ta lagen i egna händer gentemot dig. Är du beredd på den konsekvensen?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in