2006-03-22, 19:19
Medlem
ReNus avatar
Även om ryktena om herr Timell kanske mycket väl stämmer så måste man ju säga att den där jävla puckot till producent på Metar borde ta det lite lugnare i framtiden med vad han säger på internet.
Det var inte anonymt och det var i en mejlinglista som riktar sig till journalister!
Tjena.

.
2006-03-22, 19:22
Moderator
impieteers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaha jovisst
Ingen rök utan eld alltså.
Den snubbens mejl lät ju som rena snabbreferatet av den här tråden.

Tja, den snubbens mail säger ju raka motsatsen som den här tråden antyder...

Citat:
"Jag önskar att jag kunnat gräva fram nåt riktigt dörtigt om Timell, han förtjänar det. Men jag kan bara konstatera att han är elak, egofixerad, stargazing, okunnig, distanslös och värdelös. Hittar inga pedofiltendenser, inget oberättigat våld, han är antagligen inte ens otrogen. Egentligen inte värd att hetsa upp sig över, mer än när man är tvungen att jobba med honom".
2006-03-22, 21:26
Medlem
rogerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Hade inte den byggfirman nåt med bygget av Globen att göra?
Jag vet inte riktigt men jag har för mig att det blev nåt strul med leveranserna så bygget blev försenat eller så och på nåt sätt blev Martin och hans kompis byggfirma drabbad ekonomiskt, ja jag kommer som sagt inte ihåg detaljerna men nåt liknande har jag för mig att det var

Sorry hans lilla skuttfirma hade ingenting alls med Globenbygget att göra och om så var fallet skulle den firman knappast kunnat försena det bygget.
Däremot gjorde han konkurs o blev barnprogramledare iställt. Globen började byggas 1987, var inte han programledare redan då? Jo det var då han började med Bullen.
2006-03-22, 21:42
Medlem
JackassTREs avatar
q

Citat:
Ursprungligen postat av rogerk
Sorry hans lilla skuttfirma hade ingenting alls med Globenbygget att göra och om så var fallet skulle den firman knappast kunnat försena det bygget.
Däremot gjorde han konkurs o blev barnprogramledare iställt. Globen började byggas 1987, var inte han programledare redan då? Jo det var då han började med Bullen.

Martin Timell har genom åren från 1984 ägt 5 byggföretag var av 3 har kursat med stora skulder och inte vissat fodringsägarna någon välvilja till att göra rätt för sig Han beter sig för jävligt när kameran slocknar, En dag får nog den gode Martin betala! Alla kommer vi fram till kassan en dag! eller vad tror ni ?

/// Globen byggdes till stor del av Mondbygg som drevs av K**o E***a, Ca 200 Byggare av 320 jobbade svart,
2006-03-22, 21:55
Medlem
xallos avatar
Timell är defacto rätt vidrig, hans kokaintorskade bror är dock ännu vidrigare. Jag har vid ett flertal tillfällen haft lust att boxa honom på struphuvudet bara för att få tyst på honom, den karln kan verkligen förstöra en trevlig middag!
2006-03-23, 03:21
Medlem
billgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Timell är defacto rätt vidrig, hans kokaintorskade bror är dock ännu vidrigare.

Är det så? Han var ju själv med i nåt debattprogram på tv för inte så längesen där han (förvisso i rollen som klubbägare(?) kraftigt tog avstånd från allt vad narkotika heter. "Vi tar definitivt i med hårdhandskarna bla bla"
2006-03-23, 06:16
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billgren
Är det så? Han var ju själv med i nåt debattprogram på tv för inte så längesen där han (förvisso i rollen som klubbägare(?) kraftigt tog avstånd från allt vad narkotika heter. "Vi tar definitivt i med hårdhandskarna bla bla"

Jo tjena. Men så måsta han ju säga. Tänk dig tvärtom. " Vi skiter totalt i om folk snortar härinne, det gör jag ju själv"
2006-03-23, 06:49
Medlem
va är sant

tror att många kändisar i TV har en ganska svart baksida om man tittar in i deras liv.
2006-03-23, 07:47
Medlem
jaha jovissts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impieteer
Tja, den snubbens mail säger ju raka motsatsen som den här tråden antyder...
Precis, han uppfattas som allmänt dryg och otrevlig, men ingen har något konkret, mer än en kompois kompis som sett en blåtira.
Förmodligen är han en dryg jävel och skvallret kring honom är till stor del önsketänkande.
2006-03-23, 09:48
Medlem
Four Rosess avatar
Jag tycker att Martin Timell är en djävel på att bygga om trappor, lägga golv, sätta upp kakel mm. Men å andra sidan så visar han upp en "besserwisser-attityd" som folk kanske retar sig på. Ungefär som "allt det som jag kan är värt att kunna emedan vad andra kan är bara skit"
2006-03-23, 09:58
Medlem
RadioAnsiktes avatar
Visst, Martin kan ha ett häftigt humör, men jag tror inte han vill vara med om den uppståndelse det blir om han gör rättssak av det hela. Han vill nog tysta ned dessa rykten lika fort som de kom upp.

Det har inte med saken att göra, men på Tv4 kallar man sommartorpet-Ernst för "Bög-Ernst", enligt Martin. Det är hans påhitt och han är väldigt stolt över det, enligt uppgift.
2006-03-23, 10:22
Medlem
Ajajajs avatar
Martin Timell är ett praktsvin, det vet jag!

Jag har en snaskis om honom.

Det var en tjej som ville jobba med TV och på något sätt kom hon i kontakt med Martin Timell.

Martin ville träffa henne på ett Hotell och göra en intervju med henne.

Väl där så visade Martin henne sitt upprunkade stånd och ville att dom skulle ha sex, han var dessutom inte blyg med det hela, tvärtom.

Har för mig att han även var gift under den här tiden.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in