2017-10-20, 15:41
Medlem
cromos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Hedrande att han går ut och kommenterar spektaklet. Det vinner han väkdigt mkt på till skillnad från horbockarna på Aftonslasken.

Vilken vidrig ursäkt. På typsikt mörka-triaden-vis så ber han ju inte ens om ursäkt för rätt saker. Det är ingen verklig ärlig ursäkt, utan bara ett försök att släta över.
2017-10-20, 15:42
Medlem
Skrik & Paniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
Psykopaten på väg att försöka vinna tillbaka folkets förtroende.

Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Nu kör Timell en lång terapi och kommer tillbaka med nya insikter. Är han riktigt smart kör han på temat och jobbar för att synliggöra unkna mansbeteenden - Äntligen Henna.
Det är exakt det han gör. Mitt i denna soppan så känner jag redan nu mer sympati för honom.
Gör han vad han ska och ser till att stå för det fortsättningsvis så är det inte försent att rädda situationen.
Han om någon ar mycket att förlora. Han har haft en fet inkomst och lever därefter, och det går vansinnigt fort att förbruka sina tillgångar när lönen uteblir.

En bikt och ett avlatsbrev så är saken biff.
Medlem
Wajis avatar
https://www.expressen.se/noje/martin...och-erkanner-/

Tycker han är rätt ärlig här. Jämför man han och Virtanens brott så är de ju ljusår från varandra. Timells brott är ju även ett brott av hans chefer som inte gjort något för förhindrat detta.

Jag Tycker Timell är en vidrig person och förtjänar kritik. Men jämfört emot Virtanen så är detta sjukt vilka konsekvenser det får jämför med ex virtanen som bara tar Time out. Sånt stör mig.

Men likväl respekt och erkänna och inte dra några extra lögner. Det ska Timell ha heder av.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tradern69
Martin Timell lägger sig platt.. hedrande..

Kanske inte hedrande. Men vuxet. Har man fel ska man erkänna det och ta till sig av den nya informationen. Stolthet är människans sämsta egenskap.
2017-10-20, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skrik & Panik
Mitt i denna soppan så känner jag redan nu mer sympati för honom

Ha ha... Den där Timell är hal som en ål. Skulle inte bli förvånad ifall programmet är tillbaka nästa år.
Senast redigerad av magiul 2017-10-20 kl. 15:46.
2017-10-20, 15:44
Medlem
Skrik & Paniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magiul
Ha ha... århundradets comeback i så fall. Imorgon är Äntligen hemma uppe på menyn igen.
Skulle inte förvåna mig ett skit.
2017-10-20, 15:45
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Nu kör Timell en lång terapi och kommer tillbaka med nya insikter. Är han riktigt smart kör han på temat och jobbar för att synliggöra unkna mansbeteenden - Äntligen Henna.

*LOL* ...sorry för 90-talistuttryck, men garvar man rätt ut är det rätt så expressivt, ja herrejävlar... jag kan se honom framför mig i henna! Alltid varit någonting metrosexuellt över Timell, eller det är snarare en eufemism, den där "tala till barn"-rösten... hua...

Nu har ju Timell pudlat men tänk vilken hey-day detta är för psykopatiska fruntimmer i kändiseliten som vill klämma åt en fellow kändis... snacka om att nätet verkligen blivit en folkdomstol, nu är väl alla på de anklagades bänk troligen sviniga, men hur lätt är det inte att... ja ni fattar.
2017-10-20, 15:45
Medlem
Ångvälts avatar
Har haft hans fru till bordet, en trevlig, klipsk och charmig dam. Undrar om de fortfarande är gifta och om i sådant fall äktenskapet överlever detta? Kanske gör som Weinsteins fru...

Pratade lite kort med Martin också men har ingen förstahandsinformation om hans beteende.
2017-10-20, 15:47
Medlem
Profanitys avatar
Hmm, glöm inte direkt.

https://www.youtube.com/watch?v=RvhBsfUsmmY

Bara detta är ju speciellt.
2017-10-20, 15:47
Medlem
Timell kan vara en fullblodspsykopat. Då är den här taktiken med att gråta ut klockren.

Man kan aldrig vinna över en psykopat.

Kolla bara in frågan han svarade på för en stund sedan i Aftonbladet:

Får jag fråga hur du känner?

– Det var inte ens en bra fråga.
Det kan du nästan lista ut. Om man är utsatt för en hetsjakt så gör det jävligt ont.

Knappast en som lägger sig platt ärligt. Martin Timell maktar reflexmässigt som en giftorm.
2017-10-20, 15:52
Medlem
NorthernAngels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mickes418
Nu har ju inte jag skrivit detta, även om jag håller med till viss del. Man ska anmäla. Punkt slut. Hänga ut är ingen bra ide. Backfire kommer som ett brev på posten. Anmäl. Anmäler man inte så kommer det aldrig att finnas respekt för anklagelsen. Som Patrik Sjöberg. Väntade tills tränaren dog innan han drog hans namn i smutsen. Baktala en död man. Hade han anmält detta medans tränaren levde så hade han fått alla mina sympatier, även om anmälan hade lagts ner.

När lagen inte ger rättvisa så kommer folk ta lagen i egna händer.
2017-10-20, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cromo
Vilken vidrig ursäkt. På typsikt mörka-triaden-vis så ber han ju inte ens om ursäkt för rätt saker. Det är ingen verklig ärlig ursäkt, utan bara ett försök att släta över.

Vad ska han mer göra än att be om ursäkt och totalt dissa sin person?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in