"10km Pokémon Eggs can not only hatch 10km-only Pokémon, but also any from the 5km and 2km categories. Likewise with 5km Eggs, which can also contain Pokémon from the 2km Egg group… as if Zubat wasn't common enough."
Så där har vi rätt källa , precis som vi upplevt... Dock så har det varit skaplig CP på de 10km jag öppnat
Fel av mig då. Ingen jag känner har fått annat än 10km-pokemon i 10km-ägg.
Jag är helt novis och laddade hem Pokemon för att spela under någon timme, det första jag hittade var en sån där sköldpadda som enligt din länk ska vara "special". Låter märkligt?
Jag är helt novis och laddade hem Pokemon för att spela under någon timme, det första jag hittade var en sån där sköldpadda som enligt din länk ska vara "special". Låter märkligt?
Det är för att du får välja mellan 4 pokemons i början, en av dem är sköldpaddan.
Jag åkte med Drottningholmsbåten idag och tänkte att jag skulle få 10 km "gratis" men det funkade inte.
Det var däremot ganska kul att se min gubbe gå på vattnet.
Jag åkte med Drottningholmsbåten idag och tänkte att jag skulle få 10 km "gratis" men det funkade inte.
Det var däremot ganska kul att se min gubbe gå på vattnet.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!