2016-07-17, 16:49
Medlem
Börjar smått tröttna på detta spel.
Senaste 5 dagarna har spelet varit konstant nere varje dag runt kl 16.00, 21.00, 01.00.
Citera
2016-07-17, 16:49
Bannlyst
Nu blev jag precis rånad på Piccachu också. Kul Niantic, jävla tattarföretag.
Citera
2016-07-17, 16:56
Medlem
Sigstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ludde1989
Börjar smått tröttna på detta spel.
Senaste 5 dagarna har spelet varit konstant nere varje dag runt kl 16.00, 21.00, 01.00.

Ja det är tyvärr helt ospelbart för tillfället.
Citera
2016-07-17, 16:56
Bannlyst
Helt klart måste dom få i ordning på servrarna. Fast dom var ju bra korkade då dom hade problem redan när det endast var officiellt släppt i 3 länder. Vad gör dom då? Släpper det i ytterligare 26 länder samtidigt... :/

Vad trodde dom skulle hända då liksom...
Citera
2016-07-17, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DownsKolit
Ska det vara såhär i fortsättningen så lägger jag av direkt. Har slösat bort 3 incense bara på buggar och kraschar. Gpsen är trögare än innan det släpptes. Har blivit rånad på minst 6 rare pokemons bara pga ballfreeze. Skitbetyg 0 Niantic. Spelet har bra potential, synd att allt står och faller med buggarna och problemen.

Kanske beror på att Niantic räknade med max 10 miljoner nedladdningar första månaden och de har fått typ halva världbefolkningen att jaga Pokemons på mindre än en vecka?

Lägg ner du, Niantics servers blir nog glada om fler gör som dig tills de har kommit ikapp med allt.
Senast redigerad av Amnezia1 2016-07-17 kl. 17:00.
Citera
2016-07-17, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magban
Men seriöst? Går spelet ut på att fånga en massa söta djur? Varför vill man inte låta dom leva i frihet?

Låta dom leva i frihet
Du förstår att det inte är verkliga djur?
Man fångar pokemons som har olika styrka och abilities som man sen kan använda för att battla mot varandra. Typ.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sigsten
Ja det är tyvärr helt ospelbart för tillfället.

Så fort man utför en handling så bara fryser det sig. Vilket jävla skömt det här är. Jag som hade tänkt att slösa bort sommaren på det här.
Citera
Medlem
NirvanAs avatar
Hur exakt är eran GPS (hur rör sig er gubbe te.x)? Min gubbe gör lite randomrörelser åt olika håll ibland samt kan stå långt åt sidan av en väg trots att man går rakt på den osv, normalt?

Och är det nån som lyckats fånga en pokemon inomhus (utan incense) ?
Senast redigerad av NirvanA 2016-07-17 kl. 17:01.
Citera
2016-07-17, 16:59
Medlem
Fyfan vilken ångest man får när man ser lattemorsor med barnvagn stå och försöka fånga pokemon på gatan, vid sånna tillfällen får jag lust att kasta telefonen i sjön och aldrig mer spela spelet.
Senast redigerad av Amnezia1 2016-07-17 kl. 17:01.
Citera
2016-07-17, 17:01
Medlem
Ruggeugglans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amnezia1
Fyfan vilken ångest man får när man ser lattemorsor med barnvagn stå och fånga pokemon på gatan, vid sånna tillfällen får jag lust att kasta telefonen i sjön och aldrig mer spela spelet.
Nu blev jag nyfiken. Varför ger detta dig ångest?
Citera
2016-07-17, 17:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Hur exakt är eran GPS (hur rör sig er gubbe te.x)? Min gubbe gör lite randomrörelser åt olika håll ibland samt kan stå långt åt sidan av en väg trots att man går rakt på den osv, normalt?

Så är det för mig med. De inkompetenta utvecklarna på Niantic kan tydligen inte hantera att många har laddat ner det. Istället berövar dem personer på köpta items i spelet genom att frysa spelet för dem. Jävla lurendrejeri är vad det är. De har förfan skyldigheter mot oss som faktiskt köper items att levera detta spel.
Citera
2016-07-17, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ruggeugglan
Nu blev jag nyfiken. Varför ger detta dig ångest?

För att de borde ägna sig åt sina barn istället för att spela ett barnspel när de är ute med barnvagen, lite ansvar borde en mamma väl ha och inte ägna sig åt ett barnspel medans hon promenerar med barnvagn?

Men jag antar att dessa lattemorsor tillhör den förlorade facebook/instagram-generationen som nu har "växt upp" och blivit morsor.

Ok att spela någon gång när barnet sover eller något men inte släppa barnvagen mitt i gatan och försöka fånga pokemon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in