2016-07-17, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArischMann
ingen pokemon server status sverige? sida?

http://cmmcd.com/PokemonGo/
Citera
2016-07-17, 19:23
Medlem
en-gurka-tillexempels avatar
Nån mer som har problemet med att pokebollen fryser efter att man har kastat den mot en pokemon. Blir bara en stillbild på bollen och man måste starta om spelet och har då förlorat chansen på pokemonen. Händer mig ungefär 1/2 av alla gånger jag ska fånga nån.
Citera
2016-07-17, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av en-gurka-tillexempel
Nån mer som har problemet med att pokebollen fryser efter att man har kastat den mot en pokemon. Blir bara en stillbild på bollen och man måste starta om spelet och har då förlorat chansen på pokemonen. Händer mig ungefär 1/2 av alla gånger jag ska fånga nån.
Ja, alltid när det är någon bra pokemon också som man inte har.
Citera
2016-07-17, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C0w
Den drar förvånansvärt lite surf men däremot käkar den batteri fort som fan. Tar för sig utan att skämmas. Om du har tänkt gå lite längre rundor så kommer du nog behöva köpa en powerbank. Annars får du retreata till basen (hem ) för att ladda upp mobilen och sen kila ut igen.
Tack för svaret japp märkte det på batteriet ska in o köpa powerbank imorrn
Citera
2016-07-17, 19:29
Medlem
Hwals avatar
Citat:

Står i varannan post här ungefär..
Citera
2016-07-17, 19:36
Medlem
Problemet är Niantic/Nintendo släppte spelet till massorna i Europa för tidigt - trots att dom hade problem redan när det endast var släppt i USA och Australien. Nu har vi en massa jävla döda fiskar som har flutit med i strömmen och resultatet är detta. Hade varit smartare om de väntat med släppet i Europa tills de fått ordning på servrarna istället för att skämma ut sig totalt såhär. Det enda man kan vänta på är att alla döda fiskar återgår till facebook/snapchat/instagram så kan de trogna pokemonfansen få spela i lugn och ro utan serverkraschar.
Citera
2016-07-17, 19:40
Medlem
Sigstens avatar
Det gick att spela lite vid 7-tiden i morse. Fast även då fungerade det ganska dåligt. Sedan har det inte gått alls på hela dagen.

Skrämmande dåligt.
Citera
2016-07-17, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amnezia1
Problemet är Niantic/Nintendo släppte spelet till massorna i Europa för tidigt - trots att dom hade problem redan när det endast var släppt i USA och Australien. Nu har vi en massa jävla döda fiskar som har flutit med i strömmen och resultatet är detta. Hade varit smartare om de väntat med släppet i Europa tills de fått ordning på servrarna istället för att skämma ut sig totalt såhär. Det enda man kan vänta på är att alla döda fiskar återgår till facebook/snapchat/instagram så kan de trogna pokemonfansen få spela i lugn och ro utan serverkraschar.

Men de var nästan tvugna att släppa det också med tanke på att minst hälften redan spelade
Hur kul hade det varit för de som inte kunde börja tidigare om alla redan var lvl 30 när de får börja.
Citera
2016-07-17, 19:42
Bannlyst
Citat:

Ett tips, när spelet fryser så är det endast bilden som fryser, väntar du lite tills den pokebollen uppe i hörnet slutat snurra så har du antingen fångat den eller så har den kommit ut ur pokebollen och i värsta fall flyr den, när du startar om spelet kan du gå in i din journal och se om du fick den eller om den flydde om det inte står nått så kommer den vara kvar på samma ställe så bara gå dit och försöka igen.
Citera
2016-07-17, 20:20
Medlem
Sittkissares avatar
Tråkigt. Blev inte en enda pokemon på hela dagen. Fungerade inte alls idag. Tänkte man skulle vänta några dagar nu kanske, men då kommer man ju komma efter alla andra. Känns nästan som att man måste ge sig ut i lagget och serverkrashar för att inte stanna på level 5 när andra har blivit level 30 eller nåt. Kommer ju inte ha en chans då. Riktigt dålig release, tror jag de tappar mycket stålar på faktiskt.
Citera
2016-07-17, 20:22
Medlem
Kill bills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sittkissare
Tråkigt. Blev inte en enda pokemon på hela dagen. Fungerade inte alls idag. Tänkte man skulle vänta några dagar nu kanske, men då kommer man ju komma efter alla andra. Känns nästan som att man måste ge sig ut i lagget och serverkrashar för att inte stanna på level 5 när andra har blivit level 30 eller nåt. Kommer ju inte ha en chans då. Riktigt dålig release, tror jag de tappar mycket stålar på faktiskt.

Hur förbereder man sig på en oväntad supersuccé som aldrig skådats tidigare?
Citera
2016-07-17, 20:22
Medlem
Jag kommer inte in på spelet via Mitt användarnamn lr gmail någon mer som har problem?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in