2012-09-24, 18:14
Medlem
THE-OJAs avatar
Hur underhåller man sin gräddsifon på ett bra sätt? Måste ha slängt papperna som jag fick med den.
Citera
2012-09-24, 18:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av THE-OJA
Hur underhåller man sin gräddsifon på ett bra sätt? Måste ha slängt papperna som jag fick med den.

Använder du den till matlagning också?
Annars ska den inte behöva underhållas vad jag vet?

Men typ diska den med varmt vatten??
Citera
2012-09-24, 19:00
Medlem
THE-OJAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattera
Använder du den till matlagning också?
Annars ska den inte behöva underhållas vad jag vet?

Men typ diska den med varmt vatten??
Nej den används i rent flumsyfte men tänkte bland annat på oljan som bildas inuti den samt eventuella packningar och liknande. Fast det kanske håller sig länge?
Citera
2012-09-24, 22:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av THE-OJA
Nej den används i rent flumsyfte men tänkte bland annat på oljan som bildas inuti den samt eventuella packningar och liknande. Fast det kanske håller sig länge?

Skölj ur den ibland bara och låt den lufttorka, mer än så ska du absolut inte behöva
Citera
2012-10-21, 00:16
Medlem
storytellers avatar
Jag har testat lustgas + alkohol några gånger och nu är jag sugen på att testa att kombinera det med cannabis.
Hur fuckad blir man egentligen? Jag har inte testat någonting annat än ovan nämnda grejer innan och jag är lite orolig för att snea ur riktigt ordentligt.
Citera
2012-10-21, 01:46
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storyteller
Jag har testat lustgas + alkohol några gånger och nu är jag sugen på att testa att kombinera det med cannabis.
Hur fuckad blir man egentligen? Jag har inte testat någonting annat än ovan nämnda grejer innan och jag är lite orolig för att snea ur riktigt ordentligt.
Håller ju bara i sig 20 sek så är väl inte hela världen?
Citera
2012-10-21, 02:03
Medlem
16.20s avatar
Citat:

Du behöver inte oroa dig. Visst blir man "fuckad", men det är ju det som är poängen och det går över snabbt som undervattenfisk sa. Det är en nice kombo enligt mig!
Citera
2012-10-29, 22:27
Medlem
bongloards avatar
Citat:

inga problem, lustgas är i mina ögon ett av det säkraste att kombinera med. T.ex så känner jag mig trygg med lustgas till hand när jag trippar.
Citera
2012-10-30, 11:47
Medlem
thechosenones avatar
Citat:

Det behöver du inte vara orolig för, det är en perfekt sak att ha med sig, du blir insvept i moln.

Du kan pumpa i dig hur mycket som helst. Efter ett patroner börjar det ringa i öronen och eka och du känner dig som att du går på månen, gravitationen finns inte riktigt. Det brukar vara mina upplevelse.

Lustgas är fint.
Citera
2012-11-03, 11:28
Medlem
Snasis avatar
Min gräddsifon gick sönder igår. Någon som vet vart man kan hitta en gräddsifon i fysisk butik?
Det har ju funnits på clas ohlson, men den har utgått ur deras sortiment.
Citera
2012-11-03, 17:13
Medlem
Snasis avatar
Ingen som har någon aning?
Citera
2012-11-03, 19:00
Medlem
thechosenones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snasi
Ingen som har någon aning?

Bor du i Stockholm kan du ju kika in hos PGW, de bör ha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in