Citat:
Ursprungligen postat av Monsterper
Det enda jag ser är regnbågens alla färger i olika mönster. Och när jag börja kommer ur varje rus känner jag varje gång hur det står någon snett bakom mig och ropar mitt namn och ska försöka ruska om mig för att kolla att jag är ok. Jag är inte säker på om jag ser eller hör personen, eller både och. Detta trots att mina kompisar lovar och svär att de bara suttit och tittat på mig, förutom den första gången, då de hade kollat till mig.
Det kanske mest intressanta är att jag under varje rus kommer ihåg allt som hände under alla tidigare rus, men precis när jag börjar komma ut ur ruset och ska berätta om det så glider det bort, ungefär som när man glömmer bort en dröm precis när man vaknat.
Någon mer som har fått lika starka rus som mig?
Ja, känner igen mig på det du beskriver. Jag gillar inte så mycket att ta lustgas med kompisar, de påverkar mitt rus (negativt) till hög grad vare sig de vill eller inte.
Personligen tar jag inte mer än 2 patroner per kväll, jag blir så väck på 1 patron att det ibland inte ens är kul längre... Det blir obehagligt och känns som jag skadar min hjärna.
Tog några månaders uppehåll från gasen för ca 1 år sedan, jag kom iväg så långt, för varje patron kom jag in i samma rus som tidigare men jag kom lite längre varje gång. Alltid samma.
Har upptäckt att när jag vaknar upp nästan alltid har armarna uppsträckta, någon som upplever samma sak?