Citat:
Ursprungligen postat av MenTroru
Jag har tagit lustgas sjukt många gånger.. Men varje gång jag bjussar te folk som inte testat innan känns de lite jobbigt om de skulle hända något.. Är de under några omständigheter folk absolut inte ska ta lustgas för de kan gå fel? Folk med astma eller nått annat som man bör veta? Vill inte ha en peson på sjukhus på mitt samvete för lite lustgas
Förrästen är de någon som dött av lustgas?
Enda gången jag inte skulle ge en person lustgas var om det var en kolsmittad paranoid schizofren 13-åring som tagit 2 lappar LSD, druckit sprit och rökt spice. Eller ja, generellt så tror jag det är en dålig idé att bjuda någon som har en snedtripp oavsett om det är alkohol eller någon annan drog. Det kan bli för mind blowing helt enkelt och bli en obehaglig upplevelse.
Jag vet inte om någon dött av n2o, jag tror inte det men det är fullt möjligt. Tar du för många patroner på rad (nu snackar vi 100+ på kort tid) kan det vara dödligt.
Läs lite i tråden och googla så hittar du en massa användbar information om lustgas.
__
Jag och några vänner har för övrigt gjort en beställning på 600 patroner som bör anlända inom några dagar, kommer bli riktigt fett