2006-11-06, 16:13
Bannlyst
Tänkte bara fråga om någon vet om den här typen av Sifon fungerar med N20 patroner. Fattar inte hur man ska få in patronen i en sådan. Isåfall, är den behändig???

http://images.tradera.com/225/39548225_1.jpg
Citera
2006-11-06, 16:17
Medlem
GaiNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicopia
Tänkte bara fråga om någon vet om den här typen av Sifon fungerar med N20 patroner. Fattar inte hur man ska få in patronen i en sådan. Isåfall, är den behändig???

Ser ut som en sifon till co2-patroner dvs en kolsyresifon du lär behöva "modda" för att n2o-patronerna skall få plats. Ska gå om jag inte missminner mig, har för mig att någon gjorde detta längre bak i denna tråd. Annars så köp en riktig gräddsifon istället.
Citera
2006-11-06, 16:20
Bannlyst
De är ju bara så fasligt dyra....ligger just nu på mat+hyra bydget då jag studerar...har haft riktigt sifon men som sagt, har inte riktigt råd att lägga ut 350 pix....framförallt inte med tanke på all gas som ska sköpas
Citera
2006-11-06, 16:22
Medlem
GaiNs avatar
Citat:
De är ju bara så fasligt dyra....ligger just nu på mat+hyra bydget då jag studerar...har haft riktigt sifon men som sagt, har inte riktigt råd att lägga ut 350 pix....framförallt inte med tanke på all gas som ska sköpas

Då får du väl helt enkelt spara som gemene man tills du har råd? Tills dess kör du metoden fryspåse + dartpil/spil/isyl etc. Har en sifon, men kör ibland budgetvarianten då jag tycker rusen skiljer sig litet. Beror på vilket jag är sugen på för tillfället.
Citera
2006-11-06, 16:24
Bannlyst
Nja blir nog att spara....pallar inte att åter sitta med det där eländet till påse...
Citera
2006-11-06, 16:35
Bannlyst
Kom jut på att man kanske ska kolla in div. second hand butiker...med flyt så
Citera
2006-11-06, 16:50
Medlem
SebbeBoys avatar
Citat:
Kom jut på att man kanske ska kolla in div. second hand butiker...med flyt så

eller så stjäl du en på classe eller werner å wener eller dylikt..
Citera
2006-11-06, 16:51
Medlem
SebbeBoys avatar
Citat:

såndär funkar det me..har en liknande sifon.. en sån.. gör vatten me kolsyra i.. funkar ypperligt me lustgas patronerna i.. same shit...
Citera
2006-11-06, 16:56
Medlem
SebbeBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Victor_
Finns det möjligtvis någon affär i centrala Göteborg där man kan handla lustgaspatroner?

vid domkyrkan.. buttricks typ.. finns en affär som heter partyshoppen eller nått... ligger på en smågata.. går inte å missa.. baksidan på victoria arena typ.. 45 kr paketet..

sen mölndalsvägen vid baksidan av lisebergs.. den parkeringen där.. finns det massa affärer rakt över gatan.. där finns det en essensshop som säljer... 50 kr paketet..
Citera
2006-11-06, 18:52
Medlem
West-ens avatar
Nu när ni langar butiksnamn. Finns det någon butik i skellefteå som säljer patroner billigare än Verner & Verner (79kr)?

För övrigt undrar jag om någon sorts undersökning har gjorts angående lustgasens möjliga bieffekter.
Vad jag har läst så ska det inte finnas en enda eftereffekt av lustgasen vid normalt drogande. Bara B12-brist.
Skulle vilja övertala kompisar som pratar om luftbubblor i hjärnan, cancer och sinnesjukdom!
Citera
2006-11-06, 20:10
Medlem
Swibbans avatar
Det enda jag kan tänka mig är att man lätt får syrebrist då man vid inandning av gasen lurar kroppen att tro att den får luft med syre och skipapr därför att ge dig tecken på att du kvävs.
Citera
2006-11-06, 20:14
Medlem
luudvigs avatar
Vad blir effekterna av N2O + alkohol?
Hittar inget pa forsta sidan och orkar inte bladdra igenom alla 20 sidor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in