Jag verkar ha problem med påsarna, jag försöker med 6liters, men det går fortfarande inte exakt som jag vill! Det blir hål och omständigheter! Nej, tänker fortfarande inte skaffa sifon.
Som jag har gjort hittils så har jag tagit en 6literspåse och tejpat på ett ställe på både insida och ytsida. Sedan har jag slängt i patronen och spiken. Gummiband för öppningen.
Sedan kommer ett skruvstäd till nytta, jag skruvar nämligen fast patronen i den så att den sitetr ordentligt. Slutligen är det bara att pilla fram spiken, fixa den så att tejpen skyddar mot hål, ta tag i hammaren, och...POFF!
Det blir hål extremt lätt, helt utan problem.
Citat:
Ursprungligen postat av Playamike
En annan sak...
Ofta efter att jag tagit kanske 3-6 patroner (antingen 2 i taget eller 3 i taget) så känner jag mig "bakis" aktig efteråt, vilket kan hålla i sig i kanske en halvtimma.. Får en svag yrsel, kan få små korta illamåenden och har dålig känsel, speciellt i tungan

. Det bör dock inte bero på syrebrist då jag tar det ganska lugnt för att vara på den "säkra" sidan. Men är det någon annan som kännt på detta vis?
Lustgas ska faktiskt inte ge några speciella bieffekter.
Många okunniga människor tror dock det, bara för att man blir "hög" och det är en gas!
Man brukar prata om två stycken bieffekter som har en vetenskaplig bakgrund;
Den första är att du kan få syrebrist; med andra ord inte speciellt farligt, bara man tar det ltie smålugnt.
Den andra är att du får B12-brist, så käka lite B12-tabletter så mår du förhoppningsvis bättre!