2006-11-06, 20:58
Medlem
Swibbans avatar
Du märker bara av den sköna effekten mindre och blir ännu mer vinglig. Lustgas är IMO en förfestdrog
Citera
2006-11-06, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av luudvig
Vad blir effekterna av N2O + alkohol?
Det finns bara ett sätt att ta reda på det
Citera
2006-11-06, 23:24
Medlem
West-ens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansig
Det finns bara ett sätt att ta reda på det
N2O + Alkohol har redan testats många gånger förr i denna tråden. Effekten blir mindre. Alkoholfyllan tar över tyvärr. Du slösar bara patroner i onödan!
Enligt egna erfarenheter...
Citera
2006-11-06, 23:28
Medlem
Mourns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GaiN
Då får du väl helt enkelt spara som gemene man tills du har råd? Tills dess kör du metoden fryspåse + dartpil/spil/isyl etc. Har en sifon, men kör ibland budgetvarianten då jag tycker rusen skiljer sig litet. Beror på vilket jag är sugen på för tillfället.

Jag forstar inte den metoden, tror du att du kan beskriva den mer? Har last FAQ och fattar inte riktigt vad ni menar.
Citera
2006-11-07, 00:09
Medlem
WaRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mourn
Jag forstar inte den metoden, tror du att du kan beskriva den mer? Har last FAQ och fattar inte riktigt vad ni menar.

Lägg ner spik+patron i påse. Tejpa för påse. Penetrera öppningen på patronen med spiken som ligger i. Öppna påse. Inhalera.

Jävligt meckigt sätt imo. Tur att man har sifon
Citera
2006-11-07, 00:38
Medlem
Mourns avatar
Aha, lagga ner spiken ocksa nu forstod jag
Citera
2006-11-07, 16:31
Medlem
HuQs avatar
Hm.. jag tycker att rust blir längre och skönare när man är alkoholpåverkad, det tycker även alla som jag har pratat med IRL. Man kanske inte ska vara dyngrak, men om man lite lagom berusad tycker jag iaf att lustgasen gör det hela bättre
Citera
2006-11-07, 19:36
Medlem
grappens avatar
Då var debuten tagen, i kombination med röka. Är det stor skillnad mellan att ta lustgas och vara stenad, som att vara nykter? Vad är bäst?

De 5 patronerna satt fint iaf
Citera
2006-11-07, 21:06
Medlem
SebbeBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grappen
Då var debuten tagen, i kombination med röka. Är det stor skillnad mellan att ta lustgas och vara stenad, som att vara nykter? Vad är bäst?

De 5 patronerna satt fint iaf

kraftigare.. samt att ruset känns längre när du e stenad
Citera
2006-11-09, 17:46
Medlem
är lite tveksam till gaser... dödar man inte fett med hjärncdeller när man boffar?
Citera
2006-11-09, 18:02
Medlem
yonnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Victor_
är lite tveksam till gaser... dödar man inte fett med hjärncdeller när man boffar?
Lustgas är inte att boffa...
Citera
2006-11-09, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Victor_
Gravida kvinnor får ju förfan dra i sig så mycket de vill inför ögonen på läkare, när de ska föda.
Gravida kvinnor är väl de sista man skulle ge något skadligt till

Används hos tandläkaren gör gasen ochså.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in