2006-12-08, 00:19
Medlem
Dubbelpost.
ihihih
Citera
2006-12-08, 00:26
Medlem
jag orkade inte läsa igenom hela tråden, men ett par gånger när jag testat lustgas så har jag börjat dreggla och jag undrar om detta är en normal reaktion?

(har även upplevt något som bara kan liknas vid spasmer, att kroppen har vikt ihop sig och sedan vecklat ut sig, flera gånger i rad, med rätt "ryckiga" rörelser.)
Citera
2006-12-08, 00:32
Medlem
onemanarmys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konstatera
jag orkade inte läsa igenom hela tråden, men ett par gånger när jag testat lustgas så har jag börjat dreggla och jag undrar om detta är en normal reaktion?

(har även upplevt något som bara kan liknas vid spasmer, att kroppen har vikt ihop sig och sedan vecklat ut sig, flera gånger i rad, med rätt "ryckiga" rörelser.)

Dreglar gör jag också ibland då jag försvinner helt och hållet, det är ingen fara och helt normalt.

Det sistnämnda är inte heller någon fara, har upplevt det ett fåtal gånger också.
Citera
2006-12-08, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av onemanarmy
Dreglar gör jag också ibland då jag försvinner helt och hållet, det är ingen fara och helt normalt.

Det sistnämnda är inte heller någon fara, har upplevt det ett fåtal gånger också.
Tack! Då vet jag det.
Citera
2006-12-08, 20:23
Medlem
yonnys avatar
Vet någon var denna typ av bilbatterisyratestare finns att köpa; http://knarkkorven.magiskamolekyler....as_lustgas.jpg ?

De som finns i Clas Ohlsson har ingen inre glasgrej som håller fast patronen, och hela bilbatterisyratestaren spricker om man försöker borra ett hål i den.
Citera
2006-12-08, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yonny
Vet någon var denna typ av bilbatterisyratestare finns att köpa; http://knarkkorven.magiskamolekyler....as_lustgas.jpg ?

De som finns i Clas Ohlsson har ingen inre glasgrej som håller fast patronen, och hela bilbatterisyratestaren spricker om man försöker borra ett hål i den.
Jag är inte säker på att jag förstår vad du menar, men du behöver en specialborr för att borra i glas.
Citera
2006-12-09, 11:26
Medlem
ollonmarängs avatar
Butik i gbg

Hittade en liten frukt/grönsaks affär i går på stigbergstorget som säljer patroner för 45kr. Billigare än så har jag aldrig handlat dem för. Trevligt ställe dessutom
Citera
2006-12-09, 13:36
Medlem
West-ens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollonmaräng
Hittade en liten frukt/grönsaks affär i går på stigbergstorget som säljer patroner för 45kr. Billigare än så har jag aldrig handlat dem för. Trevligt ställe dessutom
Säger bara en sak, internet. Där säljs det 24-pack för 90kr med 50kr frakt. Med två 24-pack blir frakten 70kr! Det är billigt.
Det blir ju 50 (48) patroner för 250kr. Det vill säga 5kr/patronen. 50kr/10patroner.
Visserligen lite billigare på din affär men för oss som inte har någon superaffär så är detta ett alternativ!
Citera
2006-12-09, 17:30
Medlem
Citat:
Fan va nice, tack för tipset. Jäkla bra när man bara bor 10 minuter därifrån ^^. Kan du beskrva bättre vart den liggen kanske?
Citera
2006-12-09, 22:22
Medlem
ollonmarängs avatar
Minns inte vad den hette men den ligger mitt emot 11ans hållplats. Det hänger en skylt utanför med en glad gurka som ser ganska stenad ut.
Citera
2006-12-10, 15:24
Medlem
Citat:
Minns inte vad den hette men den ligger mitt emot 11ans hållplats. Det hänger en skylt utanför med en glad gurka som ser ganska stenad ut.
Haha aight. herligt
Citera
2006-12-10, 15:30
Medlem
onemanarmys avatar
Själv sitter man här framför datorn nu med några nyinköpta paket och sifonen i näven. Härligt som fan att köra lite på bakfyllan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in