2011-04-13, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av umpata
Och jag som har varit nojjig över att sätta i 2st i en 1liters sifon

Det är inga problem, min sifon är på 0,5l (; och om det skulle bli för mycket gas så kommer inte sifonen sprängas. Gasen kommer bara spruta ut ur patronen när du skruvar loss den,
Citera
2011-04-14, 20:46
Medlem
TireFires avatar
Tänkte beställa och prova lustgas för första gången och skulle vilja ha lite råd.

Vad exakt behöver jag, sifon etc?

Var beställer jag enklast, billigast och snabbt?

Kan ni ge mer info om vad jag bör tänka på så kör hårt!

Är väl erfaren med så gott som alla droger sen 90-talet, men lustgas har jag aldrig provat så ha lite överseende med mig om jag verkar dum på ämnet.
Senast redigerad av TireFire 2011-04-14 kl. 20:48.
Citera
2011-04-15, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TireFire
Tänkte beställa och prova lustgas för första gången och skulle vilja ha lite råd.

Vad exakt behöver jag, sifon etc?

Var beställer jag enklast, billigast och snabbt?

Kan ni ge mer info om vad jag bör tänka på så kör hårt!

Är väl erfaren med så gott som alla droger sen 90-talet, men lustgas har jag aldrig provat så ha lite överseende med mig om jag verkar dum på ämnet.

Allt du behöver är lustgaspatroner. Sifon ska du ha om du vill lyxa till det lite och få ut mera effekt.
annars kan man använda patron+fryspåse, hammare och spik. Du knackar ett litet hål på patronens top med spiken när den ligger i fryspåsen och låter gasen samlas där i.
Givetvis är sifon mer rekommenderat än detta.

Du kan köpa att på PGW eller vinshoppen (samma företag) Dem säljer att billigast om man räknas pris per patron.

Numera säljer även Spicenordic lustgas och sifoner.

Ett tips är att sitta ner första gången du tar att, vet många som har trillat och slagit i t.ex. huvudet efter intag av lustgasen.

fråga gärna om du vill veta något mera
Citera
2011-04-15, 01:02
Medlem
TireFires avatar
Tack så mycket för det uttömmande svaret! Ska kolla upp detta i morgon, (alldeles för mycket droger i systemet just nu).

Återkommer gärna till dig om jag har fler frågor.

EDIT: Jag är långt ifrån färsking när det kommer till så gott som alla droger, så jag känner mig själv bra vid detta laget. MEN, just lustgas har jag aldrig provat och med alla nya droger jag vare sig testat eller känner så mycket till, så tar jag alltid det säkra före det osäkra så tack för tipset.
Senast redigerad av TireFire 2011-04-15 kl. 01:07.
Citera
2011-04-16, 18:21
Medlem
Oldberrys avatar
Ska inhalera lustgas för första gången om någon timme, har en del frågor som jag behöver ha svar på innan dess.

1. Fryspåsen fylls med gas, hur länge ska man vänta så att inte gasen fortfarande är kall?

2. Hur mycket ska man andas in och hur? ett stort andetag? många små? vanlig luft emellan?

3. Om man tar lite, känner man av lite då eller är det rekomenderat att ta en rejäl dos? Är en patron lagom för en nybörjare?

4. Hur snabbt kommer ruset?
Senast redigerad av Oldberry 2011-04-16 kl. 18:38.
Citera
2011-04-16, 19:21
Medlem
darkseverins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oldberry
Ska inhalera lustgas för första gången om någon timme, har en del frågor som jag behöver ha svar på innan dess.
1. Fryspåsen fylls med gas, hur länge ska man vänta så att inte gasen fortfarande är kall?
2. Hur mycket ska man andas in och hur? ett stort andetag? många små? vanlig luft emellan?
3. Om man tar lite, känner man av lite då eller är det rekomenderat att ta en rejäl dos? Är en patron lagom för en nybörjare?
1. Vänta några sekunder bara.
2. Andas ut stort, andas sedan in så mycket gas du kan, fortsätt andas ut och in i påsen tills du inte orkar mer.
3. När jag var nybörjare gjorde jag fel och andades bara in en gång och behövde flera patroner, men om man gör som ovan räcker en gott och väl!
4. Ett par sekunder och håller i sig nån minut eller två kanske, men det kan kännas som en kvart/halvtimme om man har tur
Citera
2011-04-16, 19:21
Medlem
Skyggedanss avatar
Citat:

Går bra efter några sekunder

Gör som du vill, jag tar så stora jag kan. Vanlig luft tar jag mellan, då det känns naturligt

Seriöst ta minst två patroner. Eller börja på två, det blir bra

Efter 1-2-3 sekunder känner du av det, sen stegras effekten ju mer du andas in, är otroligt skönt faktiskt

Det feta är mitt svar.
Citera
2011-04-17, 21:06
Medlem
Oldberrys avatar
Tack för svaren, det gick dessvärre inget vidare. Använde 6 patroner och fick inget rus alls... förstår inte vad som kan ha gått fel. Gasen blev kvar i påsen och så, men fick ingen effekt.

Har 20 patroner kvar, måste lyckas med någon utav dem?! Hur är det bäst att gå till väga, stor konsumpåse med tejp där man slår?
Senast redigerad av Oldberry 2011-04-17 kl. 21:21.
Citera
2011-04-17, 21:44
Bannlyst
Citat:
Tack för svaren, det gick dessvärre inget vidare. Använde 6 patroner och fick inget rus alls... förstår inte vad som kan ha gått fel. Gasen blev kvar i påsen och så, men fick ingen effekt.

Har 20 patroner kvar, måste lyckas med någon utav dem?! Hur är det bäst att gå till väga, stor konsumpåse med tejp där man slår?

Mitt tips är att du köper en gräddsifon, så du kan spruta gasen rakt in i käften, då kan du fan inte misslyckas. Prova söka lite på det.
Citera
2011-04-17, 22:07
Medlem
Citat:

Om du nu använder påse istället för en gräddsifon så ska du andas i påsen hela tiden. Du ska inte suga i eller nått utan andas i påsen för bästa effekt.
Citera
2011-04-17, 22:25
Medlem
jontäs avatar
Är det någon som kan beskriva rus från lustgas?
Jag har testat alkohol cb o på sjukhus diazepam morfin ketogan. Går de att jämföra med?
Citera
2011-04-19, 12:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jontä
Är det någon som kan beskriva rus från lustgas?
Jag har testat alkohol cb o på sjukhus diazepam morfin ketogan. Går de att jämföra med?

På lustgas får jag väldigt intensiva vakendrömmar, och det kan kännas som om jag tänker 100000 tankar i sekunden. Enligt mig kan det inte jämföras med ovanstående.

mvh.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in