2009-08-13, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 10mg
Jag har aldrig varit med om att en tom patron. Däremot går vissa sönder när de skruvas i sifonen, och de går då inte att använda.

Jag förstår. Hur är det med deras leveranstider då? Brukar de vara snabba?
Citera
2009-08-13, 01:20
Medlem
fiask0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ab0x
Jag förstår. Hur är det med deras leveranstider då? Brukar de vara snabba?

Ja, ~3-4arbetsdagar.
Citera
2009-08-13, 10:43
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Lade precis av en beställning på PGW, hur snabba brukar de vara? Är det sant som ryktet säger, att vissa patroner är tomma?
Det har aldrig hänt mig. Bra varor, snabba leveranser, bra kundkontakt.
Citera
2009-08-13, 10:55
Medlem
BenAsslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 10mg
Jag har aldrig varit med om att en tom patron. Däremot går vissa sönder när de skruvas i sifonen, och de går då inte att använda.

går sönder? jag har aldrig varit med om en enda defekt patron i hela mitt liv :S
Citera
2009-08-13, 12:27
Medlem
Goatboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenAsslick
går sönder? jag har aldrig varit med om en enda defekt patron i hela mitt liv :S

Om patronen går in lite snett så kommer gasen inte in i sifonen, och när man skruvar bort partonen igen så pyser gasen ut i det pyllelilla hålet på toppen av "partonditskruvargrejjen"
Citera
2009-08-13, 14:09
Medlem
BenAsslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goatboy
Om patronen går in lite snett så kommer gasen inte in i sifonen, och när man skruvar bort partonen igen så pyser gasen ut i det pyllelilla hålet på toppen av "partonditskruvargrejjen"

Ahh, backfires. sånt brukar ju å andra sidan hända om sifonen blir för kall.
Citera
2009-08-13, 14:39
Medlem
Kolatonys avatar
Citat:
Lade precis av en beställning på PGW, hur snabba brukar de vara? Är det sant som ryktet säger, att vissa patroner är tomma?
Paketet brukar komma dagen efter beställning. Kan inte tänka mig att de skickar med tomma patroner, har aldrig märkt det iaf.
Citera
2009-08-14, 13:55
Medlem
Fick precis hem beställningen. Beställde för 2 dagar sedan. Sitter med några polare och drar nu, fina grejer
Citera
2009-08-14, 18:38
Medlem
svampen211s avatar
Tja

Kan man köra lustgas i ballong? Sprutar in lustgasen i en ballong och sen andas in det, eller finns det några nackdelar med det?
Citera
2009-08-14, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svampen211
Tja

Kan man köra lustgas i ballong? Sprutar in lustgasen i en ballong och sen andas in det, eller finns det några nackdelar med det?

Stoppa in munstycket i ballongen och töm 1 eller 2 patroner. Andas in så mycket du kan. Sen andas du ut i ballongen, och fortsätter andas i den till det slår till.
Citera
2009-08-14, 19:10
Medlem
svampen211s avatar
Citat:
Stoppa in munstycket i ballongen och töm 1 eller 2 patroner. Andas in så mycket du kan. Sen andas du ut i ballongen, och fortsätter andas i den till det slår till.

Okej Stort tack för ett bra svar pz!
Citera
2009-08-14, 20:24
Medlem
funktioners avatar
Har någon av er varit med om att ni "försvunnit", alltså fått nån sorts blackout när ni dragit lustgas?

Drog precis två patroner och det kändes bra, tog sedan två till efter ungefär 20 sekunder och då vaknade jag ca. 4-5 minuter senare hängandes över ett räcke i hallen. Då hade jag alltså tagit mig ner ifrån mitt rum och stog nästan låg över ett räcke som jag har i hallen.
När jag "vaknade" kändes det som om jag varit borta i ett dygn ungefär.
Jag höll fortfarande sifonen i handen och hade dregglat ner hela min tröja.

Antar att jag tog för många partoner för snabbt...

Någon som varit med om liknande? Jävligt läskigt, imo
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in