2016-05-21, 23:53
Medlem
välkommenti bups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snasi
Blir lustgas roligare om man är full?

Beror ju på din stabilitet, jag gillar det INTE, Blir helikopter så det bara tjuter om det.

Men testa en gång, så vet du.
Citera
2016-05-22, 01:34
Medlem
Citat:

Absolut inte. Lustgas fungerar bäst med psykedeliska droger. Alkohol med lustgas är totalt meningslöst. Vid intag av lustgas efter cannabis får du kunskap om hur allting i universum fungerar. Tyvärr har man ingen möjlighet att förklara med ord vad man lärt sig under rusperioden men det kan liknas vid en spirituell upplevelse.
Citera
2016-05-22, 15:16
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Nej. Kombinera med cannabis, MDMA eller valfri hallucinogen istället.
Citera
2016-05-23, 23:26
Medlem
purplepotions avatar
Citat:
Jag har en polare som tycker att lustgas är det roligaste på alkohol om man inte räknar med Lyrica och psykadeliska
Citera
2016-05-31, 12:48
Medlem
Lustgas på LSD (1 lapp) tar dig till en nivå 5 under 1-2 minuter. Speciellt om man tar en dubbelkrycka
Inget jag rekommenderar för nybörjare. Kan vara aktuellt om man är nyfiken på hur det känns, men inte riktigt känner sig redo för en längre resa.
Citera
2016-06-06, 21:24
Medlem
Har läst om att lustgas kan skada hjärnan pgr av syrebrist. Borde detta vara ett problem om man ändå har luft i strupen när man boffar?
Citera
2016-06-06, 23:12
Medlem
purplepotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axelmannen
Har läst om att lustgas kan skada hjärnan pgr av syrebrist. Borde detta vara ett problem om man ändå har luft i strupen när man boffar?
Du behöver nog inte oroa dig för syrebrist om du tar några vanliga andetag emellan lustgasintagen
Syrebrist vid lustgasbruk sker oftast hos dom som har tillgång till stora tankar av lustgas (och därmed kan sitta och andas lustgas som om det vore vanlig luft).
Citera
2016-06-10, 23:54
Medlem
mrpsilocybes avatar
Vill bara säga att jag just nyligen fattat varför det kallas lustgas tog bara ca 500 patroner. Aldrig tagit mer än en eller två på raken tidigare och då med Marry som sällskap. Försökt hålla andan länge men aldrig känt något spc förutom att man blir lite yr och borta/ desorienterad

Men så testade jag att trycka i två patroner i sifonen och en tredje i hållaren. Å så in med en i lungorna, håll, ut, in med nästa, håll, ut, några snabba andetag, in med tredje, ladda om två nya och andas ut och in med fjärde och så mycket som möjligt av femte å så håll håll håll. Whooooaaahaha wft då jävlar tappar man allt vad verkligheten benämns som och bara tokskrattar tills förståelsen för smeknamnet infunnit sig

Är nog på gränsen att man kan få syrebrist med så många men men
Citera
2016-06-16, 02:04
Medlem
Hur stor sifon behöver man för en patron? Tänkte köpa med mig ett par stycken till festival, men tyckte den där lilla grejen man kan använda med ballong blev för kall, kom hem med sår på fingrarna... Räcker en 0.25L sifon för en patron?
Citera
2016-06-16, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gittnano
Hur stor sifon behöver man för en patron? Tänkte köpa med mig ett par stycken till festival, men tyckte den där lilla grejen man kan använda med ballong blev för kall, kom hem med sår på fingrarna... Räcker en 0.25L sifon för en patron?

0.25L räcker gott och väl för en patron, men en halvliters sifon kostar ju inte så mycket mer. Att ladda två och ha en tredje redo och ta dem när man peakar på sin psykedeliska är bland det bästa som finns, närmast en bra DMT-tripp jag kommit.
Citera
2016-07-03, 17:28
Medlem
Jag har googlat och läst massa trådar om storleken på sifonens påverkan.
Folk snackar om att man får in flera patroner i sifonen om man tex. har en 0,5 liter
istället för en 0,25 liter. Men blir ballongen dubbelt så stor eller blir det bara med
koncentrerat med N20?
Om man bara vill köra en patron i en 0,5 liters sifon blir det då en liten ballong
eller mer luft i ballongen jämnförelsevid mot en 0,25 liters sifon.

Tack på förhand
Citera
2016-07-03, 20:03
Medlem
Folk som säljer ballonger på rave och svartklubbar använder en patron per ballong.
Tror ni dom använder 0,25 liter eller 0,5?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in