2010-05-31, 09:03
Medlem
Vad för påsar ska man ha om man inte har tillgång till sifon? Är fryspåsar för svaga? Jag har treliters hemma.
Citera
2010-05-31, 09:44
Medlem
thechosenones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lenk
Vad för påsar ska man ha om man inte har tillgång till sifon? Är fryspåsar för svaga? Jag har treliters hemma.

Jag kom fram till att en femlitare är ganska lagom. Förstärkt med tejp för att inte slå hål på påsen.
Citera
2010-05-31, 09:44
Medlem
ekwohos avatar
Citat:

Vad ska du ha påsarn till?. Eller ska du använda sifonen till att som den är till för att spruta gräde osv?. Eller jag som bara fattar trögt här. Hänger inte med.
Citera
2010-05-31, 10:48
Medlem
Alltså, jag ska köpa patroner och "knarka" detta (ta min lustgasoskuld) utan att använda sifon - därav påstricket.
Citera
2010-05-31, 12:15
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Femliterspåsar brukar fungera fint; men ännu smidigare blir det om du bygger eller köper en cracker som du kan trä ballonger på.

Citat:
Ursprungligen postat av ekwoho
Vad ska du ha påsarn till?. Eller ska du använda sifonen till att som den är till för att spruta gräde osv?. Eller jag som bara fattar trögt här. Hänger inte med.
Grejen var att han inte har någon sifon...
Citera
2010-05-31, 22:25
Medlem
Transistors avatar
Citat:
Alltså, jag ska köpa patroner och "knarka" detta (ta min lustgasoskuld) utan att använda sifon - därav påstricket.
Använd inte ordet knarka. Lustgas är bara ett rus av toppen av det underbaraste.
Citera
2010-06-02, 16:03
Medlem
pinexpressSs avatar
Tummen upp för ett braskrivet faq
Citera
2010-06-03, 06:48
Medlem
börjar bli dyrt det här nu...var köper ni era patroner, finns det inget billigare än pgv?
Hittade inte lustgas på prisjakt
Citera
2010-06-03, 11:01
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grodkungen
börjar bli dyrt det här nu...var köper ni era patroner, finns det inget billigare än pgv?
Om du brukar på stor skala skulle du kanske överväga att köpa en gastub från AGA eller liknande, om du har möjlighet.
Citera
2010-06-03, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Om du brukar på stor skala skulle du kanske överväga att köpa en gastub från AGA eller liknande, om du har möjlighet.
Nja, blir lite jobbigt att släpa runt på, gillar att ha ett tiopack med mej om dagarna och ta lite när det passar :P
Citera
2010-06-03, 15:05
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Nja, blir lite jobbigt att släpa runt på, gillar att ha ett tiopack med mej om dagarna och ta lite när det passar :P
Aha. Du har inte möjlighet att köpa större lådor direkt från någon lokal grossist då?
Citera
2010-06-03, 16:56
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Jag undrar lite över samma sak? finns det storpack man kan köpa från utlandet kanske? isåfall pm gärna Har förövrigt inhandlat 5 ggr 10 pack men det räcker ju inte så långt:P fan att patroner ska kosta så förbannat mycket..
Senast redigerad av Psychorama 2010-06-03 kl. 17:00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in