Citat:
Ursprungligen postat av ekwoho
Haha du var försiktig av dig du. Det där med att standard för en kväll är 5-15 för en nybörjare, ja en som inte tagit de förut. Är ju helt fel. Det är bara att köra på tills de e slut,
Jag själv köpte lite lustgas för några månader sen. Sen kom några kompisar över och dom var ju givetvis sugna på att testa.
Vi drog i oss 400 patroner den kvällen på 3. Vi satt och lyssna på trance o ladda o ladda. Jävligt nice och ladda med flera så man enbart kan koncetrera sig på sugandet =).
En sak som jag lärt mig med lustgas är. Man kan fan aldrig ha för mycket när man väll kommer igång.
Kan tillägga att jag förstår hur det funkar med detta.. Det är klart, sitter man ner och bara kör patroner på en kväll kan jag tänka mig att en lastpall inte är ett problem att dra i sig(lite överdrift såklart). men vafan om vi säger att man dricker lite bärs, röker lite kanske tar lite methylone o sen nån patron lite då o då så räcker det väl med en 10 - 20 st per skalle

Beror väl på hur man lägger upp en kväll, vad man gör exempelvis om man festar eller bara chillar hos någon. det erfarde jag i helgen, sjukt att patronerna ryker likt ett uzi mag på en skjutbana... Synd att patronerna inte är helt gratis oxå..

Man kan ju säga: 10 patroner = 10 minuters rus..
Ps! Skit i ballonger, bättre o bara dra i sig en hel patron direkt från själva "munstycket" sen hålla inne ca 10 - 15 sek.. öjöjöj, ultimat.. älskar när allt vibbrerar "metalliskt" osv.. går ju inte förklara.
MVH