2010-05-27, 23:56
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thegoldenboy
Om jag förstått saken rätt så passar denna sifon med dessa patroner, är det rätt?

http://www.pgw.se/product_info.php?c...roducts_id=700

http://www.pgw.se/product_info.php?products_id=704

Tänkte göra lustgasdebuten under påverkan av MDMA-kristaller. Räcker paketet med 10 g (annonsen ovan) för tre eade personer under en kväll? Någon som har personlig erfarenhet av lustgas på MDMA? Har hört från en bekant att det ska höja peaken ännu mer, men har inte testat det själv, ännu...
Svar på din första fråga: JA, tror det finns en standard storlek på alla patroner/sifoner oavsett märke.
Köpte själv samma som du funderar på att köpa fast den svarta och köpte även då 2x 10pack. Allt från PGW. Kan säga att patronerna går åt fort tyvär... Så på en kväll tror jag standard är mellan 5 och 15 patroner för en person om man kör på lagom och är nybörjare. Är själv nybörjare på lustgas faktiskt, drog i mig tre patroner inom 10 minuter. OBS! Detta var bara för att testa effekten. fyllde ballonger och sög i mig hela och höll andan sen.. SCHWOSH!
Riktigt behagligt rus men dock varar det bara några sekunder, typ 30 till 60 sek. Riktigt uppåt och lite skevt på ett posetivt sätt
(Skall ju vara en dissoaktiv hallucinogen i högre doser)
Kan tänka mig att det boostar på kristaller rejält. Det ska vara en beprövad blandning som inte är så farlig.. eller ja, det är ju droger det handlar om
MVH!
Citera
2010-05-28, 01:04
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Om jag förstått saken rätt så passar denna sifon med dessa patroner, är det rätt?

http://www.pgw.se/product_info.php?c...roducts_id=700

http://www.pgw.se/product_info.php?products_id=704

Tänkte göra lustgasdebuten under påverkan av MDMA-kristaller. Räcker paketet med 10 g (annonsen ovan) för tre eade personer under en kväll? Någon som har personlig erfarenhet av lustgas på MDMA? Har hört från en bekant att det ska höja peaken ännu mer, men har inte testat det själv, ännu...
10 blir nog väldigt knapert om ni ska dela på tre personer, då är det bättre om du kan skaffa minst ett tiopack till. Men bättre lite än inget alls i alla fall
Citera
2010-05-28, 15:33
Medlem
psi807s avatar
MDMA och lustgas är ungefär som man kan gissa rätt underbart. Dock kommer ett par tiopack inte räcka någonstans, självklart både individuellt och upp till var och en att bestämma men jag hade förespråkat ett gäng tiopack var, åtminstone 50 patroner per skalle.
Citera
2010-05-29, 01:39
Medlem
ekwohos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Svar på din första fråga: JA, tror det finns en standard storlek på alla patroner/sifoner oavsett märke.
Köpte själv samma som du funderar på att köpa fast den svarta och köpte även då 2x 10pack. Allt från PGW. Kan säga att patronerna går åt fort tyvär... Så på en kväll tror jag standard är mellan 5 och 15 patroner för en person om man kör på lagom och är nybörjare. Är själv nybörjare på lustgas faktiskt, drog i mig tre patroner inom 10 minuter. OBS! Detta var bara för att testa effekten. fyllde ballonger och sög i mig hela och höll andan sen.. SCHWOSH!
Riktigt behagligt rus men dock varar det bara några sekunder, typ 30 till 60 sek. Riktigt uppåt och lite skevt på ett posetivt sätt
(Skall ju vara en dissoaktiv hallucinogen i högre doser)
Kan tänka mig att det boostar på kristaller rejält. Det ska vara en beprövad blandning som inte är så farlig.. eller ja, det är ju droger det handlar om
MVH!

Haha du var försiktig av dig du. Det där med att standard för en kväll är 5-15 för en nybörjare, ja en som inte tagit de förut. Är ju helt fel. Det är bara att köra på tills de e slut,

Jag själv köpte lite lustgas för några månader sen. Sen kom några kompisar över och dom var ju givetvis sugna på att testa.
Vi drog i oss 400 patroner den kvällen på 3. Vi satt och lyssna på trance o ladda o ladda. Jävligt nice och ladda med flera så man enbart kan koncetrera sig på sugandet =).
En sak som jag lärt mig med lustgas är. Man kan fan aldrig ha för mycket när man väll kommer igång.
Citera
2010-05-29, 11:42
Medlem
Transistors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ekwoho
Haha du var försiktig av dig du. Det där med att standard för en kväll är 5-15 för en nybörjare, ja en som inte tagit de förut. Är ju helt fel. Det är bara att köra på tills de e slut,

Jag själv köpte lite lustgas för några månader sen. Sen kom några kompisar över och dom var ju givetvis sugna på att testa.
Vi drog i oss 400 patroner den kvällen på 3. Vi satt och lyssna på trance o ladda o ladda. Jävligt nice och ladda med flera så man enbart kan koncetrera sig på sugandet =).
En sak som jag lärt mig med lustgas är. Man kan fan aldrig ha för mycket när man väll kommer igång.
Kan inte annat än hålla med. Hur grön man än må vara, så kommer man vilja dra fler än 1-15, och du kommer antagligen dra alla du har. Just för det suget som kommer efter. Helt brutalt så grymt det är med lustgas!
Citera
2010-05-29, 12:15
Medlem
thegoldenboys avatar
Tack för svar!

Det är inte som att vi kommer att sitta och inhalera hela kvällen... Lär bli några promenader runt Sverige, en tur till månen och tillbaks och förhoppningsvis ligga och krampa i orgasmvågor som vanligt.

Ska väl dock investera i ett par paket, så att det finns lite att gå på under kvällen, framför allt på peaken(?) vore det jävligt nice att testa det där, för att fixa den sista udden på ruset.

Ni som gjort detta tidigare btw, ska man köra balongvarianten, eller är det propaganda att man lätt får skador av att dra in gasen direkt i halsen?
Citera
2010-05-29, 12:39
Medlem
ekwohos avatar
Citat:
Tack för svar!

Det är inte som att vi kommer att sitta och inhalera hela kvällen... Lär bli några promenader runt Sverige, en tur till månen och tillbaks och förhoppningsvis ligga och krampa i orgasmvågor som vanligt.

Ska väl dock investera i ett par paket, så att det finns lite att gå på under kvällen, framför allt på peaken(?) vore det jävligt nice att testa det där, för att fixa den sista udden på ruset.

Ni som gjort detta tidigare btw, ska man köra balongvarianten, eller är det propaganda att man lätt får skador av att dra in gasen direkt i halsen?

Ladda din lilla patron i grädsiffonen, sen är de bara suga, Ta de försikigt 1a gången så du känner trycket osv. Sen kommer du in i det.

O varför skulle gasen vara sämre för om den kommer direkt ur patronen, en att gå en omväg genom en ballong?. Förstår inte riktigt det...
Citera
2010-05-29, 14:04
Medlem
thegoldenboys avatar
Citat:
Ladda din lilla patron i grädsiffonen, sen är de bara suga, Ta de försikigt 1a gången så du känner trycket osv. Sen kommer du in i det.

O varför skulle gasen vara sämre för om den kommer direkt ur patronen, en att gå en omväg genom en ballong?. Förstår inte riktigt det...

Haha, jag vet inte, stod det i första inlägget bara...
Citera
2010-05-29, 15:08
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Haha, jag vet inte, stod det i första inlägget bara...
Hade det varit fråga om en gastub med riktigt högt tryck så hade det kunnat vara farligt, men med en sifon behöver du inte oroa dig. Strunt i ballongen!
Citera
2010-05-30, 00:49
Medlem
Minns när jag tog lustgas första gångerna, då räckte det med att dra ca 10 patroner på en kväll. Mest som lite boost till fyllan. Men när man väl blivit lite rutinerad slutade det med att man hade med sig 30-50 när man kom till festen för att sedan ta en taxi hem för att hämta flera. Visst bjöd man, men man vart riktigt jude också och drog i smyg för man inte ville dela med sig till alla. Och visst fan sög man i sig till det var slut. Aldrig vaknat en morgon efter lustgas och haft patroner kvar...

Saknar ruset som fan, men det är dyrt som saten för det lilla man får. Man kanske ändå ska dra iväg en beställning såhär till sommar/festival tider?...
Citera
2010-05-30, 01:29
Medlem
ekwohos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Michel Myers
Minns när jag tog lustgas första gångerna, då räckte det med att dra ca 10 patroner på en kväll. Mest som lite boost till fyllan. Men när man väl blivit lite rutinerad slutade det med att man hade med sig 30-50 när man kom till festen för att sedan ta en taxi hem för att hämta flera. Visst bjöd man, men man vart riktigt jude också och drog i smyg för man inte ville dela med sig till alla. Och visst fan sög man i sig till det var slut. Aldrig vaknat en morgon efter lustgas och haft patroner kvar...

Saknar ruset som fan, men det är dyrt som saten för det lilla man får. Man kanske ändå ska dra iväg en beställning såhär till sommar/festival tider?...

Haha har man så några då skulle jag aldrig bege mig ifrån min lägenhet. Utan då skulle jag bli sittandes själv och dunka trance och sväva iväg...

Ja varför inte lustgas är ju nice, så beställ du. Kan du dra lite gas för ekwoho ochså.
Kör den drogria vägen nu genom livet Så nu får man tyvär inte uppleva dom fina stunderna någe mer.
De skulle väll vara om tjejen blir med barn, för under förlossningarna används ju lustgas, kan man ställa trycket själv o ha masken på sig.
Citera
2010-05-30, 16:50
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:

Kan tillägga att jag förstår hur det funkar med detta.. Det är klart, sitter man ner och bara kör patroner på en kväll kan jag tänka mig att en lastpall inte är ett problem att dra i sig(lite överdrift såklart). men vafan om vi säger att man dricker lite bärs, röker lite kanske tar lite methylone o sen nån patron lite då o då så räcker det väl med en 10 - 20 st per skalle Beror väl på hur man lägger upp en kväll, vad man gör exempelvis om man festar eller bara chillar hos någon. det erfarde jag i helgen, sjukt att patronerna ryker likt ett uzi mag på en skjutbana... Synd att patronerna inte är helt gratis oxå.. Man kan ju säga: 10 patroner = 10 minuters rus..

Ps! Skit i ballonger, bättre o bara dra i sig en hel patron direkt från själva "munstycket" sen hålla inne ca 10 - 15 sek.. öjöjöj, ultimat.. älskar när allt vibbrerar "metalliskt" osv.. går ju inte förklara.

MVH
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in