2009-12-27, 17:36
Medlem
Haengquis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av (卐)
Skärp dig det är en i sifonformat en leksaksdrog..sniffa tändargas funkar bättre..jag har troligtvis använd droger längre än vad du levt..det här är min personlig insikt om N2O .. skit.. å helt bortkastat..

Din åsikt ja, då vet vi. Nyss lät det "man måste vara extremt lättpåverkad för att få nån som helst effekt".

Jag kommer inte ge mig in i någon jag-mot-dig diskussion, du verkar klara det bra själv.

Men de flesta droger som används rekreationellt skulle väl kunna kallas för leksaksdroger, så varför inte lustgas?
Citera
2009-12-27, 17:38
Medlem
(卐)s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiask0
Du lär vara en av de få som tycker att N2O är helt bortkastat. Men jag tycker också att det ska kombineras med exempelvis cannabis för att få ut det mesta av dert.

Det är ju det jag förklarat att på mig funkar det inte..och troligt vis inte heller på riktiga karar äldre än 20 och som har varit med lite..Punkt
Citera
2009-12-27, 17:44
Medlem
Turkfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av (卐)
Ok..vet faktiskt inte..jag köpte mina genom anonsen som brukar dyka upp över flashback loggan..snabb leverans och inga frågor..

Jag funderade på att beställa från PGW, men frakten blev ju 150 spänn med postförskott.

Mitt jävla visakort är låst, så kan inte betala på det viset heller.

Vill bara testa det, är det någonting jag gillar och tycker är värt pengarna (och om jag kan få mina icke-drogliberala kompisar att ta skiten så beställer jag nog i större kvantiteter.

Nån borde ju ha koll om det finns på Clas Ohlssons, finns iaf på deras hemsida.

Edit: Sluta mata trollet nu.
Tycker han inte om lustgas så låt han slippa då. Forumet blir så jävla skräpigt med 200 inlägg om skit.
Citera
2009-12-29, 02:09
Medlem
Turkfans avatar
Om jag beställer från PGW nu, kommer det fram till nyår?
Citera
2009-12-29, 15:42
Medlem
Morfars vredes avatar
Snabb amatörfråga bara.

Fungerar dessa två tillsammans; syftet är så klart att bängla med dem!

http://www.vinshoppen.se/product_inf...roducts_id=701
http://www.vinshoppen.se/product_inf...roducts_id=704

Jag är rätt övertygad om att det fungerar. Men jag vill vara 100 % säker, så att jag inte slänger pengarna i skön. Den där sifonen kostade ju en del; för en fattig man som jag i alla fall!

Tacksam för snabbt svar!

Edit: Vad gör det för skillnad på om jag tar en sifon som rymmer 0,25 L, 0,5 L eller 1 L? Vilken en bäst att ta?
Senast redigerad av Morfars vrede 2009-12-29 kl. 15:48.
Citera
2009-12-29, 16:33
Medlem
välkommenti bups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morfars vrede
Snabb amatörfråga bara.

Fungerar dessa två tillsammans; syftet är så klart att bängla med dem!

http://www.vinshoppen.se/product_inf...roducts_id=701
http://www.vinshoppen.se/product_inf...roducts_id=704

Jag är rätt övertygad om att det fungerar. Men jag vill vara 100 % säker, så att jag inte slänger pengarna i skön. Den där sifonen kostade ju en del; för en fattig man som jag i alla fall!

Tacksam för snabbt svar!

Edit: Vad gör det för skillnad på om jag tar en sifon som rymmer 0,25 L, 0,5 L eller 1 L? Vilken en bäst att ta?

Patronerna går till alla sifoner.
(Måste Det Ju Vara)

0,5 Kör jag på tycker det är perfekt.
Citera
2009-12-29, 22:05
Medlem
Specters avatar
Har faktiskt aldrig tagit lustgas, vad är tjusningen med det?
Citera
2009-12-29, 22:09
Medlem
välkommenti bups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Specter

Testa så vet du.

(Du Blir Inte Missnöjd)
Citera
2009-12-30, 15:49
Medlem
psi807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Specter
Tjusningen är berusningen.

Lätt förvrängt ljud, lite som att rumsdimensionerna har ändrats. Musiken låter helt enkelt "bredare", och en kvick phaser (låter lite som ett svepande vibrato) ovanpå det. Rörliga mönster och liknande synintryck smetar av sig lite på varandra, TV-bilden flyter gärna ut en bit utanför själva monitorn exempelvis. Känseln hämmas också, dvs smärttröskeln höjs en smula. Humöret får ett klart lyft även om man sällan gapflabbar okontrollerat, tyvärr går det ner igen direkt när ruset klingar av men det får man ta. Och, min vän, och, riktigt feta hallucinationer i vilka du kan utforska tid och rum på alla möjliga och omöjliga sätt vid större doser (2 patroner i rad, eller fler).

En av mina favoriteffekter består i att låttexter ersätts med det man tänker, man rycker till lite fascinerat när man typ hör Britney Spears sjunga om hur ful snubben man i realtid ser på gatan är.
Senast redigerad av psi807 2009-12-30 kl. 15:55.
Citera
2010-01-01, 22:13
Medlem
Läskigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Turkfan
Utan att beställa, var kan man köpa patroner i Skellefteå?
Både partaj och classe finns ju, men ställer de jobbiga frågor och vill ha leg etc? Har ingen sifon heller, blir nog en hemmagjord cracker. Rymmer en vanlig ballong en patron? Haha, blev många frågor

Nej de ställer inga frågor, möjligtvis om du skulle ser väldigt ung ut, men de är nog väl medvetna om vad folk använder det hela till med tanke på inriktningen på butiken...

Tror för övrigt att Partaj dubblat antalet besökare sen de började sälja lustgas, verkar alltid vara en massa folk där nuförtiden.
Citera
2010-01-02, 16:04
Medlem
thechosenones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psi807
Vågar man fråga vad du ska göra? Nåväl, hittade en patron minsann...

Den är 6,5 cm lång totalt.
Den mäter 1,7 cm i diameter.
Den mäter 0,7 cm i diameter på det smalaste stället.

Den smalaste delen är en centimeter lång, ungefär två inklusive avsmalningen.

18mm i diameter var nog närmare sanningen. Passade inte alls i mina hemmagjorda knäckare. =/
Citera
2010-01-02, 18:25
Medlem
psi807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thechosenone
18mm i diameter var nog närmare sanningen. Passade inte alls i mina hemmagjorda knäckare. =/
Vaf-n, jag som mätte så noggrant...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in