2009-12-26, 23:23
Medlem
(卐)s avatar
Tilläg till Faq:en lustgas funkar inte på alla, man måste vara extremt lättpåverkad för att få nån som helst effekt.. man kan uppnå samma effekt genom att hålla andan och ruska på huvet samtidigt..

Edit Enda effekten som det har på mig är att varje gång jag tar den är att jag går in i drogtdelen och skriver hur oväksamt N2O är..hmmm
Senast redigerad av (卐) 2009-12-26 kl. 23:28. Anledning: Ändrar mig..
Citera
2009-12-27, 02:50
Medlem
TjackadHamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av (卐)
Tilläg till Faq:en lustgas funkar inte på alla, man måste vara extremt lättpåverkad för att få nån som helst effekt.. man kan uppnå samma effekt genom att hålla andan och ruska på huvet samtidigt..

Edit Enda effekten som det har på mig är att varje gång jag tar den är att jag går in i drogtdelen och skriver hur oväksamt N2O är..hmmm

Du måste va jävla dum. Intar du lustgas på rätt sätt, så funkar det, punkt. Du har gjort fel någonstans. Behöver inte alls vara lättpåverkad för lustgas, nej nej.
Citera
2009-12-27, 03:27
Medlem
(卐)s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjackadHamster
Du måste va jävla dum. Intar du lustgas på rätt sätt, så funkar det, punkt. Du har gjort fel någonstans. Behöver inte alls vara lättpåverkad för lustgas, nej nej.

Lessen att gör dig besviken..men känn dig lurad..tror du att det funkar så är det en placeboeffekt..det samma gäller t.ex så kallade nydroger..ni är blåsta..

Å jag gör inget fel..och jag har testat på alla tänkbara sätt..vad kan man mera göra än andas in..kan du kontrolera din andning så kan du upp nå samma effekt.. utan s.k lustgas i sifonpatrons format.. Punkt
Senast redigerad av (卐) 2009-12-27 kl. 03:32.
Citera
2009-12-27, 03:31
Medlem
kommer ihåg när jag körde lustgas för x antal år sen. drog i oss skiten och cyklade ner för en gräsbacke. galen o go va man då
Citera
2009-12-27, 06:49
Medlem
Turkfans avatar
Utan att beställa, var kan man köpa patroner i Skellefteå?
Både partaj och classe finns ju, men ställer de jobbiga frågor och vill ha leg etc? Har ingen sifon heller, blir nog en hemmagjord cracker. Rymmer en vanlig ballong en patron? Haha, blev många frågor
Citera
2009-12-27, 07:16
Medlem
(卐)s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Turkfan
Både partaj och classe finns ju, men ställer de jobbiga frågor och vill ha leg etc? Har ingen sifon heller, blir nog en hemmagjord cracker. Rymmer en vanlig ballong en patron? Haha, blev många frågor

Vad är det för problem med att visa leg..?
Citera
2009-12-27, 11:40
Medlem
thechosenones avatar
Citat:

Bör väl inte vara något problem med att visa leg? Angående frågorna är det ju bara säga att du ska konservera grädde..
Citera
2009-12-27, 17:16
Medlem
Turkfans avatar
Citat:
Vad är det för problem med att visa leg..?
Inga problem, bara undrar.
Är över 18 om det var det du syftade på.

Men det ska alltså finnas på Classes?
Citera
2009-12-27, 17:18
Medlem
Haengquis avatar
Citat:
360 patroner sen julafton..+vitt ,fluscand,conserta och öl..och det boostar fan inget.. du verkar tjej och och väga 30 kg..på en riktig karl funkar det inte..så jag undrar vem som är IDOIT..och lättlurad..

Men inse att lustgas är en väl erkänd drog. Den har använts som smärtstillande och allmänt berusade drog inom tandvården och sjukvården i över 100 år. Sen att du inte vet hur man tar droger, det är en annan sak.
Citera
2009-12-27, 17:21
Medlem
(卐)s avatar
Citat:
Inga problem, bara undrar.
Är över 18 om det var det du syftade på.

Men det ska alltså finnas på Classes?

Ok..vet faktiskt inte..jag köpte mina genom anonsen som brukar dyka upp över flashback loggan..snabb leverans och inga frågor..
Citera
2009-12-27, 17:24
Medlem
(卐)s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haengqui
Men inse att lustgas är en väl erkänd drog. Den har använts som smärtstillande och allmänt berusade drog inom tandvården och sjukvården i över 100 år. Sen att du inte vet hur man tar droger, det är en annan sak.

Skärp dig det är en i sifonformat en leksaksdrog..sniffa tändargas funkar bättre..jag har troligtvis använd droger längre än vad du levt..det här är min personlig insikt om N2O .. skit.. å helt bortkastat..
Citera
2009-12-27, 17:32
Medlem
fiask0s avatar
Citat:
Skärp dig det är en i sifonformat en leksaksdrog..sniffa tändargas funkar bättre..jag har troligtvis använd droger längre än vad du levt..det här är min personlig insikt om N2O .. skit.. å helt bortkastat..

Du lär vara en av de få som tycker att N2O är helt bortkastat. Men jag tycker också att det ska kombineras med exempelvis cannabis för att få ut det mesta av dert.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in