2008-10-09, 00:22
Medlem
Azralis avatar
Hade ganska precis min debut på lustgas och jävlar vad trevligt det var, vilken ångest man får som gått miste om denna lagliga och härliga drog

Kommande helg ser betydligt intressantare ut...
Citera
2008-10-09, 06:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psi807
Just därför det kan vara en fördel att sätta en gräns med ett visst antal som man har liggande på bordet framför sig, "när dem är slut så är det slut" så att säga. Då kan man ge sig fan på att man vänder och vrider på de tomma patronerna i hopp om att man har glömt någon sen men min poäng är att det lätt kan bli alldeles för dyrt och att det är lite som att bara ha med sig en viss mängd pengar till krogen så att man inte dricker upp hela månadslönen på en kväll så att säga.

Att man sedan har ett lager i garderoben brukar inte vara ett problem att hålla fingrarna ifrån när man redan innan satt en gräns. Visst, klart man alltid är sugen på en låda till men har man bestämt sig så kan man ju faktiskt låta bli när man nått ett visst antal.
aaawh shit. sån disciplin har man inte.. allra helst inte då man käkat syra vi handlar in för varje gång som det är dags. går inte att ha några hemma. de e omöjligt. och det där med att vända på varje patron efter de är slut känner man igen och eftersom vi handlar så pass mycket varje gång så hittar man oftast nån
400st på 2 imorn
Citera
2008-10-09, 13:34
Medlem
psi807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtas
aaawh shit. sån disciplin har man inte.. allra helst inte då man käkat syra vi handlar in för varje gång som det är dags. går inte att ha några hemma. de e omöjligt. och det där med att vända på varje patron efter de är slut känner man igen och eftersom vi handlar så pass mycket varje gång så hittar man oftast nån
400st på 2 imorn
Vad vet jag om huruvida du/ni har sån "disciplin", men jag klarar utan problem av det och tror att de allra flesta gör det egentligen rent generellt. Yikes, 200 stycken på en kväll ungefär? Det är en del, tänk på att få i er ordentligt med B-vitamin.
Citera
2008-10-09, 16:33
Bannlyst
Hjälp!!!

Hej.
Butan, det jag vill fråga är
är det en fet avtändning på butanen?
Någon seriös som vet.
Tack för svar
Citera
2008-10-09, 17:56
Medlem
septictanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluniz
Hej.
Någon seriös som vet.
Tack för svar

butan hör väl kanske inte riktigt till denna tråden, men
det är livsfarligt och påverkar i stort sett varenda liten nerv
i hela kroppen, så en otrevlig "avtändning" kan man nog
kanske räkna med.

körde själv butan för ett antal år sen, och det enda jag
vet var att tidsuppfattningen helt och hållet försvann.
jag kollade på klockan, den var 20:00: PANG så var hon
23:00 istället. ingen aning om vart tiden tog vägen :/
Citera
2008-10-10, 14:26
Medlem
psi807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av septictank
butan hör väl kanske inte riktigt till denna tråden, men
det är livsfarligt och påverkar i stort sett varenda liten nerv
i hela kroppen, så en otrevlig "avtändning" kan man nog
kanske räkna med.

körde själv butan för ett antal år sen, och det enda jag
vet var att tidsuppfattningen helt och hållet försvann.
jag kollade på klockan, den var 20:00: PANG så var hon
23:00 istället. ingen aning om vart tiden tog vägen :/
Men någon direkt AT kan man väl inte räkna med? Sure, lite huvudvärk typ.
Citera
2008-10-10, 20:36
Medlem
någon som har tagit med sig lustgas på tallinks kryssningar? vet någon hur de ser på det hela och kanske har några erfarenheter?

tänkte nämligen ta med lite till das boot (https://www.flashback.org/showthread.php?p=12889844)
Citera
2008-10-10, 20:41
Medlem
Eldkvarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluniz
Hej.
Någon seriös som vet.
Tack för svar

Nej men nu får du faktiskt gå hem och kamma dig pysen! Det här måste ju gå till historien som det dummaste nån någonsin har hävt ur sig! Fast du är väl 15iofs men hysteriskt kul iaf! Tack!
Citera
2008-10-11, 06:34
Medlem
psi807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenMilk
någon som har tagit med sig lustgas på tallinks kryssningar? vet någon hur de ser på det hela och kanske har några erfarenheter?

tänkte nämligen ta med lite till das boot (https://www.flashback.org/showthread.php?p=12889844)
Borde inte vara några problem, låt bli att drälla tompatroner i högar runt dig bara och uppför dig städat.
Citera
2008-10-11, 21:09
Bannlyst
Är det nån mer än jag som får typ, järn/blodsmak i munnen när ni kör mycket lustgas? Låter lite konstigt kanske...
Citera
2008-10-11, 21:20
Medlem
psi807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av göken
Är det nån mer än jag som får typ, järn/blodsmak i munnen när ni kör mycket lustgas? Låter lite konstigt kanske...
Själv upplever jag att min hunger alltid blir förstärkt precis när ruset klingar av. Somliga sinnen tenderar att förstärkas under ruset, ballongsmaken på läpparna (om sifonen använts till att blåsa upp ett par ballonger) är ett bra exempel. Eller menar du dagen efter en session?
Citera
2008-10-11, 21:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av psi807
Själv upplever jag att min hunger alltid blir förstärkt precis när ruset klingar av. Somliga sinnen tenderar att förstärkas under ruset, ballongsmaken på läpparna (om sifonen använts till att blåsa upp ett par ballonger) är ett bra exempel. Eller menar du dagen efter en session?

Nae, ja känner smaken så fort ja drar in gasen, vare sig det är i sifon eller plastpåse. Sen så kände ja samma smak när ja käka toppisar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in