2008-04-04, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fentsson
Japp, en siffon har du tjännat in snabbt som fan i bekvämlighet! Köp stösrta möjliga och fyll den med ett gång patroner så slipper man ladda om hela tiden! Jag kovar, en stadig sifon är en bra investering! Sen kan man göra den personlig med lite motivlackning!!! Assgrymt!!!
Instämmer!
Citera
2008-04-04, 22:02
Medlem
Mojen13s avatar
har förstått det men nu är det så att jag inte ska köpa en sifon vill ha något litet och bekvämt.så om ni har guider på hur jag ska göra så skicka gärna
Citera
2008-04-04, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lalaquin
Länkar tack?
Ingen aning....just google it...eller PMa Miro
Citera
2008-04-05, 01:09
Medlem
Mojen13s avatar
Körde precis en patron. jag blev bara snurrig och lite varm plus lite pip i öronen. Blir det inte bättre än så?
Citera
2008-04-05, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mojen13
Körde precis en patron. jag blev bara snurrig och lite varm plus lite pip i öronen. Blir det inte bättre än så?
Söp du till det innan?
Citera
2008-04-05, 10:51
Medlem
lockbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mojen13

Prova att köra en till tätt inpå.. ( givetvis måste du få syre ) men försök iallafall.
Citera
2008-04-05, 12:31
Medlem
Mojen13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mongeer
Söp du till det innan?

Nej, det har blivit likadant varje gång. Jag kanske behöver ta fler irad?
Citera
2008-04-05, 14:00
Medlem
InOrbits avatar
Har för första gången köpt lustgas. Slog till med en förti paket, så man har lite att pröva med.

Har nu tre paket kvar efter gårdagens strapatser. Jag drog först en stadig bong på egen hand, sen körde jag en dubbelpatronad-ballong. Herrejävlar, tiden stannade och ett svart hål öppnades i väggen som drog i sig allt. Möbler, syre, ljud och tankar. Trodde jag höll på att förgås flera gånger men så vaknar man till och utbrister "Vadfan! Vad hände?! Vad var det jag tänkte på!?". Och så måste man genast ta sig en ny tur för att försöka minnas. Men jävlar vad skojjigt det är.

~250 patroner på två kvällar.
Citera
2008-04-05, 14:13
Medlem
Ni som vill ha små och nätta patronöppnare, sök på nitrous cracker på t.ex. ebay.
Sifon är dock smidigare och enklare att ladda imo.

Ta inte mer än max 100 patroner på en vecka btw
Citera
2008-04-05, 15:10
Medlem
vådkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InOrbit
Har för första gången köpt lustgas. Slog till med en förti paket, så man har lite att pröva med.

Har nu tre paket kvar efter gårdagens strapatser. Jag drog först en stadig bong på egen hand, sen körde jag en dubbelpatronad-ballong. Herrejävlar, tiden stannade och ett svart hål öppnades i väggen som drog i sig allt. Möbler, syre, ljud och tankar. Trodde jag höll på att förgås flera gånger men så vaknar man till och utbrister "Vadfan! Vad hände?! Vad var det jag tänkte på!?". Och så måste man genast ta sig en ny tur för att försöka minnas. Men jävlar vad skojjigt det är.

hehe, det känner jag igen, patronerna bara försvinner, har en jättehög med patroner i min garderob som jag inte orkat slänga!
Citera
2008-04-05, 16:23
Medlem
Mojen13s avatar
Citat:

Låter kul. Det är så man vill att det ska kännas hoppas jag når dit
Citera
2008-04-05, 17:46
Medlem
lockbetets avatar
Citat:

lyckost!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in