2008-10-06, 00:42
Medlem
fiask0s avatar
Hur lång tid har det tagit för er som beställt från Bestwhip?
Citera
2008-10-07, 15:31
Medlem
Vilket märke?

Någon som märkt någon skillnad på de olika lustgas märkena? Finns ju t.ex. Liss som sälja på PGW eller? Och Mosa har jag hört och ISI?

tänkte beställa ett 100 pack från tyskland men det var liss och jag såg något om någon olja i dom vet iofs inte om det stämmer men...
Citera
2008-10-07, 19:20
Medlem
F.Ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yberturk
Någon som märkt någon skillnad på de olika lustgas märkena? Finns ju t.ex. Liss som sälja på PGW eller? Och Mosa har jag hört och ISI?

tänkte beställa ett 100 pack från tyskland men det var liss och jag såg något om någon olja i dom vet iofs inte om det stämmer men...

Det skiljer på hur mkt olja det är i patronerna, tex Mosa har mycket mer olja i än Liss.
Har inte testat något annat märke, men nån annan kanske kan svara på om det finns nån med mindre olja i.
Citera
2008-10-07, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psi807
Inte värdelöst, men kanske lite väl kortvarigt. Hur som helst, byt ut cannabis mot vilken drog som helst i princip som du vill späda på, ruset tenderar att hålla i lite längre och vara lite intensivare.

oja, lsd + lustgas är grejen kan jag lova..
Citera
2008-10-07, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av filurkatten

bomshackalack jatack!
Citera
2008-10-08, 14:20
Medlem
psi807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av filurkatten
Jotack, "jag har hört detta" så att säga.
Citera
2008-10-08, 17:45
Medlem
Citat:
Jotack, "jag har hört detta" så att säga.
jo, precis... de är klart att inte någon här brukar narkotikum. det är både farligt och olagligt.
Citera
2008-10-08, 20:24
Medlem
är lustgas beroendeframkallande?
Citera
2008-10-08, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jafari
psykiskt ja. som med det mesta som smeker en medhårs
Citera
2008-10-08, 22:24
Medlem
psi807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jafari
Ruskigt beroendeframkallande psykiskt när ruset klingar av... "Bara en gång till" kan man sitta och säga till sig själv medan åtskilliga kartonger går åt. Det känns alltid lika tomt och deprimerande efter varje.
Citera
2008-10-08, 23:22
Medlem
Citat:
Ruskigt beroendeframkallande psykiskt när ruset klingar av... "Bara en gång till" kan man sitta och säga till sig själv medan åtskilliga kartonger går åt. Det känns alltid lika tomt och deprimerande efter varje.
halleluja! kunde inte formulerat mig bättre än så.
Citera
2008-10-09, 00:04
Medlem
psi807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtas
halleluja! kunde inte formulerat mig bättre än så.
Just därför det kan vara en fördel att sätta en gräns med ett visst antal som man har liggande på bordet framför sig, "när dem är slut så är det slut" så att säga. Då kan man ge sig fan på att man vänder och vrider på de tomma patronerna i hopp om att man har glömt någon sen men min poäng är att det lätt kan bli alldeles för dyrt och att det är lite som att bara ha med sig en viss mängd pengar till krogen så att man inte dricker upp hela månadslönen på en kväll så att säga.

Att man sedan har ett lager i garderoben brukar inte vara ett problem att hålla fingrarna ifrån när man redan innan satt en gräns. Visst, klart man alltid är sugen på en låda till men har man bestämt sig så kan man ju faktiskt låta bli när man nått ett visst antal.
Senast redigerad av psi807 2008-10-09 kl. 00:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in