var tvungen att skriva av mig!
tänkte dela med mig av mina erfarenheter av lustgas denna dag! jag och ett par polare satt i min lägenhet och hade planerat att lungt chilla loss på ett par patroner var. eftersom ingen annan av dem hade prövat lustgas tidigare förklarade jag hur jag systematiskt och sparsamt inhalerar antingen från en ballong eller direkt från sifonen, håller andan, och blåser in hela andetaget i en ballong för att sedan hämta syre ett ögonblick och sen dra in ballongen igen, andas ut, sen börja om med ny gas

.jag laddade sifonen. när jag sedan demonstrerade vad jag hade berättat blev åskådarna förtjusade av min transformation från att se spänd ut av att hålla inne luften, för att sedan få ett euforiskt leende på läpparna och verka flyta iväg till ett annat medvetande

för att sedan bara dega ihop samtidigt som jag fyller ballongen(kändes som en blandning mellan

och

, aka total njutning) samtidigt som jag drog in ballongen och min eurofi tredubblades laddade jag sifonen med gas åt mina gäster, och fick en liten, liten flaska uti min hand. till min stora uppskattning hade Lasse* med sig poppers till sällskapet. jag skruvade av locket från flaskan och inhalerade gasen och det sved till lite lätt i näsan. känslan när de två ämnena blandades i mig kan bara beskrivas som att hälla i en hink flytande, varm choklad över sig i en kalldush

tillslut var jag och Lasse* ungefär lika borta; jag satt och var bara nöjd med livet medan orgasmer i form av värme och kärlek pumpades runt i hela mitt system. Lasse hade ett konstant brett leende på läpparna och fick emällanåt fniss och skratt attacker, speciellt när han (eller jag för den delen) försökte förklara vad han upplevde och insåg, vilket bestod av osammanhängande meningar, och ofta inte äns riktiga ord

. vi landade. för att inte bli för chockade av den torra och kantiga verkligheten trappade vi ned med lite mindre inhaleringar n2o. men till slut lät vi det komma. borden fick hörn, marken blev åter ett hårt trägolv och stolarna slutade sväva och landade dem med. visst blev man lite deprimerad

men det är inget jämfört med avtändningen som kom inom 10 min. min hjärna skulle mycket väl bara kunnat ha funka till 40%, för precis så kändes det. det kändes som en stor del av huvudet bara var en stor, tung och onödig köttklump. iof blev jag road av min egen dumhet och oförmåga att komunicera och tänka klart, det märktes tydligt att det berodde på den extrema mängden poppers, för så har jag aldrig blivit på lustgas
allt jag vill säga med detta, förutom att dela med mig om hur jag går till väga när jag boffar, är att n2o är obegränsat trevligt i nästan alla tillfällen och har obegränsade kombinationsmöjligheter. men även att poppers (som ger en varm känsla av tyngdlöshet och avslappning, utan att man beter sig konstigt utåt) borde användas med större medvetenhet då det är ett lösningsmedel och ger tydliga(men inte nödvändigtvis obehagliga i små mängder) bieffekter så som trötthet och exterm seghet.
till slut hade vi iaf dragit i oss ca 16 patroner och stor mängd poppers.
*inga riktiga namn