2008-09-11, 23:55
Medlem
MorbrorStuarts avatar
Helt sjukt igår, jag och en kompis körde 40 patroner var i ett sop utan paus, det var ju för fan som 100 orgasmer. Grejen var att jag kände mig i ruset i över 1 timme efter vi hade slutat, inte i samma grad då men sådär skönt påverkad låg bara i min säng och njöt av livet.. n2o is the shit!

Ett tips när ni tar in gasen genom sifonen är att hålla för näsan (så ingen gas går till spillo)
Citera
2008-09-12, 01:18
Medlem
HunterHunteds avatar
Hej alla!
Jag har länge sysslat med lustgas och ser mig själv lite som en "expert". Sifonen är ett av mina käraste 'verktyg' och en investering jag aldrig kommer att ångra. Därför vill jag tro att jag har full koll på allt som har med risker med lustgas att göra.

Men här om dagen satt vi ute och tog lustgas och det var några idioter hos oss som vi inte kände men som vi snackade lite med iaf. De började prata om hur farligt det var med lustgasen sedan de bytt patroner, och att de nya har en "oljebeläggning"/"besprutning" av något slag.

Själv tycker jag att det låter som skitsnack eftersom patronerna ändå ska användas i matlagning till att vispa grädde liksom, så de kunde ju inte ha i någonting farligt för att unvika att folk andas in det. Men o andra sidan har jag märkt att det blir mer av en svart beläggning i sifonen mycket snabbare än det blev med patronerna som de hade för sådär ett år sedan. Det skulle vara om det är ett ämne som är skadligt att ha i lungorna, men som bryts ner i matsmältningssystemet?

Killarna verkade som kompletta idioter och kunde inte backa upp det de sa alls, och det låter som skrönor, men kände att det var värt att fråga iaf. Någon som har någon insikt?

För på PGW har de iaf bytt patroner på senare tiden. Förut var de matt-silverfärgade och av ett annat märke och smakade mycket sötare. Nu är det sant att de smakar lite mer kemiskt.

Skulle vara om killarna snackade om lustgas som används till bilar, för de innehåller ju en jävla massa orenheter och skit.
Senast redigerad av HunterHunted 2008-09-12 kl. 01:20.
Citera
2008-09-12, 10:41
Medlem
fiask0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HunterHunted
Hej alla!
Jag har länge sysslat med lustgas och ser mig själv lite som en "expert". Sifonen är ett av mina käraste 'verktyg' och en investering jag aldrig kommer att ångra. Därför vill jag tro att jag har full koll på allt som har med risker med lustgas att göra.

Men här om dagen satt vi ute och tog lustgas och det var några idioter hos oss som vi inte kände men som vi snackade lite med iaf. De började prata om hur farligt det var med lustgasen sedan de bytt patroner, och att de nya har en "oljebeläggning"/"besprutning" av något slag.

Själv tycker jag att det låter som skitsnack eftersom patronerna ändå ska användas i matlagning till att vispa grädde liksom, så de kunde ju inte ha i någonting farligt för att unvika att folk andas in det. Men o andra sidan har jag märkt att det blir mer av en svart beläggning i sifonen mycket snabbare än det blev med patronerna som de hade för sådär ett år sedan. Det skulle vara om det är ett ämne som är skadligt att ha i lungorna, men som bryts ner i matsmältningssystemet?

Killarna verkade som kompletta idioter och kunde inte backa upp det de sa alls, och det låter som skrönor, men kände att det var värt att fråga iaf. Någon som har någon insikt?

För på PGW har de iaf bytt patroner på senare tiden. Förut var de matt-silverfärgade och av ett annat märke och smakade mycket sötare. Nu är det sant att de smakar lite mer kemiskt.

Skulle vara om killarna snackade om lustgas som används till bilar, för de innehåller ju en jävla massa orenheter och skit.

Det har snackats tidigare i tråden om beläggningen och hurvida det var farligt eller ej, testa sök i tråden så finns det en diskussion om det.
Citera
2008-09-12, 17:37
Medlem
kaffies avatar
Tjena,
Jag har inhandlat en mindre mängd lustgas jag tänkte köra ikväll, och min polare har lyckats komma över nåt läkemedel kallat oxikontin.

Tänkte bara kolla om det på något sätt kan vara farligt att kombinera dessa härligheter.
Förmodligen är det väll inte det, men det är ju lika bra å fråga
Citera
2008-09-12, 18:40
Medlem
BrunKärleks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaffie
Tjena,
Jag har inhandlat en mindre mängd lustgas jag tänkte köra ikväll, och min polare har lyckats komma över nåt läkemedel kallat oxikontin.

Tänkte bara kolla om det på något sätt kan vara farligt att kombinera dessa härligheter.
Förmodligen är det väll inte det, men det är ju lika bra å fråga

lustgas är ju nästan till för att boosta andra effetker, så du kommer nog bli nöjd
Citera
2008-09-12, 19:11
Medlem
kaffies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrunKärlek
lustgas är ju nästan till för att boosta andra effetker, så du kommer nog bli nöjd

Ja, man har ju hört n2o beskrivas som den ultimata boostaren, och hela effekten bygger ju på att man får syrebrist, men jag tänkte att det är bättre att fråga innan man börjar experimentera.

Men jag tror jag kommer få en helsoft kväll, ska snart över till en polare och boffa loss.
Citera
2008-09-12, 19:59
Medlem
Nooomys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaffie
Ja, man har ju hört n2o beskrivas som den ultimata boostaren, och hela effekten bygger ju på att man får syrebrist, men jag tänkte att det är bättre att fråga innan man börjar experimentera.

Men jag tror jag kommer få en helsoft kväll, ska snart över till en polare och boffa loss.

nej hela boosten bygger inte på syrebrist... den största delen av boosten bygger på lustgasen som pumpas runt i din hjärna och gör dig jävligt borta och fucked up.. syrebristen är bara en bieffekt och som kan skapa huvudverk om du tar det förtätt inpå
Citera
2008-09-12, 23:08
Medlem
BrunKärleks avatar
trippraport

var tvungen att skriva av mig!

tänkte dela med mig av mina erfarenheter av lustgas denna dag! jag och ett par polare satt i min lägenhet och hade planerat att lungt chilla loss på ett par patroner var. eftersom ingen annan av dem hade prövat lustgas tidigare förklarade jag hur jag systematiskt och sparsamt inhalerar antingen från en ballong eller direkt från sifonen, håller andan, och blåser in hela andetaget i en ballong för att sedan hämta syre ett ögonblick och sen dra in ballongen igen, andas ut, sen börja om med ny gas .jag laddade sifonen. när jag sedan demonstrerade vad jag hade berättat blev åskådarna förtjusade av min transformation från att se spänd ut av att hålla inne luften, för att sedan få ett euforiskt leende på läpparna och verka flyta iväg till ett annat medvetande för att sedan bara dega ihop samtidigt som jag fyller ballongen(kändes som en blandning mellan och , aka total njutning) samtidigt som jag drog in ballongen och min eurofi tredubblades laddade jag sifonen med gas åt mina gäster, och fick en liten, liten flaska uti min hand. till min stora uppskattning hade Lasse* med sig poppers till sällskapet. jag skruvade av locket från flaskan och inhalerade gasen och det sved till lite lätt i näsan. känslan när de två ämnena blandades i mig kan bara beskrivas som att hälla i en hink flytande, varm choklad över sig i en kalldush tillslut var jag och Lasse* ungefär lika borta; jag satt och var bara nöjd med livet medan orgasmer i form av värme och kärlek pumpades runt i hela mitt system. Lasse hade ett konstant brett leende på läpparna och fick emällanåt fniss och skratt attacker, speciellt när han (eller jag för den delen) försökte förklara vad han upplevde och insåg, vilket bestod av osammanhängande meningar, och ofta inte äns riktiga ord. vi landade. för att inte bli för chockade av den torra och kantiga verkligheten trappade vi ned med lite mindre inhaleringar n2o. men till slut lät vi det komma. borden fick hörn, marken blev åter ett hårt trägolv och stolarna slutade sväva och landade dem med. visst blev man lite deprimerad men det är inget jämfört med avtändningen som kom inom 10 min. min hjärna skulle mycket väl bara kunnat ha funka till 40%, för precis så kändes det. det kändes som en stor del av huvudet bara var en stor, tung och onödig köttklump. iof blev jag road av min egen dumhet och oförmåga att komunicera och tänka klart, det märktes tydligt att det berodde på den extrema mängden poppers, för så har jag aldrig blivit på lustgas

allt jag vill säga med detta, förutom att dela med mig om hur jag går till väga när jag boffar, är att n2o är obegränsat trevligt i nästan alla tillfällen och har obegränsade kombinationsmöjligheter. men även att poppers (som ger en varm känsla av tyngdlöshet och avslappning, utan att man beter sig konstigt utåt) borde användas med större medvetenhet då det är ett lösningsmedel och ger tydliga(men inte nödvändigtvis obehagliga i små mängder) bieffekter så som trötthet och exterm seghet.

till slut hade vi iaf dragit i oss ca 16 patroner och stor mängd poppers.

*inga riktiga namn
Senast redigerad av BrunKärlek 2008-09-12 kl. 23:15.
Citera
2008-09-13, 21:01
Medlem
MyNameIss avatar
Ångrade mig
Citera
2008-09-14, 00:55
Medlem
Jontishs avatar
Var hittar man lustgas billigast nuförtiden? Har bläddrat några sidor bakåt, men inte hittat någon länk...
Citera
2008-09-14, 01:02
Medlem
psi807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jontish
Var hittar man lustgas billigast nuförtiden? Har bläddrat några sidor bakåt, men inte hittat någon länk...
Ta ett kik på BestWhip eller PGW och se om det duger.
Citera
2008-09-14, 19:49
Bannlyst
Orkar inte läsa den här monstertråden, så jag frågar istället. När börjar det bli farligt? Har sugit i mig två kartonger nu, 48 patroner, och börjar få lite lätt huvudvärk. Dricker även alkohol till. kan man överdosera lustgas på något sätt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in