2008-01-29, 23:05
Medlem
need_wingss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F.K
Jag har köpt Liss-patroner på PGW iallafall, hoppas dom har det inne imorgon när jag ska dit.

Tyckte faktiskt att rusen skillde sig, tyckte inte mosa-patronerna gav ett lika intensivt rus, men jag avfärdade det ganska snabbt som nånting jag bara inbillade mig. Jag kan även hålla med om att smaken är annorlunda.
skriv i tråden om de har liss eller mosa inne just nu så kanske jag slänger iväg en beställning om de har liss
Citera
2008-01-30, 02:26
Medlem
B-Mans avatar
Beställde 2 lådor med 36st 10-pack i varje från PGW i fredags. Kommer imorgon. Ber till GUD att det är bra grejjer

Kan skriva här när jag hämtat ut paketen
Citera
2008-01-30, 07:02
Medlem
F.Ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av need_wings
skriv i tråden om de har liss eller mosa inne just nu så kanske jag slänger iväg en beställning om de har liss

Kan jag göra, men det är ju inte säkert att du får de för de, dom kan ju ha båda inne.
Citera
2008-01-30, 07:51
Medlem
need_wingss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F.K
Kan jag göra, men det är ju inte säkert att du får de för de, dom kan ju ha båda inne.
Hmm... sant får höra vilken sort B-Man får. annars kan man ju bara ringa dem och beställa storpack av en specifik sort.
Citera
2008-01-30, 16:00
Medlem
Ssjoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av need_wings
Hmm... sant får höra vilken sort B-Man får. annars kan man ju bara ringa dem och beställa storpack av en specifik sort.

Jag köpte förra torsdagen på PGW. Då var det Mosa på lager.
Frågade inte specifikt efter märke dock.
Citera
2008-01-30, 18:28
Medlem
Doktor Ötgers avatar
Tjao, nu har B-Man fått sina grejer och det är Mosa.
Citera
2008-01-30, 19:06
Medlem
F.Ks avatar
Dom hade bara mosa inne på södermalm iallafall.
Citera
2008-01-30, 21:48
Medlem
need_wingss avatar
aww crap!... får väl vänta tills whipcream får in i lager då
Citera
2008-01-31, 00:06
Medlem
Herr Hattuluss avatar
Kan tidigare svampanvändning boosta framtida lustgasrus?

När jag för några år sedan första gången testa ustgas fick jag en skön känsla i kroppen och blev lite fnittrig.
Numera, efter ett antal svamptrippar blir jag helt borta på en patron, får kraftiga svampkänslor och skeva tankar. Ja en 2-minuters svamptripp kan man säga.
Citera
2008-02-01, 01:21
Medlem
playmates avatar
Tycker att det är tråkigt att det bara finns en enda tråd om lustgas.. Är jag ensam om att tycka att trådar där roligaste rusen beskrivs och hur man reagerar på detta rus också borde finnas? Känns som att allt samlas här..
Citera
2008-02-01, 14:10
Medlem
Ikappenknapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Hattulus
Kan tidigare svampanvändning boosta framtida lustgasrus?

När jag för några år sedan första gången testa ustgas fick jag en skön känsla i kroppen och blev lite fnittrig.
Numera, efter ett antal svamptrippar blir jag helt borta på en patron, får kraftiga svampkänslor och skeva tankar. Ja en 2-minuters svamptripp kan man säga.

Jag tror att det mer är en inbildning. Du får högre förväntningar på lustgasen.
Jag brukade ta lustgas när svamptrippen va som intensivast och då blir det riktigt skruvat och för mycket enligt min mening Softaste är att ta lustgasen när man är eftersvampad Då garvar man så mycket mer och det är helt galet roligt

Simma lungt!
Citera
2008-02-01, 17:49
Medlem
Whonzs avatar
Prylen över korken e ju gjord för lustgas frågan e vad heter "lustgas prylen" den fanns på bongarus förut
http://www.pgw.se/shop/bilder/b679.jpg
Någon som vet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in