Verkar iallafall som att man kan ta för mycket..
Jag drog i mig kanske.. 50 patroner i snabb följd, jag höll på att komma på svaret på livets gåta serni, viktiga grejjer så man får ju jobba lite för det.
Lagom kul att jag inte kommer ihåg så mycket också, förutom att 3,14(pi) faktiskt har med det att göra. (iom de oändliga antar decimaler som följer).
Hur som helst, jag avslutade då jag var tvungen att gå till toan och spy, fick även en sprängande huvudvärk, dock först ett par minuter efter jag spytt, så tror inte det handlar om syrebrist.. Tog dock som sagt alla patroner i snabb följer, det ända som egentligen tog tid var att hålla gasen inne, annars tog jag bara ett par snabba andetag mellan varje patron.. Riktigt borta blev man iaf, och enligt ögonvittnet hade jag ett riktigt "evil grin" när jag var borta, och tittade upp med ögonen så nästan bara de vita syntes.
det var dock mycket trevlig uppleves overall, men lite jobbigt med spyan och det.. rekommenderat att hålla det på lagom nivå och inte bli för ivrig i sökandet om livets svar
@Bojjan
Dosering och dosering.. Ta det inte i allt för snabb följd bara och testa dig fram.. Jag körde bara på med hyperventilation, ta en ca en halv patron per inandning, och hålla inne i dunno, 30-40sec.. normalt sett andas jag ut och in kanske 5 gånger, sedan drar en snabb hyperventilation och tar en till 'halva'.
kör på i den egen takt bara och gör som det känns bra, för att få ut bra effekt är ju dock hyperventilation och att hålla inne gasen ett tag att rekommendera, men du måste testa dig fram och se vart du har dina gränser, vad jag vet varierar det väldigt mycket från person till person..
take it easy and have a nice ride