2007-08-16, 22:33
Medlem
likeithards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impact48
Köp grejjerna från www.pgw.se!

hejsan mr pgw, syslar du med smygreklam också?
Citera
2007-08-17, 15:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FoXx
Tack för länken!
Nå, hittade du något där då?
Citera
2007-08-18, 00:39
Bannlyst
Skiljer sig ruset på lustgas HELT från tändargas? Eller finns det likheter?
Citera
2007-08-18, 01:33
Medlem
FoXxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psilocobe
Nå, hittade du något där då?

Jo det fanns en del gasdrivna pumpar där som var bra, men jag tror att jag hellre spar pengarna och använder hammare och spik
Citera
2007-08-20, 19:31
Medlem
Nätets billigaste lustgas?
Har handlat från två Internetshoppar med bra resultat.

Priserna per patron har legat på 3,75:- och 3,70:-. Någon som har en ännu billigare sida att beställa ifrån där man kan få ett hyfsat pris utan att beställa ordrar över 1000:- ?
Citera
2007-08-20, 20:01
Medlem
fizzles avatar
En bra skrivern FAQ, gjorde en nyfiken på att testa lustgas. Men jag är fortfarande lite rädd för saken med att få syrebrist...
Citera
2007-08-21, 12:19
Medlem
Lustgas maskinen på www.bongsrus.se ser lite annorlunda ut. Hur funkar den? sätter man in den och skruvar och drar in det direkt eller vad? Det blir la lite kallt. ser ut som det ialla fall.
Citera
2007-08-21, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miro
Lustgas maskinen på www.bongsrus.se ser lite annorlunda ut. Hur funkar den? sätter man in den och skruvar och drar in det direkt eller vad? Det blir la lite kallt. ser ut som det ialla fall.

Du behöver en ballong som gasen kan värmas upp i.
Citera
2007-08-22, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StealthSweden
Du behöver en ballong som gasen kan värmas upp i.
Tänkte att det var så den fungerade.
Citera
2007-08-22, 23:19
Medlem
cpblommans avatar
Är det överhuvudtaget NÅGRA butiker som säljer gräddsifoner samt lustgaspatroner? Idag ahr jag varit på DUKA, Inspiration och Clas Ohlson. Imorgon kikar jag vidare men det ser fan inte ljust ut. Någon som vet med säkerhet nån butik som säljer?
Citera
2007-08-22, 23:29
Medlem
Algifaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fizzle
En bra skrivern FAQ, gjorde en nyfiken på att testa lustgas. Men jag är fortfarande lite rädd för saken med att få syrebrist...

Ingen risk när man kör med patroner. Vad jag hört är det när man har en hel tub och en mask att andas ifrån som det går fel.
Citera
2007-08-23, 21:10
Medlem
totens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fizzle
Ingen fara du kommer inte få syrebrist..

Citat:
Ursprungligen postat av ThuleRAGNAR
Nätets billigaste lustgas?
Har handlat från två Internetshoppar med bra resultat.

Priserna per patron har legat på 3,75:- och 3,70:-. Någon som har en ännu billigare sida att beställa ifrån där man kan få ett hyfsat pris utan att beställa ordrar över 1000:- ?
Om jag var du skulle jag skippa att handla små portioner från nätet... Dem väger så pass mycket att frakten kostar ju som ett helt paket.. gå till någon butik istället...

Okej till Min fråga: Jag har hört folk dra 5 på raken.. hur klarar ni det? jag klarar ju inte ens dra 3 på raken pga att jag inte kan ladda om med nya patroner.. tips?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in