Flashback bygger pepparkakshus!
2007-01-18, 11:24
Medlem
lat_jävels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likeithard
ingen aning, kan bara säga att deras sifoner är mkt prisvärda.
på verner&verner går dom på uppåt 1000 spänn!

Jag köpte en väldigt fin sifon hos verner&verner för 599:- jag vet att det var lite väl i överkant men jag orkade inte beställa utan det var lite av ett impulsköp Men jag är nöjd med den iaf..

/lat_jävel
Citera
2007-01-18, 12:05
Bannlyst
Nu har jag hunnit testa en och pajjat tre patroner. De här med n2o utan sifon är så sjukt krångligt. är de ingen som har nått förslag på hur jag kan göra då? ska nog skaffa en sifon men nu sitter jag här med en massa patroner och vill gärna använda dem nu med det samma. FÖRSLAG NÅN?

Edit: lyckades slå in skruven i fingret också blöder som fan!
Citera
2007-01-18, 12:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FluX
Nu har jag hunnit testa en och pajjat tre patroner. De här med n2o utan sifon är så sjukt krångligt. är de ingen som har nått förslag på hur jag kan göra då? ska nog skaffa en sifon men nu sitter jag här med en massa patroner och vill gärna använda dem nu med det samma. FÖRSLAG NÅN?

Edit: lyckades slå in skruven i fingret också blöder som fan!

dumt att köpa patroner om du inte har en sifon. förr i tiden var jag ganska långfingrad så jag klippte min sifon, föreslår att du gör samma sak, dom 599 kronorna kan läggas på gas istället
Citera
2007-01-18, 12:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PureUnderground
dumt att köpa patroner om du inte har en sifon. förr i tiden var jag ganska långfingrad så jag klippte min sifon, föreslår att du gör samma sak, dom 599 kronorna kan läggas på gas istället

Frörstår inte? vadå klippte min sifon?
Citera
2007-01-18, 12:22
Medlem
likeithards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lat_jävel
Jag köpte en väldigt fin sifon hos verner&verner för 599:- jag vet att det var lite väl i överkant men jag orkade inte beställa utan det var lite av ett impulsköp Men jag är nöjd med den iaf..

/lat_jävel

mm, jo dom har förmodligen sänkt priset eller bytt sort

kanske är dags att slå till

Citat:
Frörstår inte? vadå klippte min sifon?

han snodde den, ljushuvud..
Citera
2007-01-18, 12:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av likeithard
mm, jo dom har förmodligen sänkt priset eller bytt sort

kanske är dags att slå till

han snodde den, ljushuvud..

hahahhahahaahahahahaha OJ tänkte inte tillräkligt snabbt
Citera
2007-01-18, 12:44
Medlem
likeithards avatar
Citat:
hahahhahahaahahahahaha OJ tänkte inte tillräkligt snabbt

nä, du vet.. det gäller att hänga med på FB.

sen behövde du ju inte cirera den delen av mitt inlägg där jag svarade lat_jävel, ni haschknarkare asså..
Citera
2007-01-18, 16:49
Medlem
slinedbergs avatar
Kör ej Påsetricket!

Kan säga direkt att om ni ska göra så kör för fan inte plastpåse tricket, köp en sifon, kostar några men helt klart värt de, lättare (mycket, man får mer lustgas, alltså sifon är mer effektiv helt enkelt.

Börja me en patron å kolla hur de känns, man e ju olika känslig, efter en stund å du känner att de behövs öka dosen till 2 osv, över ett pack (10 st) e ej att rekommendera. Ska ni ta flera ptroner lär ni behöva någon som fyller sifonen åt er, efter 3-5 patroner så e man aldelles för dålig uppfattning för att fylla på själv och kan få sköld skador så.
Citera
2007-01-18, 23:37
Medlem
Magnums avatar
Så, nu har jag just provat denna hypade "drog". Drog i mig 3 patroner. Först 1 sen efter en stund fyllde jag 2 påsar med gas och drog i mig på raken. Visst kände jag lite men trodde det skulle vara skönare. Kände mest i fötterna som fick en skön avdomnad känsla. Musiken jag hade på lät lite lätt metallisk.

Men det klart roligaste med alltsammans var att låten de spelade på radion var "Where Is The Love" med Black Eyed Peas. Just som jag tog mitt första andetag med frisk luft så sjöng de:

Chemical gases filling lungs of little ones...

Citera
2007-01-18, 23:46
Medlem
West-ens avatar
Magnum, höll du andan tillräckligt länge då?

Appropå öppna patroner utan sifon så ska man spänna fast patronen och göra ett litet hål i den med hjälp av en syl. Sedan trär du snabbt över en ballong. Det funkar skitbra och du spiller nästan inget som du gör med påse. Du får även i dig varenda liten "droppe" av gasen. REKOMMENDERAR!
Har bara misslyckats på två patroner av cirka 50.
Med misslyckas menar jag att, man gör ett förstort hål och inte har spänt fast patronen! Då får man en raket...
Citera
2007-01-18, 23:59
Medlem
Magnums avatar
Höll väl andan ca en minut efter jag andades in gasen. Hyperventilerade en stund före också. Ska man kanske hålla andan en stund innan man tar gasen?

Påstricket var enkelt. Jag använde en vass skruv och hammare samt en påsklämma. Satte patronen i en tång som hade perfekt storlek för den. Slog till lite lätt så fyllde gasen påsen. Visst kanske man förlorar lite gas med denna metod så jag får pröva nån annan senare om jag vill testa fler gånger.
Citera
2007-01-19, 21:14
Medlem
Magnums avatar
Testade att trä en ballong över ca halva patronen och sen silvertejp på ballongen rakt över mynningen på patronen. Klämde sen fast patronen med tången. Sen bankade jag med en hammare på vass skruv. Funkade utmärkt! Mycket bättre än plastpåse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in