2008-04-22, 14:53
Medlem
Fluss#s avatar
Jag gjorde en ganska kul sak häromdagen... jag testade det när jag onanerade inget att rekomendera då du inte känner handen och du känner dugg verkligen som du är i "3dje person" skit skumt :/

Edit: stavfel... som vanligt
Citera
2008-04-22, 15:31
Medlem
septictanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluss#
Jag gjorde en ganska kul sak häromdagen... jag testade det när jag onanerade inget att rekomendera då du inte känner handen och du känner dugg verkligen som du är i "3dje person" skit skumt :/

HAHA

det var roligt. kan tänka mig att det känns jävla knepigt dock
Citera
2008-04-23, 00:30
Medlem
Ssjoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluss#

Har också prövat, va inget extra grymmt direkt tyvär

Plusset var väl att när man drog i snabeln för att komma så blev man ju ganska uppspelt och då distrubueras lustgasen bättre - annars, ingen boostad effekt tyvär.

Dags att gasa lite för min del första gången på länge! Svepte 25 cl vodka för 30 min sen - time to start
Citera
2008-04-23, 00:49
Medlem
Ssjoss avatar
Intereseeetses in psychadelics ---- damn

Jävla hallisar syrebrist är inte en lek med mitt huvud- En tjej lurade mig om mer syre brist en vad som va fallet :s
I would have pictured some thing a litttlie bit more psychadelic but you are the death god and all

Får man editer poster drog pokerverkat jag är nyktar jag lovar
Senast redigerad av Ssjos 2008-04-23 kl. 01:19.
Citera
2008-04-24, 14:40
Medlem
Mister Shanklys avatar
Testade lustgas för första gången idag..

Sög i mig innehållet från en patron, lyssnade på musik, höll andan och lade mig i sängen med armarna utsträckta. Snabbt kände jag att kroppen blev lättare, och ju längre jag höll andan desto snabbare slog hjärtat. Tillslut var min puls helt sjukt jävla hög - alltså riktigt farligt hög. Det sista jag tänkte innan jag släppte ut var "jag dör". Dock så började lillhjärtat slå i vanlig takt direkt efter att jag började andas. Jag kunde inte röra på min kropp förrän efter typ 10 sek. Hade ögonen öppna hela tiden, och var vid medvetande hela tiden.

Var detta en normal lustgas-tripp? Är osäker på hur länge jag höll andan, kanske 1 min. Är det normalt att hjärtat börjar slå helt sjukt fort? Och hade jag svimmat om jag fortsatt, såsom några berättar om här?

Kan förövrigt säga att det jag upplevde dock var riktigt bra
Senast redigerad av Mister Shankly 2008-04-24 kl. 14:46.
Citera
2008-04-24, 16:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mister Shankly
Testade lustgas för första gången idag..

Sög i mig innehållet från en patron, lyssnade på musik, höll andan och lade mig i sängen med armarna utsträckta. Snabbt kände jag att kroppen blev lättare, och ju längre jag höll andan desto snabbare slog hjärtat. Tillslut var min puls helt sjukt jävla hög - alltså riktigt farligt hög. Det sista jag tänkte innan jag släppte ut var "jag dör". Dock så började lillhjärtat slå i vanlig takt direkt efter att jag började andas. Jag kunde inte röra på min kropp förrän efter typ 10 sek. Hade ögonen öppna hela tiden, och var vid medvetande hela tiden.

Var detta en normal lustgas-tripp? Är osäker på hur länge jag höll andan, kanske 1 min. Är det normalt att hjärtat börjar slå helt sjukt fort? Och hade jag svimmat om jag fortsatt, såsom några berättar om här?

Kan förövrigt säga att det jag upplevde dock var riktigt bra
Shit, Jag som brukar köra 3 patroner i en sifon

Deckade på det en gång men det jag upplevde va helt sjukt kul. Det ringer o laggar i öronen och allt blir som en deja vu-trip.
Bäst om man röker en gås innan.

Men syrebrist i hjärnan är inte bra, du kan få permanenta skador och framförallt bli medvetslös och kanske dö på kuppen.
Brist på vitamin B12 får du också, men vad det innebär vet jag tyvärr inte.
Citera
2008-04-24, 21:24
Medlem
Mister Shanklys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ztek
Shit, Jag som brukar köra 3 patroner i en sifon

Deckade på det en gång men det jag upplevde va helt sjukt kul. Det ringer o laggar i öronen och allt blir som en deja vu-trip.
Bäst om man röker en gås innan.

Men syrebrist i hjärnan är inte bra, du kan få permanenta skador och framförallt bli medvetslös och kanske dö på kuppen.
Brist på vitamin B12 får du också, men vad det innebär vet jag tyvärr inte.

Låter det som syrebrist i hjärnan, det jag fick?
Citera
2008-04-24, 22:07
Medlem
Yes, i kombination med lustgasens effekter.
Citera
2008-04-24, 22:56
Medlem
Ssjoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mister Shankly
Låter det som syrebrist i hjärnan, det jag fick?

Nej det låter som en nojja... men såklart att man ska vara försiktig.

1 minut är inga problem att hålla andan om man andas ordentligt före och efteråt.

Svarta/röda prickar i synfältet är ett tecken på syrebrist tror jag - har upplevt nåra gånger. Då är det nog dags att sakta ner.
Citera
2008-04-24, 23:08
Medlem
Hmm, nu blir man sugen på att beställa ett par hundra patroner igen. Var gör man det billigast?
Citera
2008-04-24, 23:14
Medlem
Ssjoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dorian
Hmm, nu blir man sugen på att beställa ett par hundra patroner igen. Var gör man det billigast?

pgw.se lär vara billigast, men jag tycker att whipcreampatronerna är mycket bättre. Dem känns renare på något sätt och jag tycker mig få bättre effekt.
Citera
2008-04-24, 23:18
Medlem
Stormorfars avatar
Vad händer om man tar en spik och slår där vid öppningen på patronen? Säg att man sätter den i ett skruvstäd eller nåt och knackar upp patronen, hinner man sätta fram en påse/ballong innan gasen har läckt ut eller pyser den ut på 1 sekund? Är det högt tryck i dom? Man vill ju inte sprängas

Hittade ett par paket som är minst 5-10 år gamla, så tror inte att dom skulle passa i en sifon heller :/ Tänkte ta några patroner och se om dom fortfarande fungerar

Edit: Kollade på förstasidan och såg hur man kunde göra, men är det högt tryck i patronerna och tror ni 10 år gammal lustgas fortfarande är fräsch?
Senast redigerad av Stormorfar 2008-04-24 kl. 23:26.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in