Citat:
Ursprungligen postat av
najas
Herregud, du framhärdar i dina lemmalytta argument och har alltså inte begripit ett skit hittills av diskussionen. Du är verkligen stenkorkad.
En gång till; yttrandefrihet innebär att alla ska komma till tals, INTE att alla behöver lyssna.
Vad är det för konstig fråga? Klart det är ok med invektiv, förolämpningar och annan missfirmelse, det är inget jag anser utan det är simpla fakta. Är du helt ny till Flashback eller vad är det frågan om? Så länge det inte när upp till 1.08 är det ok enligt regelverket och det är det enda som styr vad som postas på forumet.
Jag samtycker i din diagnos med den skillnaden att den gäller dig. Jag visste inte att det var OK att Mods uppförde sig som skit mot användare men nu när du bekräftar det får jag väl acceptera det, jag trodde i min enfald att ni skulle stå över sånt men ni är alltså på samma låga nivå som en del användare är; skönt att ha fått det skriftligt.
Du ser precis hur länge jag varit användare så sluta flamsa med sånt. Menar du att för att jag har avvikande åsikt är det ok att kasta skit på mig? Tydligen... så skit ner dig, det finns mods jag uppskattar, du försvann just från den gruppen