2025-05-26, 22:54
Medlem
baron-brazils avatar
Simon Häggström är en frikyrklig posör.
Det finns nog ingen människa i världen som har ryggen fri på samma sätt som han.
En stor jävla nolla som aldrig någonsin haft framgång hos varken vänner eller kvinnor.
Citera
2025-05-26, 23:01
Moderator
Neksnors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bystskugga
Lite förvånad om de går efter utländska köpare. Kan ju skapa kritik från andra länder.
Ett fungerande rättsväsende bör döma helt utan hänsyn till utländskt tyckande. En inte helt ovanlig grej på diverse utrikesdepartements sidor om do/don't i olika länder verkar vara ungefär "X, som vi tycker är helt normalt, anses i Y-land vara väldigt hemskt".
Jag skulle inte förvänta mig att få grilla min baconlindade koran i lugn och ro i Saudiarabien.
https://www.youtube.com/watch?v=ma_yIWQEqWk
Citat:
Om Polisen lever upp till sitt nya rykte, så burar de in henne och utvisar henne sedan.
Självklart, men samtidigt är hon ett OFFER.
Citera
2025-05-27, 02:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neksnor
Det nämndes 200 i Stockholm under majinklusive 100 under VM.

Angående människohandel, jag skulle tro att det är ganska svårt att på ett "vitt" sätt ta sig från Kenya, Senegal eller Colombia till EU för de som säljer sex, så det skulle inte förvåna mig om ungefär samma folk som säljer "båtbiljetter" över Medelhavet även ordnar resor för sexarbetare, vilket rimligtvis resulterar i skulder som ska betalas.
Hade vi haft riktiga gränskontroller så hade problemet varit mindre.
Frågan är ju då hur vilka gränskontroller som ska lösa problemet med de svenska som ju också enligt experterna är utsatta för människohandel och hallickar.
200 under vm basunerade Cissi ut i radion i vart fall och sedan nämndes 280.
Citera
2025-05-27, 19:13
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Jag såg bara lite, men ja, det handlade mycket om sexköpande hockeyfans från andra länder, vilka inte känner till den sjuka svenska lagstiftningen. Dom lär nog inte turista i Sverige nån mer gång.

Hela intervjun finns nog på TV4play förövrigt.

Här är AB:s variant
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...or-mig-sorgsen

Ett märkligt fall var en man som tog kontakt med en av mina kvinnliga kollegor som var fullt utrustad med skyddsväst och pistol. Han erbjöd henne 3 000 kronor, så han greps på stående fot, säger han.

Bylsiga kläder, skyddsväst, det säger något. Vi har gator i Stockholm där kvinnor har svårt att röra sig utan att män vill köpa sex

Finns det inte risk här är de är så djupt insjunkna i sin ideologiska bubbla, att de gripen folk som skämtar för sexköp. Sverige är verkligen på hal is.
Citera
2025-05-27, 20:14
Medlem
https://www.aftonbladet.se/debatt/a/...-inte-raddning

Jag kan svära på att Simon Häggströms namn nämndes i den här debattartikeln igår när jag läste den. Debattören kallade honom mycket träffande för korsriddare.

Men nu när jag läser artikeln igen finns inte det stycket med och hans namn är nowhere to be found.

Skulle inte förvåna mig om den självgode negern sa åt Aftonbladet att ta bort det.
Citera
2025-05-27, 22:11
Medlem
Vilken patetisk fitta, hoppas Simon får ALS!

Dags att legalisera prostituion! Sinnessjukt att det inte är lagligt!
Citera
2025-05-28, 02:42
Medlem
Citat:
Här är AB:s variant
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...or-mig-sorgsen

Ett märkligt fall var en man som tog kontakt med en av mina kvinnliga kollegor som var fullt utrustad med skyddsväst och pistol. Han erbjöd henne 3 000 kronor, så han greps på stående fot, säger han.

Bylsiga kläder, skyddsväst, det säger något. Vi har gator i Stockholm där kvinnor har svårt att röra sig utan att män vill köpa sex

Finns det inte risk här är de är så djupt insjunkna i sin ideologiska bubbla, att de gripen folk som skämtar för sexköp. Sverige är verkligen på hal is.

Jag skulle nog tro att det är ren fantasi från korsriddarens sida, sexköpare brukar ju i regel vara diskreta.
Eller så är det som du säger en person som var lite överförfriskad och försökte skämta, alternativt tyckte damen ifråga var snygg och försökte stöta på henne när inte det gick så försökte han glassa lite med pengar. Mitt tips är att inte alls greps för försök till sexköp utan för fylleri en LOB helt enkelt, men i Simons värld så gäller det ju att till varje pris visa att han behövs och hur eländigt allt är.
I övrigt så undrar man ju vad Irländare, Indier och Georgier gör på hockey VM, alternativt elitloppet.
PS, Simon det är Stockholm maraton nu så det är väl bara att du fortsätter vara vaken på nätterna, drar till sig mycket folk från hela världen inklusive svenskar och alldeles säkert är det många av åskådarna som kan tänka sig att betala för lite sex.
Jag väntar också på att du griper din första hallick eftersom alla tjejer har en.
Citera
2025-05-28, 02:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JCaller
https://www.aftonbladet.se/debatt/a/...-inte-raddning

Jag kan svära på att Simon Häggströms namn nämndes i den här debattartikeln igår när jag läste den. Debattören kallade honom mycket träffande för korsriddare.

Men nu när jag läser artikeln igen finns inte det stycket med och hans namn är nowhere to be found.

Skulle inte förvåna mig om den självgode negern sa åt Aftonbladet att ta bort det.
Tack för att du länkade du har säkert helt rätt angående korsriddaren, men det var i alla fall en riktigt bra artikel, där det äntligen kommer ut lite kängor hoppas fler tar efter.
Citera
2025-05-28, 23:36
Medlem
Genelkurmays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baron-brazil
Det finns nog ingen människa i världen som har ryggen fri på samma sätt som han.
En stor jävla nolla som aldrig någonsin haft framgång hos varken vänner eller kvinnor.
Vad får dig att tro att han inte haft framgång hos kvinnor? Hela hans fanbase består av kvinnor som längtar tills att hans nästa bok släpps.
Citera
2025-05-29, 11:30
Medlem
Skinnyfrogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baron-brazil

Han skulle nog kunna välja och vraka bland alla villiga kvinnor på hans sociala medier där dem hyllar honom på liknade sätt som en sektledare. ”Simon säger, Simon gör och Simon har rätt”

Men som han ofta sagt i intervjuer, han har varken tid eller intresse för relationer. All tid går till hans arbete, även hans fritid.

Är lite intressant faktiskt. Han säger själv han är en fd porrmissbrukare. Experter och läkare rekommenderar starkt att efter en sån problematik att man stänger ner och blockerar sig själv på alla porrsidor och hittar andra intressen. Men Simon bygger istället en hel karriär på och bli matad med porr hela dagarna..
Citera
2025-05-29, 12:13
Moderator
Neksnors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skinnyfrog
Han skulle nog kunna välja och vraka bland alla villiga kvinnor på hans sociala medier där dem hyllar honom på liknade sätt som en sektledare. ”Simon säger, Simon gör och Simon har rätt”

Men som han ofta sagt i intervjuer, han har varken tid eller intresse för relationer. All tid går till hans arbete, även hans fritid.

Är lite intressant faktiskt. Han säger själv han är en fd porrmissbrukare. Experter och läkare rekommenderar starkt att efter en sån problematik att man stänger ner och blockerar sig själv på alla porrsidor och hittar andra intressen. Men Simon bygger istället en hel karriär på och bli matad med porr hela dagarna..
Nu har jag dålig koll på hans uttalanden, men jag har hört något i stil med "har konsumerat porr och insett att det kan handla om övergrepp". Jag är inte övertygad om att han och vetenskapen använder samma definition av begrepp som "porrmissbrukare".
Citera
2025-05-29, 12:29
Medlem
WordWarriors avatar
Nu ska Simon med anhang jaga OnlyFans-kunder också. Betalning för sexuella handlingar online är från 1 juli alltså exakt samma brott som sexköp IRL. Politikerna är fullständigt galna. Ett par hundratusen IT-forensiska utredningar som tar flera veckor eller månader styck... De kan inte hoppas på någon avskräckande effekt genom att plocka några hundra, det har ju inte skett gällande sexköp IRL.

Tillsammans med framtida höjda straff (vilket innebär höjt bevisvärde, och obligatoriska rättegångar), så kommer sexköpslagen att rasa under sin egen vikt. Det ska bli ett sant nöje att bevittna moralfascisternas undergång. Spelar Tidö 4D-schack här? Eh, nej, de är bara korkade moralister.

Är målet att bura in hela den manliga befolkningen? Ja, de får väl bygga vänsterliberala koncentrationsläger i godhetens namn, eftersom den kriminaliserade domänen snart omfattar alla sexuella handlingar heterosexuella män kan göra. Vilka är mest extrema egenligen? Sedan vill jag ställa en öppen fråga: vad är risken med två miljoner sexlösa män, många från MENA? Politikerna riggar en krutdurk, och jag kan inte undvika tanken på att det är avsiktligt.

Dina rättigheter vid brottsmisstanke:

1) Prata inte med polisen eller medverka vid förhör: "ingen kommentar" (bevisbördan ligger på åklagaren)
2) Kontakta en egen advokat (det är värt det)
3) Om polisen överskrider sina befogenheter gör en motanmälan
Senast redigerad av WordWarrior 2025-05-29 kl. 12:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in