2025-05-24, 10:20
Medlem
rudi1985s avatar
Rumäner är inte så farliga. Däremot serber ryssar och finnar kriminella är livsfarliga. Maffia och tungt kriminella men dom vågar inte dessa poliser gå på. Dvs traffickingen serb och ryss maffia. Finnarna är inte direkt maffia men många finnar tänder till snabbt och okontrollerat. Speciellt om dom
Är fulla.
Senast redigerad av rudi1985 2025-05-24 kl. 10:25.
Citera
2025-05-26, 17:13
Medlem
Kurt1s avatar
Fånen intervjuas på TV4:s Efter fem just nu.
Senast redigerad av Kurt1 2025-05-26 kl. 17:16.
Citera
2025-05-26, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Fånen intervjuas på TV4:s Efter fem just nu.

vad frågades ut till svinet?
Citera
2025-05-26, 17:49
Medlem
Bystskuggas avatar
Fick han några frågor om de 100 Hockey-VM fansen de vill sätta dig för sexköp?
Fick han några frågot om fängelse för sexköp på distans rimmar med en annan artikel i tidningarna idag att fängelserna är dubbelbelagda?
Citera
2025-05-26, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bystskugga
Fick han några frågot om fängelse för sexköp på distans rimmar med en annan artikel i tidningarna idag att fängelserna är dubbelbelagda?
Ah är det bara 100 nu? På radion har de tjatat om 200 och 280 ibland.
Det var prostituerade från Rumänien, Sverige, Ukraina, Kenya, Senegal och Colombia, alla är givetvis utsatta för människohandel och hallickar,, men grep de någon människohandlare eller hallick?
Nej såklart inte trots att just hallickar verkar vara lika många som de prostituerade när man lyssnar på Simon ändå har han hitintills kunnat gripa någon ändå, trots att även alla svenska tycks ha det också då enligt rapporten idag.
Simon har också noterat att annonserna ökat under VM, men oj vad konstigt det är ren tur för hans hälsa att Sverige inte fått OS när vi har försökt.
Citera
2025-05-26, 20:28
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andersbachmann2
vad frågades ut till svinet?
Citat:
Ursprungligen postat av Bystskugga

Jag såg bara lite, men ja, det handlade mycket om sexköpande hockeyfans från andra länder, vilka inte känner till den sjuka svenska lagstiftningen. Dom lär nog inte turista i Sverige nån mer gång.

Hela intervjun finns nog på TV4play förövrigt.
Senast redigerad av Kurt1 2025-05-26 kl. 20:31.
Citera
2025-05-26, 20:50
Moderator
Neksnors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clanton
Ah är det bara 100 nu? På radion har de tjatat om 200 och 280 ibland.
Det var prostituerade från Rumänien, Sverige, Ukraina, Kenya, Senegal och Colombia, alla är givetvis utsatta för människohandel och hallickar,, men grep de någon människohandlare eller hallick?
Nej såklart inte trots att just hallickar verkar vara lika många som de prostituerade när man lyssnar på Simon ändå har han hitintills kunnat gripa någon ändå, trots att även alla svenska tycks ha det också då enligt rapporten idag.
Simon har också noterat att annonserna ökat under VM, men oj vad konstigt det är ren tur för hans hälsa att Sverige inte fått OS när vi har försökt.
Det nämndes 200 i Stockholm under majinklusive 100 under VM.

Angående människohandel, jag skulle tro att det är ganska svårt att på ett "vitt" sätt ta sig från Kenya, Senegal eller Colombia till EU för de som säljer sex, så det skulle inte förvåna mig om ungefär samma folk som säljer "båtbiljetter" över Medelhavet även ordnar resor för sexarbetare, vilket rimligtvis resulterar i skulder som ska betalas.
Hade vi haft riktiga gränskontroller så hade problemet varit mindre.
Citera
2025-05-26, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neksnor
Det nämndes 200 i Stockholm under majinklusive 100 under VM.

Angående människohandel, jag skulle tro att det är ganska svårt att på ett "vitt" sätt ta sig från Kenya, Senegal eller Colombia till EU för de som säljer sex, så det skulle inte förvåna mig om ungefär samma folk som säljer "båtbiljetter" över Medelhavet även ordnar resor för sexarbetare, vilket rimligtvis resulterar i skulder som ska betalas.
Hade vi haft riktiga gränskontroller så hade problemet varit mindre.

jag såg en prostituerad helsvenska på tunnbelbannestationen i vita fishnets och röda klackar idag som var påväg till en lgh (pratade helt öppet i telefon om vilken lgh hon skulle till. sen såg jag en columbianska idag på gatan nära globenområdet med lårhöga beiga skor idag som klart befann sig way off her home town. och de får sälja men ingen får köpa. vilken värld. vilken bubbla sverige lever i -inte ens ska man få köpa en video från en tjej online på onlyfans längre. men horor kan få gå runt rakt i city och ragga män och de är "utsatta". och män är svin... ja dra mej baklänges - endast i sverige. kriminalisera även akten att prostituera sig så blir jag glad i såfall.
Senast redigerad av andersbachmann2 2025-05-26 kl. 21:01.
Citera
2025-05-26, 21:05
Moderator
Neksnors avatar
Citat:
jag såg en prostituerad helsvenska på tunnbelbannestationen i vita fishnets och röda klackar idag som var påväg till en lgh (pratade helt öppet i telefon om vilken lgh hon skulle till. sen såg jag en columbianska idag på gatan nära globenområdet med lårhöga beiga skor idag som klart befann sig way off her home town. och de får sälja men ingen får köpa. vilken värld. vilken bubbla sverige lever i -inte ens ska man få köpa en video från en tjej online på onlyfans längre. men horor kan få gå runt rakt i city och ragga män och de är "utsatta". och män är svin... ja dra mej baklänges - endast i sverige. kriminalisera även akten att prostituera sig så blir jag glad i såfall.
Jag tror inte att colombianskan får sälja i Sverige, man får väl inte jobba med turistvisum? Men det kan givetvis ha ordnats ett riktigt fejkjobb som kuliss.

Hade vi haft koll på gränserna så hade vi bara haft sexarbetare från EU. Det är inte bara en liten lag som behöver fixas.
Citera
2025-05-26, 22:10
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Jag såg bara lite, men ja, det handlade mycket om sexköpande hockeyfans från andra länder, vilka inte känner till den sjuka svenska lagstiftningen. Dom lär nog inte turista i Sverige nån mer gång.

Hela intervjun finns nog på TV4play förövrigt.

Lite förvånad om de går efter utländska köpare. Kan ju skapa kritik från andra länder.
Citera
2025-05-26, 22:12
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:

Ja de går hårt fram just nu. Läste idag att L vill terrorklassa kvinnohat. Gissiningvis vill de gör sig själva till skiljedomare för vad som ska räknas som kvinnohat och inte och från vem.
Citera
2025-05-26, 22:13
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neksnor
Jag tror inte att colombianskan får sälja i Sverige, man får väl inte jobba med turistvisum? Men det kan givetvis ha ordnats ett riktigt fejkjobb som kuliss.

Om Polisen lever upp till sitt nya rykte, så burar de in henne och utvisar henne sedan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in