Citat:
Ursprungligen postat av
Skinnyfrog
Det är fascinerande att människor har så mycket åsikter om just sexarbetarens syfte till varför man börjar i yrket.
Om min kompis tex börjar jobba på en byggarbetsplats så är det ju inte det första jag frågar om hon är fattig, missbrukare, psykisk sjuk eller utsatt för människohandel? Då även byggbranschen har det och de t.o.m. larmade om det förra året om ökning penningtvätt och människohandel i Stockholms byggbranch.
Jag har dock haft tur i riktiga livet. De personer jag vågat än sålänge anförtro mig till irl efter mitt trauma med polisen, har tagit min upplevelse och val med respekt och empati. Och lyssnat och förstått mig 💕
Finns hur många skäl som helst att man börjar i sexbranchen, men irl vet ingen mer än jag och kundenrna om det. Hade en väninna i branschen, men då hon hittade sin drömprins och fick barn var vi inte vänner längre. Så mycket var den vänskapen värd.😰
Jag började pga intresse för sex och att sex fick mig att må bra, starkt bekräftelsebehov, samt att jag gillar ta hand om människor i nöd. Är också spännande med alla möten.😸Arbetar också i vården, vilket många gånger är tuffare än att ha kunder. En kinkig kund har du kanske en timma, en kinkig kollega eller brukare i åtta .😱😱