2016-05-11, 02:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av matreo
Hampus och Ida kommer tydligen att ligga med varandra senare i programmet.
Fattar inte hur Olivia kan vara med Hampus och vn med Ida eftert haha. Och Amelia som gick tillbaks till Adde efter han legat med sitt ex. Och nu Anna-lisa tillbaks till Adde nr han varit otrogen ett par ggr.. Brist p sjlvrespekt
Citera
2016-05-11, 14:48
Medlem
Vad r grejen med sndningstiderna?

Det r som ett jvla lotteri, str klart och tydligt p kanal5.se att det snds mndag-torsdag 22.00.

I mndags var ett avsnitt, igr var det inget och det r inte frsta gngen jag uppmrksammar detta och d har jag nd bara sett Max en handfull avsnitt.
Citera
2016-05-11, 16:39
Medlem
haxxarmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bartold

Det r som ett jvla lotteri, str klart och tydligt p kanal5.se att det snds mndag-torsdag 22.00.

I mndags var ett avsnitt, igr var det inget och det r inte frsta gngen jag uppmrksammar detta och d har jag nd bara sett Max en handfull avsnitt.
Inte mndag-torsdag utan mndag och torsdag. Det r bara 2 avsnitt/vecka.
Citera
2016-05-11, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bartold

Avsnitten kommer ut kl 23.00 om du inte har premium.
Citera
2016-05-11, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av matreo
Hampus och Ida kommer tydligen att ligga med varandra senare i programmet.

Hur vet du det?
Citera
2016-05-11, 20:12
Medlem
missmones avatar
Frstr inte varfr man str sig p juggarns. Dom r ju som dom r. Den dr Pontus mste vara utvecklingsstrd lr r det dialekten som gr det? Han r sjlva definitionen av en whigger.
Citera
2016-05-11, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Hahahah fyfan har nog aldrig njutit s mycket som nr Jeppe totalsgade Adde och framstllde honom som strsta pajasen som ngonsin gtt i ett par skor.

Han och Nenad r riktiga rketntar. Tyckte ven det var lite lustigt att Adde ppekade p stranden "Jag har japp din gri", men vem var dr frst din rketnt?

Mste bara frga en grej varfr springer det runt vilda hnor i huset? Riktiga hnor allts...

edit: Vet ngon varfr han r emot Jeppe s mycket?

Fattar inte vad det r fr jkla sprk dom pratar?! Japp? Gri? Sger nn s verkligen?
Var ju inget snt i senaste ssongen..
Citera
2016-05-11, 21:25
Medlem
meganegerdases avatar
Ida r ju en vldigt vettig tjej, enda med ntt innanfr pannbenet. Maco r en ganska kul kille me.

Adde r ju helt dum i huvet, pallar inte killen. Sen undrar jag varfr i helvete alla pratar blattesvenska?! Mrks att det r white trash-folk.

Hur kan Hampus uppfattas som snygg? Han ser ju helt efterbliven ut med sitt avlnga huve i sin jvla fula keps.

Olivia har bra brn.

nd rtt underhllande TV
Citera
2016-05-11, 21:42
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theJellyfish
Fattar inte vad det r fr jkla sprk dom pratar?! Japp? Gri? Sger nn s verkligen?
Var ju inget snt i senaste ssongen..
I frra ssongen sa alla "hst" istllet, h vilken hst! Det r vl alltid ngot nytt ord som trendar.. Ljligt iallafall
Citera
2016-05-11, 21:42
Medlem
Brossys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clepsydra
Haha men rligt, varfr r det ingen av tjejerna som kan sga till Adde eller Nenad att de har en vidrig kvinnosyn?? De sger en hel del nr de r ensamma i rutan men det r fan ingen som nmner ngot om det nr de r med varandra. Jag vill bara hoppa in i rutan och skrika p att de r s jvla ckliga som ser kvinnor p det sttet. ''Jag vill ha en oskuld som jag kan lra upp'' HAHA lycka till Nenad, det enda du kan lra en kvinna r hur hon kan runka av dig, det (frutom att du fick ligga med Elin d) r det enda du har i ditt sexuella bagage.

Snlla tjejer i huset. St upp fr er sjlva, och fr alla andra kvinnor ute i vrlden. Hlsningar en annan kvinna som aldrig skulle ha respekt fr mn som ser p kvinnor p det sttet som Adde och Nenad gr. Fyfan.

Jag tror helt serist det endast handlar om att Jasse tokflippar s fort nn nmner ngot negativt om hennes blattegng och de andra brudarna vgar/orkar inte ta tag i det dramat. Jerry ska ha ENORM cred fr att han inte snkte henne med en rak hger som hon betedde sig nr han fortfarande kvar.
Citera
2016-05-11, 21:43
Medlem
Brossys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golden-Tie
Sanna kristna r rtt rymma i sin kvinnosyn ocks. Folk apar om muslimer trots att dom inte sjlva bryr sig ett skit om den kyrka de sjlva tillhr.
Nenad r en skit oavsett vart han kommer frn

r du helt CP? Eller har du helt missat Shunni vs Shia kriget som har pgtt i tusentals r?
Citera
2016-05-11, 22:50
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brossy
r du helt CP? Eller har du helt missat Shunni vs Shia kriget som har pgtt i tusentals r?

r ju ljligt med mnniskoliv som mnniskan r skyldig till jmfrt med gud. Ls bibeln om alla dessa massmord gud gjorde mot mnniskor. Noas ark knner du vl till? Jvla gudhelvete att mrda mnniskor. Koranen & mohammed lika jvligt det. All religion med ursprung moses r rent hat. Judendom, kristendom och islam r ju samma sak. Olika profeter bara.

Och jvla gap om testo i denna sson. Skjuter dom enorma mngder testo? Billigt drnere ju.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in