2018-06-07, 23:42
Medlem
Ass kan Amanda sluta grina ver varenda lilla grej?
Citera
2018-06-08, 00:26
Medlem
Har den dr amanda talfel eller r hon bara skning
Citera
2018-06-08, 03:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SamurajSamuel
Har den dr amanda talfel eller r hon bara skning

ntligen ngon som tar upp det. jag brukar spela tillbaka bara fr att hra hur efterbliven hon r p att prata. Nstan otilltet grov talfel har hon eller ngon form av autism. Amanda har genom hela ssongen haft svrt att uttrycka sig och det r uppenbart ngot inte str helt rtt till i huvudet p henne. Dock vill jag inte pst att hon r otrevlig eller taskig i programmet utan vad jag menar r att hon r otroligt obegvad p att prata.
Citera
2018-06-08, 10:11
Medlem
skillad-banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Produktionen mste nd vara glada att de har Johannes, han r den enda som r dr nu som bjuder p drama. De andra r s jkla trkiga, orkar inte se mer om Joel och Amandas krlekshistoria.

Frvrigt; har inte Shanice vldigt hngiga brst fr att vara typ 20 r?!

Kan inte annat n att hlla med! Fina brst men det knns inte som att dom brsten ska sitta p en 20 ring :/
Citera
2018-06-08, 12:11
Medlem
Pandarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zlatan.
Nja, ganska sker p att det var riktigt sett till de andra deltagarnas reaktioner att dma. Sen att han ocks faktiskt blev hemskickad tyder p att det var ngot allvarligt. Mste ju inte finnas synliga blmrken fr att det ska betyda att vld varit iblandat?

Melissa berttade p sin insta att det skulle ha rrts sig om att Tristan bl.a frskt strypa Joel
Citera
2018-06-08, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Produktionen mste nd vara glada att de har Johannes, han r den enda som r dr nu som bjuder p drama. De andra r s jkla trkiga, orkar inte se mer om Joel och Amandas krlekshistoria.

Frvrigt; har inte Shanice vldigt hngiga brst fr att vara typ 20 r?!

Fast tycker man inte mest bara synd om Johannes? Knns s extremt osker, tror han hatar sig sjlv egentligen.. vldigt sorgligt.

Nej det har hon inte, kvinnors brst ser vldigt olika ut, en del har hngigare frn det att dom fr brst och en del fr det inte frrn i gammal lder. Du behver se lite fler brst helt enkelt! Sen gr ju tyngdkraften sitt, har man naturligt strre brst kommer dom hnga mer.
Citera
2018-06-09, 02:20
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenora
ntligen ngon som tar upp det. jag brukar spela tillbaka bara fr att hra hur efterbliven hon r p att prata. Nstan otilltet grov talfel har hon eller ngon form av autism. Amanda har genom hela ssongen haft svrt att uttrycka sig och det r uppenbart ngot inte str helt rtt till i huvudet p henne. Dock vill jag inte pst att hon r otrevlig eller taskig i programmet utan vad jag menar r att hon r otroligt obegvad p att prata.

Som tjej och lite utseendefixerad som nicket antyder,hller jag med el undrar om tand implantaten,porslintnderna blivit lite fel.
Inte vet jag.Men konstigt lter det.
Citera
2018-06-09, 15:44
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Som tjej och lite utseendefixerad som nicket antyder,hller jag med el undrar om tand implantaten,porslintnderna blivit lite fel.

Tror att det dels beror p att hon sprutat in fr mycket skit i lpparna. Hon har frmodligen ingen, eller vldigt lite, knsel i dom och sen r dom p tok fr stora och skerligen rtt stela med som sna anklppar kan bli.
Tror det r drfr hon har s svrt att prata. Finns fr vrigt inget fulare n oproportionerliga lppar.

Rebeckas brst ser ju frjvliga ut med. Vad hller dagens unga tjejer p med egentligen?
Citera
2018-06-09, 18:16
Medlem
Fr vrigt s har det aldrig varit en mer fulare ssong tjejer. Alla ser helt frjvliga, mjligt undantag fr Diana men annars r det bottennapp p varenda en.

Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1

Menar du att hon har porslinstnder?
Citera
2018-06-10, 01:05
Medlem
Donnabella6s avatar
[quote=JayJayAdams|64288375]Tror att det dels beror p att hon sprutat in fr mycket skit i lpparna. Hon har frmodligen ingen, eller vldigt lite, knsel i dom och sen r dom p tok fr stora och skerligen rtt stela med som sna anklppar kan bli.
Tror det r drfr hon har s svrt att prata. Finns fr vrigt inget fulare n oproportionerliga lppar.

Rebeckas brst ser ju frjvliga ut
Citera
2018-06-10, 01:10
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Fr vrigt s har det aldrig varit en mer fulare ssong tjejer. Alla ser helt frjvliga, mjligt undantag fr Diana men annars r det bottennapp p varenda en.

Menar du att hon har porslinstnder?

Porslinsfasader,ja definitivt,det syns.
Iaf,ngot fel r det,hller med ovanstende,kan ox vara lpparna som blivit fr stora och stela.
Men det lter inte bra nr hon pratar om man sger som s....
Citera
2018-06-10, 12:40
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donnabella6

Rebeckas brst ser ju frjvliga ut

Sg att ngon tjej skrivit till Rebecka p hennes insta och sgat i snder henne fr hennes brst

Skulle inte frvna mig om hon gjort dom i Polen, hon ser lite polsk ut sjlv. Fine att man vill gra en plastikoperation, hennes kropp hennes val men om man nu ska gra en se d fan till att g till ngon kunnig inom omrdet, dom tuttarna ska sitta dr resten av livet och hon r bara 20-22?
Ofta nr hon pratar i synken hoppar dom till p ett vldigt mrkligt stt.

Vad ska man sga om Johannes...han r vldigt underhllande att titta p. En person som man ofta skrattar t och inte med men oj vad den mannen r liten innerst inne. Han r en rdd liten pojke som mste bete sig som en alfahane trots han r en riktig beta.

Vad gr dessa mnniskor om dagarna? r alla "influencers" t 12-ringar eller har ngon ett riktigt jobb?

Tristans ex r frisr tydligen. Verkar vara en vettig kvinna med en vldigt fin rumpa, tyvrr har hon inte s bra smak nr det kommer till killar.
Tristan kan vara den strsta tnten genom tiderna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in