2016-05-10, 06:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theJellyfish
Ja vad r det fr jvla ljligt snack?
Pratar folk s hr i verkliga livet? :/

Om man ser p frra ssongen och i brjan av denna s mrker man att snacket r ngot som kommit till i programmet. Dom pratar inte s hr i brjan och det r klart att dom fr regi. Jasse och Addes bladder lter fr jvligt. Inte kta nnstans
Reality in my ass
Citera
2016-05-10, 10:27
Medlem
Haha men rligt, varfr r det ingen av tjejerna som kan sga till Adde eller Nenad att de har en vidrig kvinnosyn?? De sger en hel del nr de r ensamma i rutan men det r fan ingen som nmner ngot om det nr de r med varandra. Jag vill bara hoppa in i rutan och skrika p att de r s jvla ckliga som ser kvinnor p det sttet. ''Jag vill ha en oskuld som jag kan lra upp'' HAHA lycka till Nenad, det enda du kan lra en kvinna r hur hon kan runka av dig, det (frutom att du fick ligga med Elin d) r det enda du har i ditt sexuella bagage.

Snlla tjejer i huset. St upp fr er sjlva, och fr alla andra kvinnor ute i vrlden. Hlsningar en annan kvinna som aldrig skulle ha respekt fr mn som ser p kvinnor p det sttet som Adde och Nenad gr. Fyfan.
Citera
2016-05-10, 12:36
Medlem
xaniixs avatar
Jag gillar Adde mest i huset han r s jvla skn och rolig Sen den hr saken Nenad r ju ocks rtt ball egentligen. Snyggas av tjejer tycker jag r helt klart Ida en riktig tio ponger i mina gon, jag kollar mest bara fr dramat och Ida Men Overall fr Ex on the beach 3 av 5, fr lite drama och fr mnga trkiga ''dejter''.
Citera
2016-05-10, 14:41
Medlem
YeahLikeWhoas avatar
de mste rka fett mycket, allas rster r snder och skorriga.
Citera
2016-05-10, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Golden-Tie
Antingen kommer du sjlv frn mellanstern eller s hoppade du av skolan nr du gick i fyran
Det r mjligt att muslimer har en kvinnosyn som inte alls r som vr, men det gller bde kvinnor och mn. Hr i Sverige finns det alldeles fr mnga killar som resonerar precis som Adde och Nenad s tro fr fan inte att det dr bara r en juggegrej. Vad jag inte fattar r varfr brudarna hnger som plster efter dom istllet fr att bara dissa dom. Adde verkade hur skn som helst i frra ssongen medan Nenad bara r en tragisk liten pojke som verkar ha stannat i puberteten

Klart jag inte tror att alla jugge killar har en sn kvinnosyn. Jag tycker att dom flesta juggar r bra.

Men vad det gller mellanstern eller muslimer (inte aalla men dom flesta) har en jvlig taskig kvinnosyn och det tycker jag r vidrigt. Och Nenad har ju en helt skev syn p kvinnor och hur han behandlar Elin r skrmmande och att inte fler sger till i huset r ju sjukt
Citera
2016-05-10, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WTSweden
Klart jag inte tror att alla jugge killar har en sn kvinnosyn. Jag tycker att dom flesta juggar r bra.

Men vad det gller mellanstern eller muslimer (inte aalla men dom flesta) har en jvlig taskig kvinnosyn och det tycker jag r vidrigt. Och Nenad har ju en helt skev syn p kvinnor och hur han behandlar Elin r skrmmande och att inte fler sger till i huset r ju sjukt

Sanna kristna r rtt rymma i sin kvinnosyn ocks. Folk apar om muslimer trots att dom inte sjlva bryr sig ett skit om den kyrka de sjlva tillhr.
Nenad r en skit oavsett vart han kommer frn
Citera
2016-05-10, 20:19
Medlem
Crashs avatar
Yo jag har japp din grish!!

Jeppe fattade nog inte ens vad han svammla om .

Sknt att olivia kte ut, nu kommer hampus skert brja ragga runt
Citera
2016-05-10, 20:26
Medlem
Ngon annan som sg att Anna-Lisa kommer komma in i programmet under reklamen p Dplay?

Kul att Jeppe kommer in och tar ner Adde p jorden inom bara ngra sekunder, det behvdes.
Senast redigerad av ASAPROCKY 2016-05-10 kl. 20:31.
Citera
2016-05-10, 20:40
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YeahLikeWhoa
de mste rka fett mycket, allas rster r snder och skorriga.
Det blir s nr folk hinkar sprit och super sig fulla varannan dag och skriker. Maco,Jasse och Adde lter vrst..

Ingen som har svar om hnorna?
Citera
2016-05-10, 21:45
Medlem
Bstards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Det blir s nr folk hinkar sprit och super sig fulla varannan dag och skriker. Maco,Jasse och Adde lter vrst..

Ingen som har svar om hnorna?

Kan ju vara att de fr lpa fritt i samhllet dr huset ligger - s r det i Key West i Florida t.ex.

http://www.floridarambler.com/funky-...west-roosters/
Citera
2016-05-10, 22:58
Medlem
Unniis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ASAPROCKY
Ngon annan som sg att Anna-Lisa kommer komma in i programmet under reklamen p Dplay?

Kul att Jeppe kommer in och tar ner Adde p jorden inom bara ngra sekunder, det behvdes.
Jo, det r hon. Jag skrev det tidigare i trden hon kommer in i nsta avsnitt (torsdag)
Citera
2016-05-11, 00:18
Medlem
Hampus och Ida kommer tydligen att ligga med varandra senare i programmet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in