2015-03-02, 09:31
Medlem
JoffaJaffers avatar
Fick just höra att den svenska versionen av Ex on the beach börjar på Kanal 11 den 6e april.
Deltagarna är fortfarande hemliga, men har någon något skvaller?

Citat:
Till den svenska versionen har åtta singlar valts ut. Serien spelas in på den lyxiga paradisön Anguilla i Karibiska havet. Det är fortfarande hemligt vilka deltagarna är.

Kan läsa mer på http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article20397226.ab.

Vad tror ni, slår detta Paradise Hotel? Verkar fortfarande vara ett nytt koncept då den startades för ett år sen i England.
Citera
2015-03-02, 11:37
Medlem
Otems avatar
Kan säkert bli spännande! Kollat rätt mycket på svenska Paradise hotel
genom åren! Några utav deltagarna från engelska ex on the beach var väl typ från
Geordie Shore bland annat? Blir säkert blandat med gamla paradise
hotel deltagare och nya personer skulle jag tro!
Citera
2015-03-02, 12:17
Bannlyst
fy fan säger jag bara. Kommer hålla mig undan!

Men det är väl kul för alla er som gillar den sortens Tv-underhållning.
Citera
2015-03-02, 15:37
Medlem
SBS stora reality-satsning och dom väljer att sända på kanal 11 Vill man konkurrera med Paradise Hotel får man satsa lite högre tror jag, vi hade bättre såpor förr!!
Citera
2015-03-02, 18:08
Medlem
luktar uppgjort och fake på lång väg.. Hur får tv programmet kontakt med exen? Måste ju ringa några klockor bland deltagarna om tv teamet frågar efter deras ex, nummer , namn osv.
Citera
2015-03-02, 18:56
Medlem
DennisOlofs avatar
Har visats ganska flitigt på MTV, inget märkvärdigt anser jag. Egentligen bara en variant på "paradise hotel" med skillnaden att man stoppar in folk i ett hus eller där dom bor, så gör dom grejer med andra personer samtidigt som deras EX är där. Allt för att det ska uppstå drama, konflikter och problem.

Eftersom jag brukar titta lite på MTV för att hålla lite koll på vad som händer, nya serier och lite sådant, (iofs andra kanaler också) så har jag sett några avsnitt.

Gillade du paradise hotel, då är det här något för dig. Även "Geordie Shore" ligger nära "Ex On The Beach" och är något att titta på. Men för mig som aldrig gillar dessa typer av serier, är det inget att se på. Men visst, något avsnitt här och där ser man ju ofta av många olika typer av serier om man tittar en del på TV, oundvikligt.
Citera
2015-03-04, 13:37
Medlem
JoffaJaffers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dritlei
SBS stora reality-satsning och dom väljer att sända på kanal 11 Vill man konkurrera med Paradise Hotel får man satsa lite högre tror jag, vi hade bättre såpor förr!!

Känns konstigt att de väljer att sända den på 11an om det ska vara en storsatsning.
Läste på aftonbladet att de ville ha med Paow men tv3 hindrade henne. Enligt henne så skulle hon få en massa pengar om hon medverkade.
Citera
2015-03-04, 13:47
Medlem
_AlleMan_s avatar
Kommer garanterat att följas. Älskar att se när dessa förvuxna fjortisar super och gör sig till åtelöja i tv
Citera
2015-03-04, 16:31
Medlem
Bild/namn på deltagarna har släppts! info -> http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle20409153.ab

Deltagare:

Det ser ju verkligen ut som trashtv-stereotypen på bild Jag klagar iallafall inte! Den äldsta är 24! år gammal (PH Deltagare)
Citera
2015-03-04, 16:50
Medlem
RaketStrump0rnas avatar
Haha såg den brittiska versionen och den var katastrof. Dock har jag aldrig gillar någon annan en svensk reality så ska iaf ge detta ett försök!
Citera
2015-03-04, 22:41
Medlem
Får se om Emelie är lika jobbig som hon var i Paradise hotel... Annars är det exakt samma klientel som annars brukar vara med i PH. Inget uppseendeväckande där inte.

"du vet din plats din hund, du vet din plats din hund, gå och lägg dig. ".. :
Senast redigerad av Smexliq 2015-03-04 kl. 22:44.
Citera
2015-03-10, 21:44
Medlem
Trailer: http://www.expressen.se/noje/se-fors...nska-sexsapan/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här