2015-03-02, 09:31
Medlem
JoffaJaffers avatar
Fick just hra att den svenska versionen av Ex on the beach brjar p Kanal 11 den 6e april.
Deltagarna r fortfarande hemliga, men har ngon ngot skvaller?

Citat:
Till den svenska versionen har tta singlar valts ut. Serien spelas in p den lyxiga paradisn Anguilla i Karibiska havet. Det r fortfarande hemligt vilka deltagarna r.

Kan lsa mer p http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article20397226.ab.

Vad tror ni, slr detta Paradise Hotel? Verkar fortfarande vara ett nytt koncept d den startades fr ett r sen i England.
Citera
2015-03-02, 11:37
Medlem
Otems avatar
Kan skert bli spnnande! Kollat rtt mycket p svenska Paradise hotel
genom ren! Ngra utav deltagarna frn engelska ex on the beach var vl typ frn
Geordie Shore bland annat? Blir skert blandat med gamla paradise
hotel deltagare och nya personer skulle jag tro!
Citera
2015-03-02, 12:17
Bannlyst
fy fan sger jag bara. Kommer hlla mig undan!

Men det r vl kul fr alla er som gillar den sortens Tv-underhllning.
Citera
2015-03-02, 15:37
Medlem
SBS stora reality-satsning och dom vljer att snda p kanal 11 Vill man konkurrera med Paradise Hotel fr man satsa lite hgre tror jag, vi hade bttre spor frr!!
Citera
2015-03-02, 18:08
Medlem
luktar uppgjort och fake p lng vg.. Hur fr tv programmet kontakt med exen? Mste ju ringa ngra klockor bland deltagarna om tv teamet frgar efter deras ex, nummer , namn osv.
Citera
2015-03-02, 18:56
Medlem
DennisOlofs avatar
Har visats ganska flitigt p MTV, inget mrkvrdigt anser jag. Egentligen bara en variant p "paradise hotel" med skillnaden att man stoppar in folk i ett hus eller dr dom bor, s gr dom grejer med andra personer samtidigt som deras EX r dr. Allt fr att det ska uppst drama, konflikter och problem.

Eftersom jag brukar titta lite p MTV fr att hlla lite koll p vad som hnder, nya serier och lite sdant, (iofs andra kanaler ocks) s har jag sett ngra avsnitt.

Gillade du paradise hotel, d r det hr ngot fr dig. ven "Geordie Shore" ligger nra "Ex On The Beach" och r ngot att titta p. Men fr mig som aldrig gillar dessa typer av serier, r det inget att se p. Men visst, ngot avsnitt hr och dr ser man ju ofta av mnga olika typer av serier om man tittar en del p TV, oundvikligt.
Citera
2015-03-04, 13:37
Medlem
JoffaJaffers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dritlei
SBS stora reality-satsning och dom vljer att snda p kanal 11 Vill man konkurrera med Paradise Hotel fr man satsa lite hgre tror jag, vi hade bttre spor frr!!

Knns konstigt att de vljer att snda den p 11an om det ska vara en storsatsning.
Lste p aftonbladet att de ville ha med Paow men tv3 hindrade henne. Enligt henne s skulle hon f en massa pengar om hon medverkade.
Citera
2015-03-04, 13:47
Medlem
_AlleMan_s avatar
Kommer garanterat att fljas. lskar att se nr dessa frvuxna fjortisar super och gr sig till telja i tv
Citera
2015-03-04, 16:31
Medlem
Bild/namn p deltagarna har slppts! info -> http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle20409153.ab

Deltagare:

Det ser ju verkligen ut som trashtv-stereotypen p bild Jag klagar iallafall inte! Den ldsta r 24! r gammal (PH Deltagare)
Citera
2015-03-04, 16:50
Medlem
RaketStrump0rnas avatar
Haha sg den brittiska versionen och den var katastrof. Dock har jag aldrig gillar ngon annan en svensk reality s ska iaf ge detta ett frsk!
Citera
2015-03-04, 22:41
Medlem
Fr se om Emelie r lika jobbig som hon var i Paradise hotel... Annars r det exakt samma klientel som annars brukar vara med i PH. Inget uppseendevckande dr inte.

"du vet din plats din hund, du vet din plats din hund, g och lgg dig. ".. :
Senast redigerad av Smexliq 2015-03-04 kl. 22:44.
Citera
2015-03-10, 21:44
Medlem
Trailer: http://www.expressen.se/noje/se-fors...nska-sexsapan/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här