2016-05-23, 16:09
Medlem
Total kaos på instagram där Adde tydligen ska ha hängt ut en tjej som hängt med honom hem men inte velat ligga med honom. Adde är ju totalt efterbliven samtidigt som jag på något skevt sätt tror på honom, är en tjej så skabbig att överhuvudtaget associeras med en sån person så är hon nog tillräckligt korkad för att ligga med honom och sedan ångra sig.

https://www.instagram.com/p/BFtzDP1n...dinatoor&hl=sv
Citera
2016-05-23, 18:53
Medlem
Svårt att se honom hänga ut en tjej bara för att hon ej ville ligga. Han kan ju vända 5m bakåt och hitta en ny tjej som mer än gärna ställer upp. Men snubben har spårat ut totalt, man vet inte med honom
Citera
2016-05-24, 00:13
Medlem
Stackars människor.. De kastar sten i glashus hela tiden när de anklagar varandra för diverse ting. Samhällets bottenskrap.

Elin är väldigt söt dock, och den där "nya" tjejen som knappt syns. Vad gör de ens där?
Citera
2016-05-24, 00:46
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ASAPROCKY
Total kaos på instagram där Adde tydligen ska ha hängt ut en tjej som hängt med honom hem men inte velat ligga med honom. Adde är ju totalt efterbliven samtidigt som jag på något skevt sätt tror på honom, är en tjej så skabbig att överhuvudtaget associeras med en sån person så är hon nog tillräckligt korkad för att ligga med honom och sedan ångra sig.

https://www.instagram.com/p/BFtzDP1n...dinatoor&hl=sv

"jag sa att hon var en chagga och jag sa att hon skulle jipp hem till sin pojkvän"

Vilket språk är det han skriver på?
Citera
2016-05-24, 02:56
Medlem
kukflashs avatar
Nenad vilket jävla äckel, försöker utnyttja Amelia när hon är ledsen.
Citera
2016-05-24, 18:44
Medlem
exoticspices avatar
Också lyckades Adde få Emilia i säng igen, trots att hon minuten innan var så förbannad på honom att hon till och med kastar sitt glas med vin på honom. Varför Emilia?
Citera
2016-05-24, 18:45
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Nenad vilket jävla äckel, försöker utnyttja Amelia när hon är ledsen.
Håller med. (Ameilia).
Citera
2016-05-25, 23:43
Medlem
meganegerdases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aktien
Stackars människor.. De kastar sten i glashus hela tiden när de anklagar varandra för diverse ting. Samhällets bottenskrap.

Elin är väldigt söt dock, och den där "nya" tjejen som knappt syns. Vad gör de ens där?

Keyla, bjuder åtminstone på lite göteborgska bland alla stockholmare.

Surt för henne nu när Jeppe drog hem, Jeppe hade f.ö lovat hångel med henne. When Will this happen
Citera
2016-05-26, 10:43
Medlem
Jag gick i samma klass som Jasmine Gustafsson
Citera
2016-05-26, 11:07
Medlem
vegeges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrblue185
Jag gick i samma klass som Jasmine Gustafsson

Skvaller?

Kollar bara lite sporadiskt men programmet verkar handla om 2-4 pers typ? Dålig casting?!?

Den när Anna-Lisa står och beskriver Adde som manipulativ men låter sig bli "lurad" varje gång. LOL

Nenad: "DU E SEXIGARE ÄN HENNE! DU FÖRTJÄNAR EN MAN, DU FÖRTJÄNAR EN MAN"

Senast redigerad av vegege 2016-05-26 kl. 11:10.
Citera
2016-05-26, 11:44
Medlem
Ghastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Man får inte glömma att båda tjejerna är unga, väldigt unga och med dåligt omdöme när det handlar om killar och söker därför bekräftelse hos fel typer (som Adde) och blir utnyttjade pga sin naivitet. Anna-Lisa behöver några år på sig för att förstå att hon ska hålla sig borta från killar som trampar på henne. Amelia börjar förstå vad Adde är för någon och jag hoppas att hon inte faller för hans falska smicker.

Tror tyvärr att Anna-Lisa aldrig kommer ur detta. Hon kommer aldrig dras till en snäll kille. Resten av hennes liv kommer vara en jakt på badboys som kommer knulla hennes behandla hennes som skit sen dumpa henne.
Det är synd men hon kommer välha det själv.

1/3 är bra castade till programmet resten är bara utfyllnad. Men det är nog svårt att 100 psykon också.
Dom flesta kör väl på under casting hur mycket dom ska knulla och supa. Men sen blir det plattfall.

Killarna visar vidrig synd mot tjejerna.
Tjejerna visar hur dom vill ha badboys som behandlar dem som skit. 15 minuter senare ligger dom också och suger av dem eller knullar.
Citera
2016-05-26, 14:44
Medlem
Det är fan pinsamt att erkänna, men jag har plöjt igenom alla avsnittet den här säsongen, när jag ändå hade några dagars sängliggande och inget bättre att göra

Första uppenbara insikten är ju "fy fan va jag måste börja bli gammal" (later thirties). Jag fattar knappt vad de säger, och än mindre hur de beter sig!

Andra uppslaget är; jag tror jag ska pitcha en id'e till produktionsbolaget som uppföljning på den här soppan. "Gentlemanna-skolan" skulle programmet heta, och jag kan ställa upp som coach till de här stackars förvirrade pojkarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in