2016-05-09, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WTSweden
Ja dom flesta verkar komma frn Mellanstern dr dom behandlar brudar som boskap jvla svin.

adde och nenad r juggar faktiskt men men, mjo, mnga mnniskor frn mellanstern gr det..
Citera
2016-05-09, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whitewidow1
Menar du att manssynen r bttre bland kvinnorna eller, de r av samma skrot och korn bde kvinnorna och mnnen. Skrp med andra ord.

jo, helt klart.
Citera
2016-05-09, 23:19
Medlem
Tilteds avatar
Citat:
Fattar inte varfr dom inte slngde ut vldtckts juggen Nenad. Han r hatad av hela svenska folket eller p dom som ser p programet. Har man en iq ver 80 s fattar. Man att Nenad r svin och behandlar kvinnor som skrp. Han hr hemma i Mellanstern. S behandlar dom sina kvinnor som boskap.
Nej jag man alla att verfdla hans Twitter, Facebook och instagram. Och ntligen har Elin fattat vilket ckligt svin han r

r rtt sker p att produktionen styrde vilka som skulle ut. I realiteten var det nog inget fritt val.
Citera
2016-05-09, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av l.ibra
adde och nenad r juggar faktiskt men men, mjo, mnga mnniskor frn mellanstern gr det..

Ja klart jag vet att det r juggar. Men Nenad har muslim vrderingar
Citera
2016-05-09, 23:41
Medlem
Adde r ju verkligen ett skolboksexempel p hur kndisskap kan frndra en mnniska. I frra ssongen framstod han som en riktig skning med humor och glimten i gat medan hans nya personlighet r snudd p lika bajsig som Nenads.
Citera
2016-05-10, 00:04
Medlem
Haha som Jeppe skmde ut Adde. Vltakigt och lugnt.
Dock sa vl Nenad att han hll mer Adde men i nsta scen var det inte alls s nr Jeppe var i samma rum.
Fjantar. Dlig kvinnosyn. Dom verkar tro att dom ger tjejerna trots att dom inter tillsammans. Vilka drar.
Vilken spa har Adde varit med i frut? Knner igen honom.
Citera
2016-05-10, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hashglass
Haha som Jeppe skmde ut Adde. Vltakigt och lugnt.
Dock sa vl Nenad att han hll mer Adde men i nsta scen var det inte alls s nr Jeppe var i samma rum.
Fjantar. Dlig kvinnosyn. Dom verkar tro att dom ger tjejerna trots att dom inter tillsammans. Vilka drar.
Vilken spa har Adde varit med i frut? Knner igen honom.

Jeppe satte bgge p plats ordentligt. Gillar honom numera. Inte i nrheten av lika vulgr som han var i PH.

Det r just Ex on the beach Adde har varit med i, hans andra ssong i r. Han fick vl inte s mycket uppmrksamhet som han hade hoppats den gngen s nu gr han ett nytt frsk..
Citera
2016-05-10, 01:08
Medlem
kukflashs avatar
Hahahah fyfan har nog aldrig njutit s mycket som nr Jeppe totalsgade Adde och framstllde honom som strsta pajasen som ngonsin gtt i ett par skor.

Han och Nenad r riktiga rketntar. Tyckte ven det var lite lustigt att Adde ppekade p stranden "Jag har japp din gri", men vem var dr frst din rketnt?

Mste bara frga en grej varfr springer det runt vilda hnor i huset? Riktiga hnor allts...

edit: Vet ngon varfr han r emot Jeppe s mycket?
Senast redigerad av kukflash 2016-05-10 kl. 01:10.
Citera
2016-05-10, 01:34
Medlem
Unniis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Hahahah fyfan har nog aldrig njutit s mycket som nr Jeppe totalsgade Adde och framstllde honom som strsta pajasen som ngonsin gtt i ett par skor.

Han och Nenad r riktiga rketntar. Tyckte ven det var lite lustigt att Adde ppekade p stranden "Jag har japp din gri", men vem var dr frst din rketnt?

Mste bara frga en grej varfr springer det runt vilda hnor i huset? Riktiga hnor allts...

edit: Vet ngon varfr han r emot Jeppe s mycket?
Nr i programmet ser man dom riktiga hnsen?
-
-Ska Ida frestlla frra ssongens Tonje (ven om just Tonje verkade rtt vettig i vrigt)? Grter fr allting, hela tiden..
Kunde inte hlla igen skrattet nr hon strtgrina fr att Oliva kte hon ska bara ka hem... herregud, det r inte som att hon ska d eller ngot.
-r frvrigt glad att Oliva kte. Men gissar nstan p att hon kommer tillbaks som Josefin gjorde.
-Gillar Hampus. Lite sdr gulligt rdd fr allt, haha. "Har en delfin nnsin tit upp en mnniska? Kommer jag bli uppten av en delfin" Och "Om mitt ex kommer gmmer jag alla knivar. Tmma poolen ska jag ocks gra"
Citera
2016-05-10, 01:47
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unnii
Nr i programmet ser man dom riktiga hnsen?
-
-Ska Ida frestlla frra ssongens Tonje (ven om just Tonje verkade rtt vettig i vrigt)? Grter fr allting, hela tiden..
Kunde inte hlla igen skrattet nr hon strtgrina fr att Oliva kte hon ska bara ka hem... herregud, det r inte som att hon ska d eller ngot.
-r frvrigt glad att Oliva kte. Men gissar nstan p att hon kommer tillbaks som Josefin gjorde.
-Gillar Hampus. Lite sdr gulligt rdd fr allt, haha. "Har en delfin nnsin tit upp en mnniska? Kommer jag bli uppten av en delfin" Och "Om mitt ex kommer gmmer jag alla knivar. Tmma poolen ska jag ocks gra"
40:20 Ungefr och framt i bakgrunden.
https://i.gyazo.com/3c3696b33b39c595...2b2d5a0bab.png

Mellan stolarna

Frvrigt tycker jag Hampus r lite fjantig, tror han spelar dum.
Citera
2016-05-10, 02:10
Medlem
vegeges avatar
"Jag skms att du har legat med henne, men ass, det r inget illa menat..."

*BA DUM TSS*
Citera
2016-05-10, 05:39
Medlem
Citat:
Fattar inte varfr dom inte slngde ut vldtckts juggen Nenad. Han r hatad av hela svenska folket eller p dom som ser p programet. Har man en iq ver 80 s fattar. Man att Nenad r svin och behandlar kvinnor som skrp. Han hr hemma i Mellanstern. S behandlar dom sina kvinnor som boskap.
Nej jag man alla att verfdla hans Twitter, Facebook och instagram. Och ntligen har Elin fattat vilket ckligt svin han r

Antingen kommer du sjlv frn mellanstern eller s hoppade du av skolan nr du gick i fyran
Det r mjligt att muslimer har en kvinnosyn som inte alls r som vr, men det gller bde kvinnor och mn. Hr i Sverige finns det alldeles fr mnga killar som resonerar precis som Adde och Nenad s tro fr fan inte att det dr bara r en juggegrej. Vad jag inte fattar r varfr brudarna hnger som plster efter dom istllet fr att bara dissa dom. Adde verkade hur skn som helst i frra ssongen medan Nenad bara r en tragisk liten pojke som verkar ha stannat i puberteten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in