2016-04-26, 22:50
Medlem
Ngon hr som knner eller vet hur dom hr mnniskorna r ytan fr huset r dom lika korkade som dom r p programet?? Joey har ju inte alla hemma. Kan dom annat en festa och knulla?? Fan deras frldrar kan inte vara stolta ver dom nr dom skmmer ut sig fr hela svenska folket.
Citera
2016-04-27, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WTSweden
Ngon hr som knner eller vet hur dom hr mnniskorna r ytan fr huset r dom lika korkade som dom r p programet?? Joey har ju inte alla hemma. Kan dom annat en festa och knulla?? Fan deras frldrar kan inte vara stolta ver dom nr dom skmmer ut sig fr hela svenska folket.

Dom gr TV och du kollar , behver jag sga mer ?
Citera
2016-04-27, 00:33
Medlem
shariqduponts avatar
Tror nog att man hade gillat de flesta mnniskorna i huset om man hade haft att gra med dem i privata sammanhang. Jasse r faktiskt rtt rolig, Adde r rolig, Jerry vldigt sympatisk..osv osv.

Men allts detta r verkligen fascinerande att se. En grupp ryggradslsa mnniskor. En bunt hycklare allihopa. Hur kan INGEN frutom Ishak g emot Jasse? Det r imponerande att Jasse verkligen kunnat manipulera exakt hela huset (och kanske redaktionen som skickar hem bde Jerry och Matilda?).

Adde - En fljare. Skert en riktigt skn och snll kille mot alla irl men varfr talk the talk om man inte kan walk the walk? Han vill skapa drama men i grund och botten tycker jag att man ser att han r vldigt konfliktrdd. Han skapar drama genom att komma med en frga eller pstende men sedan frsvinner han. Man mrker dessutom att han inte haft srskilt mnga brudar innan han medverkade i EOTB frsta ssongen. Nr Amelia ifrgastter honom med hans intentioner s ger han de smsta svaren man kan komma med. Sen att Amelia kper det sger mer om henne, tyvrr.

Amelia - Intressant person, rtt snygg. Innerst inne r hon medveten om att Adde behandlar henne som skit. Hon kommer med uttal som: "Jag lskar mig sjlv" "Jag kysser inte fuckboys" "Adde verkar osker p sig sjlv". Intressant nr en s pass opererad tjej kommer med uttalande om att andra mnniskor r s oskra. Jag undrar hur hennes frhllande till sin pappa ser ut, eller varfr inte gamla pojkvnner? Inte s bra skulle jag gissa.

Ida - Snygg rv. En typisk "fljare", hon gr inte sin egen vg kan man vl sga. Hon gr Jasses vg. Vet inte riktigt varfr hon ljg om att hon och Joey hade legat. Den gick inte ens tjejerna p haha..

Olivia - Snyggast i huset men borde inte ha de dr silikonpattarna och gonbrynen.
Verkade rtt mogen till en brjan men extremt konstigt agerande nr Hampus ftt reda p att han bara fick 8/10 i sngen haha. Ocks lite utav en "fljare". Dock inte i samma utstrckning som Ida. Kul att hon vgar vara rlig med att hon gillar sex osv.

Hampus - Snyggast av killarna. En fljare. Ja, lite fjantig lter han nr kften ppnas men han verkar vldigt trevlig nd. Han verkar vara en sn kille som gr allt fr att inte bli illa omtyckt. Om Adde hade bett ngon om flytthjlp i huset skulle nog Hampus va den frsta att instlla sig.

Kim - Verkade rtt vettig frn brjan men sen fick man se hans rtta frger. Hur kan man bli s "butthurt" av att bli baktalad? Det r en dokuspa min vn. Du borde vetat vad du gav dig in p. Borde frltit Joey. Tror dock att han r skn irl.

Nenad - Haha ja..det r tur att han inte har ngon sjlvinsikt iaf. Killen r totalblst haha. Om man slr upp "klngig" s r det en bild p Nenad man fr se. Tror inte han haft srskilt mnga brudar.
Nr han inte rappar s r han rtt rolig. Gillar honom.

Jasse - Enda ledaren i huset. Fina gon. Skert rolig irl.
Av det man fr se mste jag tyvrr sga att Jasse r en riktigt vidrig mnniska. Blir faktiskt cklad av att se hennes beteende. Hon r lite som Hitler, omringad av "ja-sgare" som inte ifrgastter hennes beteende utan snarare "frstr" henne. Inte s konstigt att det fortstter d.

Detta var mina personliga tankar kring originalgruppen i rets EOTB. Fr se om det ndras! Skulle inte frvna mig.

Skms ver att sga detta men tycker verkligen att denna skit r svinkul att titta p.
Citera
2016-04-27, 02:09
Medlem
Bstards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTSweden

Skulle tippa p att pplena inte fallit srskilt lngt frn trdet.
Citera
2016-04-27, 02:37
Medlem
* Smtt fantastiskt TV-underhllning de bjuder p stundtals. S mycket mer action n senaste trkssongen av PH. Konceptet r ju egentligen lysande: Som PH, fast skala bort allt de trkiga som tillkommer av "spelet", som nd r superstyrt av produktionen.

* En osoft aspekt med programmet r dock att de nu tagit in en 18-ring. Visst r man myndig nr man r 18 r, men tycker kanal 5 gott skulle kunna undvika att ta in folk under 20 r. Lr nog vara ett flertal av dessa deltagare som ngrar sitt deltagande om ngot r, nr "kndisskapet" lagt sig. Som 18-ring r man knappast vuxen nog att fatta ett beslut att delta i denna dokuspa.

* Vill ngon jklas med Jazze r det bara traska in p en polisstation och anmla henne fr ofredande mot Matilda. Att kasta en drink i ansiktet p ngot r definitivt inte tilltet enligt svensk rtt. Mnga tror vl att svensk lag inte gller fr att de r utomlands, men s r inte fallet... Svensk lag r minst lika giltig i detta fall. Den som gr det, lr vl f halva hennes fanclub efter sig dock.

Jag vill frresten minnas att Jazze var vldigt lugn och trkig i PH? Suckade hgt ver att de tagit in henne i serien, men framstr ju som en annan person hr. Hennes nya roll r ju som klippt och skuren fr dylika serier.

* Castingen i rets serie r ven i vrigt hygglig, tminstone bland killarna. Ngra stycken hade man ju kunnat ta bort utan att mrka ngot, men generellt r det mnga som skapar bra TV. r ju enormt skillnad frn senaste PH, som var ett riktigt smnpiller, dr nstan enbart Adrian var vlcastad.
Citera
2016-04-27, 03:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Golden-Tie
Finns alldeles fr mnga svenska killar (och tjejer) som resonerar likadant s ngon kulturfrga kper jag inte
Jag kommer frn samma kultur som Nenad. S visst r det en kulturfrga. Man har en strre syn p exklusivtet i Balkan. I Sverige dejtar man mer p ett amerikanskt stt. Men sjlvklart finns det oskra svenska tjejer/killar som beter sig likadant. ven om det r serbisk-kultur att tidigt bli exklusiv s Bor faktiskt Nenad i Sverige. Har han problem med att Elin gr shots p andra s kanske han borde satsa p jugge-tjejer ist eller intregera sig mer i det svenska samhllet.
Citera
2016-04-27, 05:49
Medlem
Pappersvargens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shariqdupont
Jasse - Enda ledaren i huset. Fina gon. Skert rolig irl.
Av det man fr se mste jag tyvrr sga att Jasse r en riktigt vidrig mnniska. Blir faktiskt cklad av att se hennes beteende. Hon r lite som Hitler, omringad av "ja-sgare" som inte ifrgastter hennes beteende utan snarare "frstr" henne. Inte s konstigt att det fortstter d.

Skms ver att sga detta men tycker verkligen att denna skit r svinkul att titta p.
Hller med! Riktigt roligt. Angende Jasse s beter hon sig helt sjukt, men det r andra sidan kul att se nr Adde lyfter upp henne och br ivg henne fr att hon ska sluta brka. Jag kan bara anta att hennes beteende r scriptat och att precis varenda en i huset r med p det, annars oroas och provoceras jag p riktigt av att produktionen tillter mordhot mellan deltagarna. ven om hon inte "menar det" nr hon sger att hon ska dda de andra fr minsta lilla, s r det fan inte okej att signalera till tittarna att det r okej att bete sig s. Tyvrr valde produktionen ocks att skicka ut och p s stt "bestraffa" de tv som fick mest skit - Jerry och Mathilda - men som ocks var de tv som verkade normalast, smartast och vettigast och som hanterade situationen moget. Har velat ta kontakt med produktionen gllande detta, men inte orkat.
Citera
2016-04-27, 11:27
Medlem
Rkade snubbla in p 'Ex on the beach' nr jag slsurfa youtube, sg en trja / byxor som joey? Hade p sig vid ett tillflle.
Ngon som har en aning om vad det r fr trja / byxor?

https://gyazo.com/e2f0d3ae6fdea5790e7015a59b835fee
Citera
2016-04-27, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xtp
Rkade snubbla in p 'Ex on the beach' nr jag slsurfa youtube, sg en trja / byxor som joey? Hade p sig vid ett tillflle.
Ngon som har en aning om vad det r fr trja / byxor?

https://gyazo.com/e2f0d3ae6fdea5790e7015a59b835fee

Skert i samma butik som man kper linnen med superstor uringning, fast den r lagd p herravdelningen.. och jeans som r aldelles fr tighta nertill, att man kan kpa gubbkepsar dr tvekar jag inte en sekund p heller. Nr du hittat den butiken, kan du inte skriva vart den ligger till mig s jag kan brnna ner den?
Citera
2016-04-27, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EstetPojken
Det mste ju vara ngot allvarligt fel p Jasse, snacka om att
skmma ut sig. Tyckte verkligen synd om Jerrys ex som kom in, som frvrigt pminde lite om Candice
Swanepoel.

Tror ni att Kim valde att lmna huset sjlv eller var det produktionen som tvingade han att lmna efter hans raseriutbrott mot Joey?

Enligt ngon Instagram fick han lmna fr att han gav Joey en smll som vi tittare tyvrr inte fick se.
Citera
2016-04-28, 21:17
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quetal
Enligt ngon Instagram fick han lmna fr att han gav Joey en smll som vi tittare tyvrr inte fick se.

vilket jvla rage han fick nd haha och Joey sg s ledsen ut dagen efter. egentligen borde kim ha bett om urskt.

Olivia verkar tur hon knde inte igen sitt EX ens. http://www.expressen.se/noje/olivia-...t/?cmpid=samir
Senast redigerad av Hunden007 2016-04-28 kl. 21:20.
Citera
2016-04-28, 22:31
Medlem
Fan va Amelia r likt Sylvester Stallones mamma
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här