2015-02-13, 16:58
Medlem
StyleWarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ederafittor
Kanske kanske inte? Kanske är det du själv som en dag får böta för den typen av ord du har hävt ur dig här och på andra platser. "Ord kan inte skada" - säg det till dom som någon gång blivit kallad bög och dessutom ovanpå det varit homosexuell. Och kom inte och säg att det jag skrivit är hatiskt att du ska vrida på orden. Att han är ett svin är ingenting konstigt att kalla dom som har stött det som andra utsatts för på det här forumet i form av hat och nedvärdering. Det finns fortfarande människor i Sverige med integritet men Bahnhofs ordförande är inte en av dom. Om jag fick bestämma skulle han stekas. Är man en fem-barns mamma redan överviktig som få andra som inte vet vilken tutte man ska amma med och tar sitt ansvar för landet den vägen kanske man inte också vill få höra att man är "white trash" som jag sett det kallas på en del ställen på det här forumet t.ex. och också med det gör fula armband?
Ja, usch det är bara på Flashback sånt otäckt språk används!!
Eller inte:
http://www.nohomophobes.com/#!/today/

Välkommen till Internet!
Citera
2015-02-13, 17:00
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simson12
Håller med. Denna antirasist tycker att rasister ska straffknullas genom uthängning.

----

Diskrepansen är ju så att man blir illamående.

Om alla rasister upphör med sin rasism så har antirasisterna ingen att hänga ut.
Citera
2015-02-13, 17:03
Medlem
8711s avatar
Lustigt det här med runtringandet om "Licki":

(FB) Blev uppringd av Richard Aschberg från Aftonbladet, hur?
Citera
2015-02-13, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ederafittor
Kanske kanske inte? Kanske är det du själv som en dag får böta för den typen av ord du har hävt ur dig här och på andra platser. "Ord kan inte skada" - säg det till dom som någon gång blivit kallad bög och dessutom ovanpå det varit homosexuell. Och kom inte och säg att det jag skrivit är hatiskt att du ska vrida på orden. Att han är ett svin är ingenting konstigt att kalla dom som har stött det som andra utsatts för på det här forumet i form av hat och nedvärdering. Det finns fortfarande människor i Sverige med integritet men Bahnhofs ordförande är inte en av dom. Om jag fick bestämma skulle han stekas. Är man en fem-barns mamma redan överviktig som få andra som inte vet vilken tutte man ska amma med och tar sitt ansvar för landet den vägen kanske man inte också vill få höra att man är "white trash" som jag sett det kallas på en del ställen på det här forumet t.ex. och också med det gör fula armband?
Skrämmande inställning!

Varför hänger du här? Det finns fler hemsidor än Flashback att besöka på internet. Pröva Facebook - Online Stickkafé, tror jag passar dig bra - bara glada tillrop. Till och med när stickalstret är vedervärdigt fult, så fylls kommentatorsfälten med: "Åh, så snyggt!"

Leta upp en sajt du pallar att läsa, istället för att pina ditt psyke här. Du kan bara rädda dig själv genom förändrat beteende. Försök inte förändra någon annan.
Citera
2015-02-13, 17:18
Medlem
Kaospojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Om alla rasister upphör med sin rasism så har antirasisterna ingen att hänga ut.

Jo, då "antirasister" även klassar kritiker av islam som rasister.
Med andra ord vill de tysta meningsmotståndare.

Helt sjukt, kallar folk rasister som uppmärksammar de negativa delarna med islam, och avfärdar det med simpla korkade uttalanden som "Men radikalism är inte del av islam. Har inget med det att göra. Du är rasist!".

Samtidigt bidrar deras oansvariga beteende till att människor rekryteras till terrororganisationer då problemet ignoreras, och till följd av detta blir oskyldiga människor i mellanöstern torterade, våldtagna och mördade på ett hemskt sätt, för att några människor är övertygade av en ideologi.

Vilka är rasisterna egentligen?
De som uppmärksammar ett problem, eller de som förnekar det, för dom antar "att om det har med bruna människor att göra så måste det vara rasism"?
Citera
2015-02-13, 17:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nötallergiker
Frihet att domineras av förste bäste förbipasserande som har gott om pengar och/eller inga skrupler. Finns en anledning att världen har gått vidare från detta grottstadium. Vi hjälps åt att skydda varandra från lågpannor. Det du kallar dumsvensson är din intellektuelle överman i detta avseende.

Det är ju det system vi har nu, fast sådana som du inte begriper det.

Fortsätt du att tro att Svensson är min intellektuelle överman, lille gubben. Onödigt att du lade till "-allergiker" i ditt nick, för övrigt
Citera
2015-02-13, 17:24
Medlem
mr.demons avatar
Om Sverige bestämmer sig för att strypa Flashback, vad händer då? Blir det Deepweb?
Citera
2015-02-13, 17:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nötallergiker
Case in point. Det du gör här är ett brott och du borde sitta inlåst för det. Det är mitt Sverige du vill förstöra på detta sätt. Mina landsmän som du hotar. Någon som går i samma banor och läser din text, tolkar det som att han har folket i sin rygg. Katastrofen är ett faktum.

Detta är varför lagarna måste vässas, straffen ökas på.

Fattar att du är arg men kan du verkligen inte lägga band på dig? Fyraåringar beter sig såhär, varför har du inte kommit längre? Du behöver vård.

Bortsanerade översittare är ingen katastrof utan en välsignelse och förhoppningsvis en hälsosam varning till deras svin till likar, eftersom makt är just det enda språk som de respekterar. Du har verkligen missförstått det mesta här i världen. Du är paradexemplet på en totallurad, helt hjärntvättad svensk.

Som vanligt uppmanar jag ingen till något men blir å andra sidan verkligen inte ledsen om något sådant skulle ske. Då blir det skumpa för Redox
Citera
2015-02-13, 17:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Om Sverige bestämmer sig för att strypa Flashback, vad händer då? Blir det Deepweb?

Om det verkligen händer och Janne har bollar får det väl bli det. Förhoppningsvis har han ännu det.
Citera
2015-02-13, 17:28
Medlem
Kuivakangass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MelTorment
Det är klart att man står för sina åsikter. Lika självklart som att man förbehåller sig rätten att själv välja när, var, och hur man vill framföra dem.

Väljer man att endast framföra sina åsikter anonymt, då står man inte för dem. färgen som de sorgliga exemplar som nu schavotterar i Aftonbladet. Den heilande miljöpartisten. Den rasthatande läkaren. Som nu hänvisar till att de mått dåligt eller bara varit lite omogna..

Ynkedom.
Citera
2015-02-13, 17:34
Medlem
pungspark63s avatar
Så Axelsson driver Flashback och porrsidor...startar han en bettingbolag med bra livescore så kan vi säga upp internet och dra en nätverkskabel hem till Axelsson.
Citera
2015-02-13, 17:36
Medlem
hashish-boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kuivakangas
Väljer man att endast framföra sina åsikter anonymt, då står man inte för dem. färgen som de sorgliga exemplar som nu schavotterar i Aftonbladet. Den heilande miljöpartisten. Den rasthatande läkaren. Som nu hänvisar till att de mått dåligt eller bara varit lite omogna..

Ynkedom.

Då menar du alltså att alla som genom historien skrämts till tystnad och försökt sprida åsikter och information via anonyma kanaler för att undgå galgen inte har stått för sina åsikter?

Kan tycka att du har en märklig syn på de som har förtrycks genom historien men varsågod här råder yttrandefrihet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in