Citat:
Ursprungligen postat av
ZlatanMania
Varför en sån direkt tröttsam attityd..?
Du länkar en artikel där Hansson ett par månader tidigare gjort karriärens tabbe och får ta konsekvenserna av det. Varpå han erkänner vissa misstag men vad gjorde han efter DIF-Syrianska 2013 när C-more visa bilderna och samtliga som ser bilden är ense om att den är inne? Blånekar naturligtvis och dom enda som är tveksamma är Martin Hansson och mishima. En av många grejer som Hansson gjort uppenbart fel men inte står för det.
Och hade du bemödat sig läsa artikeln du förmodligen bara googla dig fram till skulle du se vilken flummig beskrivning Johannesson ger:
Intressant att du klipper bort det direkta citatet:
"Om du hade fått ”spela om” situationen?
– Omöjligt att säga. Det kräver att jag står där jag kan se det. När jag ser det på tv och får den positionen är det 50/50. En annan dag hade jag kanske blåst, säger Johannesson."
Citat:
Varför en sån direkt tröttsam attityd..?
För att jag har extremt svårt för fenomen eller personer som överskattas.
Citat:
Eriksson har aldrig gett en sån beskrivning vid nåt av sina misstag. Jag creddar honom mestadels för att han pratar med medier direkt efteråt och för att det inte sker sällan, du verkar ta det som en förolämpning.
Hur är inte detta mer eller mindre exakt samma sak som det "Eriksson aldrig hade gjort"?
"Domare Jonas Eriksson sa så här om den omdiskuterade situationen:
– Där jag stod tyckte jag inte att det var frispark, men all respekt till dem som tycker att det är frispark. Jag upplever att jag hade en bra position så jag vet inte om att jag kunde ha gjort något annat just då. Jag har ju inte tillgång till reprisbilder där ute, säger Jonas Eriksson till Cmore."
http://www.fotbolldirekt.se/2015/09/24/svensson-rasar-mot-jonas-eriksson-efter-poangtappet-helt-ofattbart/
Så även Eriksson refererar till reprisbilder... Han är en sopa. Lev med det.