2015-10-19, 10:06
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Var ju inte lika tydlig tabbe men Halmstad bjöd ju faktiskt Göteborg på tre poäng i våras.

Då får du se till att friska upp mitt minne. Vilken tabbe gjordes då, och framförallt, var Ali Khan även inblandad där?
Citera
2015-10-19, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Då får du se till att friska upp mitt minne. Vilken tabbe gjordes då, och framförallt, var Ali Khan även inblandad där?
https://www.youtube.com/watch?v=8lDJS4azitM
Horribelt försvarsspel på bägge målen men det kanske kan förklaras med att HBK bara är usla. Då var Djurgårdens 3-2 mål i våras betydligt mer suspekt.
Citera
2015-10-19, 10:28
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lime32
Horribelt försvarsspel på bägge målen men det kanske kan förklaras med att HBK bara är usla. Då var Djurgårdens 3-2 mål i våras betydligt mer suspekt.

Det där var väl i perioden som Göteborg var rätt vassa också? Kändes inte som något av målen var i närheten av de som uppvisades mot DIF eller AIK.

Men jag antar att man bör gå igenom Halmstads samtliga matcher för att få en helhetsbild på hur de har presterat i olika situationer. Förvånar mig inte ett dugg dock om det framkommer att Ali Khans's bankkonto fyllts på idag.
Citera
2015-10-19, 10:31
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lime32

Ingen direkt tabbe men likväl stora bjudningar från Halmstads försvarare.
Citera
2015-10-19, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Det mest intressanta i hela diskussionen om Ali Khan's självmål var med mening eller inte vore om man vänder på steken och han hade gjort liknande mot Götelaborg eller Peking. Varenda sork på den här sidan Atlanten hade gått bananas och krävt SvFF's absoluta granskning samt avsked av hela Halmstad från fotbollssverige.

Jag hoppas att fler än jag hör av sig till SVFF och kräver en utredning av Khan.

Citat:
Var ju inte lika tydlig tabbe men Halmstad bjöd ju faktiskt Göteborg på tre poäng i våras.

Var kan du se liknelsen i detta mål med Khans självmål?

Citat:
Ingen direkt tabbe men likväl stora bjudningar från Halmstads försvarare.

Eller tänker du på Ankersens 1-2 mål
Citera
2015-10-19, 11:28
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Var kan du se liknelsen i detta mål med Khans självmål?

Det har jag inte sagt heller. Jag säger bara att Göteborg också blev bjudna på tre poäng.
Citera
2015-10-19, 12:03
Medlem
Citat:
Det har jag inte sagt heller. Jag säger bara att Göteborg också blev bjudna på tre poäng.

Och det har inte ditt MFF någon gång blivit,eller annat lag?
Här skjuter Khan in bollen med vilja i sitt eget mål. Det är det som är skillnaden.

Vad tror du. Att AIK betalat han eller att han själv spelat på matchen eller liknande?
Citera
2015-10-19, 12:06
Medlem
Citat:
Här skjuter Khan in bollen med vilja i sitt eget mål. Det är det som är skillnaden.

Vad tror du. Att AIK betalat han eller att han själv spelat på matchen eller liknande?

Tror ju knappast han skjuter in den med vilja. Och om hade spelat på matchen så är han jäkligt kall och väntar till 95 minuten.... han spelde stabilt fram till den missen, han hade många lägen han hade kunnat klantat sig innan
Citera
2015-10-19, 12:10
Medlem
Citat:

Det är ju förmodligen så att någon annan spelat på matchen om det nu är så att Khan fått betalt vilket jag tvivlar på.

Att AIK skulle betala en Halmstadspelare låter extremt korkat då risken att det kommer fram är för stor och då kan AIK nog se fram emot en sejour i de lägre divisionerna framöver. Sen har jag svårt att tro att någon svensk klubb på elitnivå skulle betala en annan spelare för att göra så att de vann, respekten för spelet och de andra klubbarna är för stor.
Citera
2015-10-19, 12:11
Medlem
Ajberts avatar
Ali Khan är väl ungefär lika köpt som alla domare som tilldelat IFK Göteborg tveksamma straffar under hösten? Alltså inte alls. Det är klart att det snackas om det bland supportrar, men om man funderar igenom det och verkligen tror att Ali Khan (eller för den delen domarna) är mutade eller själva har spelat på matchen är man inte lite naiv.
Citera
2015-10-19, 12:13
Medlem
Oddsen på AIK seger kan ju inte varit allt för högt. Spelbolagen brukar ju se om det sker någonting märkvärdigt också
Citera
2015-10-19, 12:16
Medlem
mishimas avatar
Citat:

Klart det händer MFF. Det är min poäng. Andra lag blir också bjudna på mål efter missar, bjudningar, tabbar och nonchalans. Inte bara AIK.

Jag tror inget alls.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in