2022-04-12, 20:53
Medlem
Jag får känslan av att de flesta på tinder bara horar runt. Tjejer alltså. Väldigt få som vill något seriöst.

Den senaste tjejen jag träffa sa hon ville något seriöst. Men efter vi knullar flera gånger så sa hon att hon inte ville ngt seriöst och sa upp kontanten. Någon som vart med om samma?
Citera
2022-04-12, 23:42
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av verbet
Jag får känslan av att de flesta på tinder bara horar runt. Tjejer alltså. Väldigt få som vill något seriöst.

Den senaste tjejen jag träffa sa hon ville något seriöst. Men efter vi knullar flera gånger så sa hon att hon inte ville ngt seriöst och sa upp kontanten. Någon som vart med om samma?

trodde tinder är en knullapp i princip idag eller har jag fel? när tjejer på tinder säger dom letar seriöst är bara för att vara fina i kanten och inte bli stämplade som luder.. ironi där
Citera
2022-04-13, 00:32
Medlem
Triremers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mvpy
Matchade för en vecka sedan med en tjej i min ålder (runt 40). Rätt snygg men inget fantastiskt, och rätt ny på tinder.

Jag föreslår ett glas vin, vilket hon tycker lät bra och föreslog Torsdag vid 19. Torsdag kommer och hon vill ses tidigare, typ klockan 16. Annars föreslår hon Fredag. Vi säger Fredag. Fredagen kommer och jag hör ingenting. Jag skriver "jag har avbokat reservationen ... igen". Hon ber så hemskt mycket om ursäkt -- bla bla jobb, barn -- och säger att hon istället kan laga middag till mig på Måndag. Jag frågar skämtsamt om det är ett "avtal", och hon säger ja. Vi skriver lite under helgen. Måndagen kommer och hon frågar när jag kan komma. Men ett par timmar senare så föreslår hon istället en drink vid 20:00 då hon behöver ha sina barn lite längre än vad hon trodde. Ok säger jag. Vid 18-tiden så tittar jag på min Tinder och då har hon avmatchat.

Det finns så jävla många idioter där ute.

Det är ingenting att vara ledsen över. En sådan kvinna vill du ändå inte ha. Jäkligt skumt beteende.
Citera
2022-04-13, 07:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av verbet

Tyvärr finns det ingen RIKTIG statistik på exakt hur många killar tjejer legat runt med då ingen kvinna kommer svara uppriktigt på en enkät om detta. Men om jag kollar på de ytliga vänner jag har så gissar jag att tjejer på 25 år har legat med >50 män i snitt. Vad tror ni andra?
Citera
2022-04-13, 07:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shishio
Tyvärr finns det ingen RIKTIG statistik på exakt hur många killar tjejer legat runt med då ingen kvinna kommer svara uppriktigt på en enkät om detta. Men om jag kollar på de ytliga vänner jag har så gissar jag att tjejer på 25 år har legat med >50 män i snitt. Vad tror ni andra?
Det går inte att generalisera såhär. Ju bättre samhällsklass desto färre ligg dessutom.
Citera
2022-04-13, 07:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teddyrosevelt
Det går inte att generalisera såhär. Ju bättre samhällsklass desto färre ligg dessutom.

Kanske förr i tiden, jag vet många tjejer som har framgångsrika föräldrar som ligger runt och är 40+ och singel.
Citera
2022-04-13, 07:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shishio
Kanske förr i tiden, jag vet många tjejer som har framgångsrika föräldrar som ligger runt och är 40+ och singel.

Ja men 40+ är skillnad. Såhär ser tjejer ut.

18-30 letar dom efter bästa möjliga bara och struntar i allt annat pga de saknar livserfarenhet och här försöker de träffa barnets pappa, alla nästan alla skaffar barn med fel person för man går på fel värden och trots att detta sker generation efter generation tycks inte tjejer på en samhällsnivå förstå detta utan fortsätter skaffa barn med idioter.

30-40 här skiljer de sig och blir singel, åren av barn har gett de livserfarenhet. Plötsligt kan de faktiskt njuta och vilja knulla med killar utan att vara ihop. De blir skönare efter de fått barn helt enkelt. Eller så får dom inte barn men blir ändå vuxna av smällen av att inte bli mammma. Så det är win win för oss killar - här växer tjejer upp oavsett om de får barn eller inte.

Detta syns tydligt. Jag kan titta på en tjej 25-35 och avgöra om hon har barn eller inte nästan direkt.

Den med barn är avslappnad, myyyyyycket bättre bilder mer naturliga, mer självkänsla.
Den utan barn mkt mer osäker, stela bilder, posering osv
Citera
2022-04-13, 08:35
Medlem
fluffafiffinfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mvpy
Jag låg verkligen inte på. Allt var hennes förslag efter min första invit. Så desperat tror jag inte att jag framstod alls.

Men absolut, hon hittade någon annan. Förmodligen inte för den kvällen, men någon som intresserade henne mer och som hon skrev till. Varför träffa mig då?

Var glad att hon avmatchade! Jag fick nyligen sitta igenom en hel dejt med en kvinna som aldrig hade annan intention än gå hem och knulla med den nya matchen. (FB) Mardrömsdate (sammanfogad)

Och så hör jag ofta människor (kvinnor) klaga över att det är så svårt att hitta en vettig partner (man). 🙄 Så praktiskt att lägga över det på den andra. Se dig i spegeln ditt jävla hjon!
Citera
2022-04-13, 08:39
Medlem
Om man har en dejt där tjejen säger att hon är seriös. Men hon knullar på första dejten. Är det rödflagg? Jag tycker de flesta tjejer verkar släppa till på första dejten
Citera
2022-04-13, 08:44
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Detta syns tydligt. Jag kan titta på en tjej 25-35 och avgöra om hon har barn eller inte nästan direkt.

Den med barn är avslappnad, myyyyyycket bättre bilder mer naturliga, mer självkänsla.
Den utan barn mkt mer osäker, stela bilder, posering osv

Haha va? Tycker det är precis tvärtom. Singelmammorna på Tinder sticker ut negativt. Lite fulare, fetare och mer osköna.

Dessutom är de helt taktlösa och ställer massor av krav som t.ex "Gillar du inte barn kan du swipea VÄNSTER!" - dvs. om du inte vill bli plastpappa till hennes lilla bastard, svep vänster!
Citera
2022-04-13, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Haha va? Tycker det är precis tvärtom. Singelmammorna på Tinder sticker ut negativt. Lite fulare, fetare och mer osköna.

Dessutom är de helt taktlösa och ställer massor av krav som t.ex "Gillar du inte barn kan du swipea VÄNSTER!" - dvs. om du inte vill bli plastpappa till hennes lilla bastard, svep vänster!

Nä jag tycker det är tvärtom. Det är samma sak med killar när de får barn. Varför tror du sportraggerskor springer fram till killar med ring runt fingret? Därför att killar som har livserfarenhet, barn och tjej, är 10x mer hetare pga sina avslappnade personligheter.

Ja vissa drar på sig mamma kilon och tappar det fullständigt men många och särskilt i stora städer blir bara snyggare när mer av deras hjärnor öppnar sig efter allt som det innebär att föda barn osv
Citera
2022-04-13, 09:01
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Nä jag tycker det är tvärtom. Det är samma sak med killar när de får barn. Varför tror du sportraggerskor springer fram till killar med ring runt fingret? Därför att killar som har livserfarenhet, barn och tjej, är 10x mer hetare pga sina avslappnade personligheter.

Ja vissa drar på sig mamma kilon och tappar det fullständigt men många och särskilt i stora städer blir bara snyggare när mer av deras hjärnor öppnar sig efter allt som det innebär att föda barn osv

Tror faktiskt du är relativt ensam om denna tanke.

Finns en subreddit på ämnet. Fula och äckliga singlemammor som har helt orimliga krav:

https://www.reddit.com/r/WhereAreAllTheGoodMen/

Skulle själv aldrig dejta eller ens knulla en singelmamma från Tinder. Ser absolut ingenting positivt.
Senast redigerad av Vaxad 2022-04-13 kl. 09:05.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in